El bo social de l’EMT de València s’amplia a totes les rendes baixes

 

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha ampliat el seu bo social «EMT amb Tu» per a arribar a més persones en situació de vulnerabilitat. Per només deu euros a l’any les persones titulars de la targeta poden usar totes les línies d’autobusos municipals amb un límit mensual de 60 viatges, amb una hora de mobilitat il·limitada en cadascun d’ells.

 

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, la nova normativa elimina com a requisit l’obligatorietat d’estar en situació de desocupació. La modificació pretén adaptar el bo social a la situació actual a fi que les persones amb una ocupació precària també puguen beneficiar-se si tenen una renda baixa.

 

Requisits

D’esta forma les persones amb dret a sol·licitar la targeta de transport «EMT amb Tú» han d’estar en edat laboral (entre 16 i 65 anys), empadronades en València i tindre uns ingressos inferiors a l’Indicador Públic de Renda d’Efectes Múltiples (Iprem).

 

També poden accedir a este títol els fills i filles d’entre 14 i 16 anys de les persones beneficiàries i les víctimes de violència de gènere i els seus fills menors d’edat. Ademés,  els majors de 65 poden accedir al Bo Or

 

De l’1 al 31 de desembre s’obri un període especial perquè els beneficiaris actuals puguen tornar a presentar la documentació necessària en la junta de districte de València que els corresponga. En el cas de les noves sol·licituds d’alta, s’ha d’entregar la documentació requerida, amb cita prèvia, a partir de l’1 de gener.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.