18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

La Conselleria de Justícia reprén les proves de les oposicions

Pla obert de diversos estudiants de la URV, a punt per fer un examen

Totes estes mesures estan avalades per la Conselleria de Sanitat | Cedida

 

La Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, a través de la direcció general de Funció Pública, ha comunicat als sindicats amb representació en la taula sectorial, que este mes de març es reprenen les proves selectives derivades de les Ofertes Pública d’Ocupació (OPES) de 2017, 2018 i 2019 com a conseqüència de la millora de la situació epidemiològica.

 

El calendari preveu que els primers exàmens es convoquen per al pròxim 27 de març de 2021, si l’evolució favorable de la pandèmia es manté, ha explicat la Generalitat en un comunicat.

 

En tot cas, les proves selectives es faran seguint les mesures contingudes en el ‘Pla de Contingència per a l’Organització i Desenvolupament de les Proves Selectives d’Accés a la Funció Pública Valenciana’. Totes estes mesures estan avalades per la Conselleria de Sanitat.

 

La represa dels exàmens es pren després de la publicació del Decret 7/2021, de 25 de febrer, del president de la Generalitat pel que s’actualitzen les mesures de limitació de la permanència de grups de persones en espais públics i privats, i de limitació de mobilitat, i atés que la situació epidemiològica actual, tant en número de contagis, com per l’índex d’ocupació dels hospitals, ha experimentat una millora considerable.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.