21.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

39 brots de coronavirus registrats en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Este divendres, 19 de febrer, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 39 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 4 brots en la província de Castelló; 10 en la d’Alacant i 25 en la de València.

 

A continuació, els 39 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. Cal destacar la situació de la ciutat de València, que ha registrat 6 brots de diferents àmbits. De tots els brots, la ciutat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), ha registrat 3 focus en l’àmbit educatiu: un amb 15 casos.

 

A continuació, pots consultar si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alberic: 5 casos. Origen social
  • Algemesí: 4 casos. Origen social
  • Alzira: 3 casos. Origen social
  • Bellreguard: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Benicarló: 4 casos. Origen social
  • Benidoleig: 4 casos. Origen social
  • Benissa: 5 casos. Origen social
  • Bigastro: 3 casos. Origen laboral
  • Carcaixent: 3 casos. Origen social
  • Castelló (abans Vilanova de Castelló): 3 casos. Origen social
  • Cullera: 5 casos. Origen social
  • Elx: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Elda: 14 casos. Àmbit educatiu
  • Elda: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Faura: 4 casos. Origen social
  • Gandia: 3 casos. Àmbit educatiu
  • La Llosa: 5 casos. Origen social
  • Llucena: 18 casos. Origen social
  • Massamagrell: 6 casos. Origen social
  • Moixent: 4 casos. Origen social
  • Ontinyent: 10 casos. Origen social
  • Orihuela: 3 casos. Origen laboral
  • Orihuela: 3 casos. Origen laboral
  • Pedreguer: 6 casos. Origen social
  • Quart de Poblet: 8 casos. Àmbit educatiu
  • Sagunt: 5 casos. Origen laboral
  • Sagunt: 7 casos. Origen social
  • Segorbe: 4 casos. Origen social
  • Tavernes de La Valldigna: 3 casos. Origen social
  • Torrent: 15 casos. Àmbit educatiu
  • Torrent: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Torrent: 5 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen laboral
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen laboral
  • Xàbia: 6 casos. Origen social

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.