La Conselleria de Justícia reprén les proves de les oposicions

Pla obert de diversos estudiants de la URV, a punt per fer un examen

Totes estes mesures estan avalades per la Conselleria de Sanitat | Cedida

 

La Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, a través de la direcció general de Funció Pública, ha comunicat als sindicats amb representació en la taula sectorial, que este mes de març es reprenen les proves selectives derivades de les Ofertes Pública d’Ocupació (OPES) de 2017, 2018 i 2019 com a conseqüència de la millora de la situació epidemiològica.

 

El calendari preveu que els primers exàmens es convoquen per al pròxim 27 de març de 2021, si l’evolució favorable de la pandèmia es manté, ha explicat la Generalitat en un comunicat.

 

En tot cas, les proves selectives es faran seguint les mesures contingudes en el ‘Pla de Contingència per a l’Organització i Desenvolupament de les Proves Selectives d’Accés a la Funció Pública Valenciana’. Totes estes mesures estan avalades per la Conselleria de Sanitat.

 

La represa dels exàmens es pren després de la publicació del Decret 7/2021, de 25 de febrer, del president de la Generalitat pel que s’actualitzen les mesures de limitació de la permanència de grups de persones en espais públics i privats, i de limitació de mobilitat, i atés que la situació epidemiològica actual, tant en número de contagis, com per l’índex d’ocupació dels hospitals, ha experimentat una millora considerable.

Últimes notícies

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.