El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització del coronavirus en Espanya este dimarts, 23 de febrer, amb 3.184 casos nous de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.161.432 contagis.
D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 871 defuncions per coronavirus, en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 68.079 morts des de l’inici de la pandèmia.
En l’última actualització dels contagis per Covid-19 en Espanya, Madrid és un dia més la comunitat autònoma amb més casos nous notificats, amb un total de 1.246 persones infectades.
Respecte a les morts, 179 corresponen a Andalusia, seguit del territori valencià, a on han mort 151 víctimes per la pandèmia. Madrid, per la seua part, notifica 63 defuncions pel coronavirus.