El bo social de l’EMT de València s’amplia a totes les rendes baixes

 

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha ampliat el seu bo social «EMT amb Tu» per a arribar a més persones en situació de vulnerabilitat. Per només deu euros a l’any les persones titulars de la targeta poden usar totes les línies d’autobusos municipals amb un límit mensual de 60 viatges, amb una hora de mobilitat il·limitada en cadascun d’ells.

 

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, la nova normativa elimina com a requisit l’obligatorietat d’estar en situació de desocupació. La modificació pretén adaptar el bo social a la situació actual a fi que les persones amb una ocupació precària també puguen beneficiar-se si tenen una renda baixa.

 

Requisits

D’esta forma les persones amb dret a sol·licitar la targeta de transport «EMT amb Tú» han d’estar en edat laboral (entre 16 i 65 anys), empadronades en València i tindre uns ingressos inferiors a l’Indicador Públic de Renda d’Efectes Múltiples (Iprem).

 

També poden accedir a este títol els fills i filles d’entre 14 i 16 anys de les persones beneficiàries i les víctimes de violència de gènere i els seus fills menors d’edat. Ademés,  els majors de 65 poden accedir al Bo Or

 

De l’1 al 31 de desembre s’obri un període especial perquè els beneficiaris actuals puguen tornar a presentar la documentació necessària en la junta de districte de València que els corresponga. En el cas de les noves sol·licituds d’alta, s’ha d’entregar la documentació requerida, amb cita prèvia, a partir de l’1 de gener.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.