286 contagis nous i 3 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Este dilluns, 19 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat els nous casos de coronavirus en el territori valencià. Sanitat ha determinat que en la Comunitat Valenciana hi ha 286 casos nous de Covid-19 amb proves PCR. Per la seua banda, 3 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.726 en total.

 

Dels 286 casos nous, 119 s’han diagnosticat en la província de València, 157 en la d’Alacant i 10 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 49.695 casos amb una prova PCR

 

Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, ara com ara, continuen ingressades 665 persones. D’elles, 106 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 1.071 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 50.683 pacients han superat la malaltia.

 

No obstant això, ara per ara, hi ha casos actius en 21 residències de majors: 1 en Castelló, 7 en la província d’Alacant i 13 en la de València. A demés, també hi ha casos en 6 residències de persones amb diversitat funcional: 1 en Castelló, 0 en Alacant i 5 en València; i en 2 centres de menors: 0 en Castelló, 2 en Alacant i 0 en València. 

 

En referència als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 6: 1 en Castelló, 1 en la província d’Alacant i 4 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 49.695

Castelló: 10 nous (5.334 en total).

Alacant: 157 nous (16.874 en total).

València: 119 nous (27.480 en total).

Sense assignar: 0 nous (7 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.726

Castelló: 1 nou (253 en total).

Alacant: 1 nou (597 en total).

València: 1 nou (876 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 2.639 | 309 | 69
  • Alcoi: 1.046 | 162 | 122
  • Castelló: 2.723 | 238 | 94
  • Dénia: 1.402 | 46 | 29
  • Elda: 1.729 | 378 | 63
  • Elx: 1.690 | 288 | 14
  • Elx – Crevillent: 1.329 | 231 | 23
  • Gandia: 1.353 | 119 | 35
  • La Marina Baixa: 1.955 | 68 | 116
  • La Plana: 1.683 | 188 | 114
  • La Ribera: 2.171 | 328 | 44
  • Manises: 1.919 | 167 | 77
  • Orihuela: 1.663 | 402 | 32
  • Requena: 772 | 94 | 80
  • Sagunt: 1.223 | 317 | 52
  • Sant Joan d’Alacant: 1.965 | 213 | 52
  • Torrevieja: 1.458 | 97 | 77
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.784 | 275 | 75
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 3.570 | 467 | 104
  • València Dr. Peset: 4.063 | 362 | 89
  • València hospital General: 4.316 | 367 | 156
  • València La Fe: 3.574 | 340 | 120
  • Vinaròs: 761 | 76 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.907 | 256 | 59

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.