90 contagis i 8 morts per coronavirus en les últimes hores en el territori valencià

 

Este dimarts, 23 de març, Sanitat ha registrat 90 casos nous per coronavirus per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 384.348 persones. D’altra banda, s’han registrat 8 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. 

 

Quant als ingressos hospitalaris per Covid-19, ara com ara, continuen ingressats 489 pacients. Respecte de les altes, 249 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 385.348 pacients han superat la malaltia.

 

No obstant això, ara per ara, hi ha casos actius en 11 residències de majors: 2 en Castelló, 1 en la província d’Alacant i 8 en la de València. A demés, també hi ha casos en 2 centres de menors: 1 en Castelló i 1 en València i 4 en centres de persones amb diversitat funcional: 4 en València.

 

En referència als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 6: 1 en la província de Castelló, 1 en la província d’Alacant i 4 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 384.348

  • Castelló: 6 nous (39.253 en total).
  • Alacant: 29 nous (144.614 en total).
  • València: 55 (200.464 en total).
  • Sense assignar: 0 nous (2 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 7.074

  • Castelló: 0 nous (776 en total).
  • Alacant: 8 nous (2.681 en total).
  • València: 0 nous (3.617 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 20.942 | 98 | 293
  • Alcoi: 13.365 | 22 | 415
  • Castelló: 17.056 | 94 | 338
  • Dénia: 9.684 | 22 | 191
  • Elda: 19.931 | 50 | 338
  • Elx: 16.959 | 64 | 161
  • Elx – Crevillent: 12.268 | 28 | 159
  • Gandia: 11.288 | 19 | 267
  • La Marina Baixa: 11.932 | 31 | 317
  • La Plana: 13.791 | 82 | 256
  • La Ribera: 19.494 | 59 | 336
  • Manises: 14.125 | 68 | 266
  • Orihuela: 14.481 | 64 | 183
  • Requena: 4.348 | 3 | 144
  • Sagunt: 11.214 | 39 | 338
  • Sant Joan d’Alacant: 16.063 | 57 | 372
  • Torrevieja: 8.967 | 30 | 240
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 22.826 | 82 | 327
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 27.460 | 131 | 388
  • València Dr. Peset: 24.241 | 130 | 388
  • València hospital General: 27.236 | 217 | 601
  • València La Fe: 22.251 | 84 | 401
  • Vinaròs: 6.215 | 23 | 115
  • Xàtiva – Ontinyent: 18.082 | 58 | 232

 

10 brots confirmats en el territori valencià

Este dimarts, 23 de març, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 10 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 10 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. Cal destacar la situació de la ciutat de València, a on s’han registrat tres focus: dos d’origen social i un altre procedent de l’àmbit educatiu.

 

  • Benicarló: 6 casos. Origen social
  • Manises: 3 casos. Origen social
  • Catral: 4 casos. Origen social
  • Quart de Poblet: 7 casos. Origen social
  • Aldaia: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • Alginet: 7 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • Rafelbunyol: 6 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El transport marítim encara la guerra de l’Iran amb incertesa i alerta pel gas

La guerra de l'Iran va reavivar la incertesa en el transport marítim, amb desviaments pel Cap de Bona Esperança, costos a l'alça i temor pel subministrament de gas. Espanya confia en la resiliència dels seus ports i a resoldre tensions amb els EUA.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant, amb vent i mala mar

Cels molt nuvolosos este dimecres, amb pluges més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

Víctimes de la DANA titllen de burla el nomenament d’Olano en la Comissió Mixta

L'associació de víctimes rebutja que José Marí Olano represente a València en la Comissió Mixta de reconstrucció i demana la seua revocació. Reclama participació real, transparència i criteris tècnics en tot el procés.

Gamarra exigix accelerar la reconstrucció de casernes de la Guàrdia Civil danyats per la dana

En una visita a la caserna de Paiporta, Gamarra ha exigit a Interior accelerar la reconstrucció de casernes danyades per la dana. També ha defés que la situació judicial de Carlos Mazón no ha canviat

Agirrezabala seguix a Vitòria mentres València decidix si operar-li del menisc

El porter cedit al València roman a Vitòria mentres s'avalua si necessita operació per la seua lesió de menisc esquerre. Es va danyar en un entrenament després de tornar amb el grup.

Atac al petrolier Hèrcules Star en l’estret d’Ormuz sense ferits

El petrolier Hèrcules Star, de la naviliera Peninsula establida a Espanya i sense pavelló espanyol, va ser atacat en l'estret d'Ormuz sense causar ferits. La Marina Mercant ha confirmat l'incident i seguix la situació en la zona.

El València Basket busca allunyar al Zalgiris en la lluita per la passada directa a quarts

El València Basket rep este dijous al Zalgiris Kaunas amb la missió de consolidar el top 6 i evitar el 'play in'. Guanyar per més de nou punts li donaria el 'average'.

Pedro Martínez avisa: els xicotets del Zalgiris anotaran i el València buscarà incomodar-los

El tècnic del València Basket va assumir que els tres bases del Zalgiris anotaran, però va exigir baixar els seus percentatges i evitar tirs lliures. També va subratllar la igualtat en l'Eurolliga i la doble cara de l'aturada de lliga.