16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Més de 3.000 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dimecres, 17 de març, que apunta que s’han diagnosticat 3.064 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.206.116 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 405 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 72.793 morts per Covid-19 des de l’inici de la pandèmia, 228 més que ahir.

 

Este dimecres, Madrid s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 1.310. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Andalusia, amb 84 morts.

Últimes notícies

Assalten el club de colombicultura de Beniarjó: maten 9 coloms i desapareixen 12

L'Ajuntament condemna l'atac al Club Santa Teresa de Jesús, amb 9 coloms morts i 12 desapareguts. El cas s'ha denunciat i demanen col·laboració.

Catalá acusa a Sánchez de generar expectatives als immigrants sense informació

L'alcaldessa de València ha retret a Pedro Sánchez anunciar una regularització sense detallar el procés. El consistori ha detectat cues i remet a Estrangeria per falta d'instruccions.

Mestalla decidix un passe a semifinals entre València i Athletic

València i Athletic es juguen a partit únic el passe a semifinals a Mestalla, amb baixes sensibles i l'equip local aferrat a la Copa. Corberán ho afronta com una final.

El Govern aprova la Comissió Mixta per a la recuperació per la DANA en la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat la creació d'una Comissió Mixta per a coordinar la recuperació després de la DANA del 29 d'octubre en la Comunitat Valenciana. La primera sessió s'anunciarà en breu i partirà de propostes municipals.

El PP afirma que les víctimes de la DANA compareixeran en la quinta sessió de la comissió

El síndic del PP en Les Corts ha assegurat que les associacions de víctimes de la DANA declararan en la quinta sessió de la comissió autonòmica. Ha comparat el calendari amb el cas del metre i ha acusat l'oposició d'hipocresia, a més de criticar l''espectacle' en el Congrés

Delegats de CCOO en CaixaBank demanen a València millorar el clima laboral i repartir beneficis

Delegats de CCOO s'han concentrat davant la seu social de CaixaBank a València per a reclamar millores en el clima laboral i que els beneficis arriben a la plantilla. Demanen obrir immediatament una taula de diàleg i revisar objectius i retribució variable.

Compromís demana a Barcala enviar a la Policia per a verificar l’ús de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Compromís ha instat l'alcalde Luis Barcala a enviar a la Policia a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan per a comprovar si les ocupen els seus adjudicataris. El grup exigix a més un ple extraordinari i transparència sobre 6,6 milions d'euros vinculats a la promoció.

La Generalitat intensificarà els controls en l’adjudicació de vivendes socials després del cas d’Alacant

El Consell reforçarà la revisió de visats i crearà una comissió específica després de detectar possibles irregularitats en una promoció d'Alacant.