El bo social de l’EMT de València s’amplia a totes les rendes baixes

 

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha ampliat el seu bo social «EMT amb Tu» per a arribar a més persones en situació de vulnerabilitat. Per només deu euros a l’any les persones titulars de la targeta poden usar totes les línies d’autobusos municipals amb un límit mensual de 60 viatges, amb una hora de mobilitat il·limitada en cadascun d’ells.

 

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, la nova normativa elimina com a requisit l’obligatorietat d’estar en situació de desocupació. La modificació pretén adaptar el bo social a la situació actual a fi que les persones amb una ocupació precària també puguen beneficiar-se si tenen una renda baixa.

 

Requisits

D’esta forma les persones amb dret a sol·licitar la targeta de transport «EMT amb Tú» han d’estar en edat laboral (entre 16 i 65 anys), empadronades en València i tindre uns ingressos inferiors a l’Indicador Públic de Renda d’Efectes Múltiples (Iprem).

 

També poden accedir a este títol els fills i filles d’entre 14 i 16 anys de les persones beneficiàries i les víctimes de violència de gènere i els seus fills menors d’edat. Ademés,  els majors de 65 poden accedir al Bo Or

 

De l’1 al 31 de desembre s’obri un període especial perquè els beneficiaris actuals puguen tornar a presentar la documentació necessària en la junta de districte de València que els corresponga. En el cas de les noves sol·licituds d’alta, s’ha d’entregar la documentació requerida, amb cita prèvia, a partir de l’1 de gener.

Últimes notícies

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.

Eder Sarabia anuncia entre llàgrimes que deixa la banqueta de l’Elx

Eder Sarabia comunica entre llàgrimes que no continuarà com a entrenador de l'Elx la pròxima temporada malgrat tindre contracte en vigor, després d'aconseguir un ascens i la permanència en Primera.