La Diputació de Castelló obrirà el 15 d’abril el termini de compra dels viatges de ‘Castelló Sènior’

Viatges per a ancians de la Diputació de Castelló

És una previsió que es podria vore alterada | Diputació de Castelló

 

La Diputació de Castelló fixa el 15 d’abril com a data límit per a l’obertura de vendes del programa de viatges ‘Castelló Sènior’ en les agències col·laboradores, corresponent a la convocatòria de 2020, per a comptar amb un marge major de temps per a valorar l’evolució de la pandèmia. L’objectiu és preservar la salut de les 4.000 persones majors que ja han sol·licitat la seua plaça i la de totes les persones que participen en el procés. Tal com estava previst, si no es produixen incidències sanitàries, els viatges es faran durant els mesos de maig i juny.

 

La Diputació de Castelló i el seu Patronat de Turisme mantenen ‘Castelló Sènior’ com a senyal de suport al sector turístic, que és un dels més perjudicats per la crisi ocasionada per la Covid-19. En este sentit, és important recordar que les empreses que gestionen els hotels de la província continuen defensant la seua realització i mostrant la disposició a participar en este. Esta campanya es vorà complementada amb nous viatges en la tardor, per als que en el seu moment s’obrirà l’oportú termini de sol·licitud.

 

No obstant això, és una previsió que es podria vore alterada en el cas que l’evolució de la pandèmia no fóra favorable.

 

Programa de vacacions en la costa de Castelló:

Contempla una estada durant 6 dies i 5 nits en hotels situats en poblacions costaneres de la província, amb entrada en diumenge i eixida en divendres, en règim de pensió completa. Inclou un mínim de 2 excursions de mig dia a recursos turístics o municipis de Castelló.

 

Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural:

Es tracta d’una estada durant 3 dies i 2 nits en hotels situats en municipis de l’interior, en dies laborables, amb visites a diferents municipis i recursos turístics a on es faran els esmorzars.
 

Estades en balnearis:

Durant 8 dies i 7 nits en hotels situats en la província de Castelló, en el mateix municipi que el balneari de destí, amb entrada en dissabte i eixida el dissabte següent. El paquet inclou règim de pensió completa, tres tractaments diaris mínims en balnearis d’aigües miner-medicinals de la província, un mínim d’una excursió de migdia a recursos turístics o municipis de Castelló, i el transport des de la capital de la Plana.

 

Preus de les places i cost per als usuaris:

  • 176 € per plaça per al ‘Programa de Vacances en la Costa de Castelló’.
  • 159,50 € per plaça per a les ‘Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural’.
  • 447,50 € per plaça per a les ‘Estades en Balnearis’.

 

El Patronat Provincial de Turisme contribuix a finançar part del cost dels viatges a través de subvencions, sent a càrrec de les persones beneficiàries els següents imports segons el programa seleccionat:

  • 80 € (IVA inclòs) per plaça per al ‘Programa de Vacances en la Costa de Castelló’. Tot inclòs.
  • 50 € (IVA Inclòs) per plaça per a les ‘Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural’. Tot inclòs.
  • 125 € (IVA Inclòs) per plaça per a les ‘Estades en Balnearis’.
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.