Anuncios

L’Ajuntament de Castelló repartirà menús diaris en cases amb menors en situació de vulnerabilitat

Castelló entregarà menjar a les cases amb menors en situació de vulnerabilitat

Un comedor escolar | Europa Press

 

L’Ajuntament de Castelló repartirà des d’este dilluns un total de 417 menús en les cases particulars de menors en situació de vulnerabilitat per a garantir la seua alimentació durant el confinament pel coronavirus.

 

Anuncios

El regidor de Benestar Social, José Luis López, ha explicat que es distribuiran 417 menús «garantint d’eixa manera que tant els xiquets i xiquetes, com altres membres de la unitat familiar del domicili, compten amb un menjar principal i una altra addicional».

 

La mesura es prolongarà mentres es mantinga l’estat d’alarma, ha precisat l’Ajuntament en un comunicat, i podrà ampliar-se en funció de la demanda i la situació d’emergència. «Estem davant una situació d’emergència sanitària però també social i des de l’Ajuntament de Castelló hem d’extremar les mesures per a garantir els servicis i drets bàsics als col·lectius més vulnerables, en este cas, els i les menors en situació de risc», ha recalcat l’edil.

 

L’Estat d’Alarma pot agreujar la seua situació

López ha destacat que des del Negociat de Família i Infància de la Regidoria es van iniciar les gestions necessàries encaminades a fer un mapa d’aquells nuclis familiars a on hi ha menors en situació de vulnerabilitat que, donada la situació d’emergència sanitària i social, pogueren vore agreujada la seua situació durant l’estat d’alarma.

 

Els tècnics municipals i, especialment els i les educadores socials que aborden la intervenció amb les famílies en situació de vulnerabilitat, s’han posat en contacte amb aquells nuclis familiars susceptibles de tindre este servici d’emergència social per a garantir i cobrir esta necessitat bàsica.

 

Este treball previ ha permés fer una primera radiografia de les famílies amb menors en situació de vulnerabilitat als que dirigir este programa per a garantir la correcta alimentació davant l’estat d’alarma i emergència social per coronavirus.

 

A partir d’este dilluns es repartiran diaris a estos menors i les seues famílies gràcies a un acord amb Intur Restauració Col·lectiva. Es proporcionarà diàriament un menjar principal i una addicional (berenar) a través d’un servici a domicili.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios