39 brots de coronavirus registrats en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Este divendres, 19 de febrer, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 39 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 4 brots en la província de Castelló; 10 en la d’Alacant i 25 en la de València.

 

A continuació, els 39 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. Cal destacar la situació de la ciutat de València, que ha registrat 6 brots de diferents àmbits. De tots els brots, la ciutat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), ha registrat 3 focus en l’àmbit educatiu: un amb 15 casos.

 

A continuació, pots consultar si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alberic: 5 casos. Origen social
  • Algemesí: 4 casos. Origen social
  • Alzira: 3 casos. Origen social
  • Bellreguard: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Benicarló: 4 casos. Origen social
  • Benidoleig: 4 casos. Origen social
  • Benissa: 5 casos. Origen social
  • Bigastro: 3 casos. Origen laboral
  • Carcaixent: 3 casos. Origen social
  • Castelló (abans Vilanova de Castelló): 3 casos. Origen social
  • Cullera: 5 casos. Origen social
  • Elx: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Elda: 14 casos. Àmbit educatiu
  • Elda: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Faura: 4 casos. Origen social
  • Gandia: 3 casos. Àmbit educatiu
  • La Llosa: 5 casos. Origen social
  • Llucena: 18 casos. Origen social
  • Massamagrell: 6 casos. Origen social
  • Moixent: 4 casos. Origen social
  • Ontinyent: 10 casos. Origen social
  • Orihuela: 3 casos. Origen laboral
  • Orihuela: 3 casos. Origen laboral
  • Pedreguer: 6 casos. Origen social
  • Quart de Poblet: 8 casos. Àmbit educatiu
  • Sagunt: 5 casos. Origen laboral
  • Sagunt: 7 casos. Origen social
  • Segorbe: 4 casos. Origen social
  • Tavernes de La Valldigna: 3 casos. Origen social
  • Torrent: 15 casos. Àmbit educatiu
  • Torrent: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Torrent: 5 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen laboral
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen laboral
  • Xàbia: 6 casos. Origen social
Anuncios

Últimes notícies

El fiscal Anticorrupció rebutja que Sánchez fora el número u de la trama de Ábalos

El fiscal cap d'Anticorrupció sosté davant el Suprem que Pedro Sánchez no era el líder de l'organització criminal que situa entorn de l'exministre José Luis Ábalos i defén que va haver-hi una estructura delictiva nascuda en Transports.

Els sindicats docents reclamen a Pérez Llorca que medie per a frenar la vaga en Educació

Els sindicats del professorat es concentren davant el Palau de la Generalitat per a exigir la mediació de Juanfran Pérez Llorca amb Educació i Hisenda i desbloquejar la vaga general prevista.

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.