La Conselleria de Justícia reprén les proves de les oposicions

Pla obert de diversos estudiants de la URV, a punt per fer un examen

Totes estes mesures estan avalades per la Conselleria de Sanitat | Cedida

 

La Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, a través de la direcció general de Funció Pública, ha comunicat als sindicats amb representació en la taula sectorial, que este mes de març es reprenen les proves selectives derivades de les Ofertes Pública d’Ocupació (OPES) de 2017, 2018 i 2019 com a conseqüència de la millora de la situació epidemiològica.

 

El calendari preveu que els primers exàmens es convoquen per al pròxim 27 de març de 2021, si l’evolució favorable de la pandèmia es manté, ha explicat la Generalitat en un comunicat.

 

En tot cas, les proves selectives es faran seguint les mesures contingudes en el ‘Pla de Contingència per a l’Organització i Desenvolupament de les Proves Selectives d’Accés a la Funció Pública Valenciana’. Totes estes mesures estan avalades per la Conselleria de Sanitat.

 

La represa dels exàmens es pren després de la publicació del Decret 7/2021, de 25 de febrer, del president de la Generalitat pel que s’actualitzen les mesures de limitació de la permanència de grups de persones en espais públics i privats, i de limitació de mobilitat, i atés que la situació epidemiològica actual, tant en número de contagis, com per l’índex d’ocupació dels hospitals, ha experimentat una millora considerable.

Últimes notícies

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.