La Conselleria de Justícia reprén les proves de les oposicions

Pla obert de diversos estudiants de la URV, a punt per fer un examen

Totes estes mesures estan avalades per la Conselleria de Sanitat | Cedida

 

La Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, a través de la direcció general de Funció Pública, ha comunicat als sindicats amb representació en la taula sectorial, que este mes de març es reprenen les proves selectives derivades de les Ofertes Pública d’Ocupació (OPES) de 2017, 2018 i 2019 com a conseqüència de la millora de la situació epidemiològica.

 

El calendari preveu que els primers exàmens es convoquen per al pròxim 27 de març de 2021, si l’evolució favorable de la pandèmia es manté, ha explicat la Generalitat en un comunicat.

 

En tot cas, les proves selectives es faran seguint les mesures contingudes en el ‘Pla de Contingència per a l’Organització i Desenvolupament de les Proves Selectives d’Accés a la Funció Pública Valenciana’. Totes estes mesures estan avalades per la Conselleria de Sanitat.

 

La represa dels exàmens es pren després de la publicació del Decret 7/2021, de 25 de febrer, del president de la Generalitat pel que s’actualitzen les mesures de limitació de la permanència de grups de persones en espais públics i privats, i de limitació de mobilitat, i atés que la situació epidemiològica actual, tant en número de contagis, com per l’índex d’ocupació dels hospitals, ha experimentat una millora considerable.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.