10.9 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

La Diputació de Castelló obrirà el 15 d’abril el termini de compra dels viatges de ‘Castelló Sènior’

Viatges per a ancians de la Diputació de Castelló

És una previsió que es podria vore alterada | Diputació de Castelló

 

La Diputació de Castelló fixa el 15 d’abril com a data límit per a l’obertura de vendes del programa de viatges ‘Castelló Sènior’ en les agències col·laboradores, corresponent a la convocatòria de 2020, per a comptar amb un marge major de temps per a valorar l’evolució de la pandèmia. L’objectiu és preservar la salut de les 4.000 persones majors que ja han sol·licitat la seua plaça i la de totes les persones que participen en el procés. Tal com estava previst, si no es produixen incidències sanitàries, els viatges es faran durant els mesos de maig i juny.

 

La Diputació de Castelló i el seu Patronat de Turisme mantenen ‘Castelló Sènior’ com a senyal de suport al sector turístic, que és un dels més perjudicats per la crisi ocasionada per la Covid-19. En este sentit, és important recordar que les empreses que gestionen els hotels de la província continuen defensant la seua realització i mostrant la disposició a participar en este. Esta campanya es vorà complementada amb nous viatges en la tardor, per als que en el seu moment s’obrirà l’oportú termini de sol·licitud.

 

No obstant això, és una previsió que es podria vore alterada en el cas que l’evolució de la pandèmia no fóra favorable.

 

Programa de vacacions en la costa de Castelló:

Contempla una estada durant 6 dies i 5 nits en hotels situats en poblacions costaneres de la província, amb entrada en diumenge i eixida en divendres, en règim de pensió completa. Inclou un mínim de 2 excursions de mig dia a recursos turístics o municipis de Castelló.

 

Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural:

Es tracta d’una estada durant 3 dies i 2 nits en hotels situats en municipis de l’interior, en dies laborables, amb visites a diferents municipis i recursos turístics a on es faran els esmorzars.
 

Estades en balnearis:

Durant 8 dies i 7 nits en hotels situats en la província de Castelló, en el mateix municipi que el balneari de destí, amb entrada en dissabte i eixida el dissabte següent. El paquet inclou règim de pensió completa, tres tractaments diaris mínims en balnearis d’aigües miner-medicinals de la província, un mínim d’una excursió de migdia a recursos turístics o municipis de Castelló, i el transport des de la capital de la Plana.

 

Preus de les places i cost per als usuaris:

  • 176 € per plaça per al ‘Programa de Vacances en la Costa de Castelló’.
  • 159,50 € per plaça per a les ‘Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural’.
  • 447,50 € per plaça per a les ‘Estades en Balnearis’.

 

El Patronat Provincial de Turisme contribuix a finançar part del cost dels viatges a través de subvencions, sent a càrrec de les persones beneficiàries els següents imports segons el programa seleccionat:

  • 80 € (IVA inclòs) per plaça per al ‘Programa de Vacances en la Costa de Castelló’. Tot inclòs.
  • 50 € (IVA Inclòs) per plaça per a les ‘Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural’. Tot inclòs.
  • 125 € (IVA Inclòs) per plaça per a les ‘Estades en Balnearis’.

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.