27.5 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Dimitix la regidora de Dénia que es va vacunar contra el Covid-19 per no «malgastar» la dosi

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La regidora de Sanitat i Benestar Social de l’Ajuntament de la localitat de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), Cristina Morera (PSPV), ha comunicat este matí de dimecres que ha presentat la seua dimissió «irrevocable» després que es fera públic que es va vacunar el passat 12 de gener contra el Covid-19 per no «malgastar» la dosi.

 

En roda de premsa, l’edil ha confirmat entre llàgrimes la seua renúncia al càrrec municipal i ha subratllat que «va ser un error», al mateix temps que ha recalcat que «seguia instruccions que pensava que eren adequades».

 

De la mateixa manera, ha expressat que, tot i que va actuar de «bona fe», la seua dimissió és el millor «per a l’alcalde, per al partit i per a Dénia. Vaig seguir uns consells de salut pública, però no deguí actuar d’eixa forma, no vaig pensar que era una irregularitat, no vaig dir que no», ha afegit.

Últimes notícies

Tempestes intenses i breus a Castelló i nord de València deixen fins a 37,4 litres per metre quadrat

Tempestes intenses però de curta duració afecten el litoral i prelitoral de Castelló i Camp de Morvedre a València, acumulant fins a 37,4 litres per metre quadrat a Cabanes.

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.

El Govern impulsa la rehabilitació de l’històric Pont Vell de Riba-roja amb una inversió de 1,5 milions d’euros

El Govern d'Espanya destina 1,5 milions per a rehabilitar el Pont Vell de Riba-roja (València), danyat per la dana, millorant connexions i preservant el seu patrimoni històric.

La Diputació de València impulsa un pla de huit milions per a modernitzar els ‘trinquets’ i revitalitzar la pilota valenciana

La Diputació de València ha llançat un ambiciós pla amb una inversió de huit milions d'euros per a modernitzar els 'trinquets' i assegurar el futur de la pilota valenciana, amb 11 actuacions previstes en diversos municipis.

La Diputació de València impulsarà un itinerari ciclopedestre segur entre Tavernes i Xeraco

La Diputació de València presenta un projecte per a transformar la via pecuària entre Tavernes i Xeraco en una carretera segura amb carril ciclopedestre, millorant la connexió entre Cullera i Gandia.