32.2 C
València
Divendres, 18 juliol, 2025

La Diputació de Castelló obrirà el 15 d’abril el termini de compra dels viatges de ‘Castelló Sènior’

Viatges per a ancians de la Diputació de Castelló

És una previsió que es podria vore alterada | Diputació de Castelló

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Diputació de Castelló fixa el 15 d’abril com a data límit per a l’obertura de vendes del programa de viatges ‘Castelló Sènior’ en les agències col·laboradores, corresponent a la convocatòria de 2020, per a comptar amb un marge major de temps per a valorar l’evolució de la pandèmia. L’objectiu és preservar la salut de les 4.000 persones majors que ja han sol·licitat la seua plaça i la de totes les persones que participen en el procés. Tal com estava previst, si no es produixen incidències sanitàries, els viatges es faran durant els mesos de maig i juny.

 

La Diputació de Castelló i el seu Patronat de Turisme mantenen ‘Castelló Sènior’ com a senyal de suport al sector turístic, que és un dels més perjudicats per la crisi ocasionada per la Covid-19. En este sentit, és important recordar que les empreses que gestionen els hotels de la província continuen defensant la seua realització i mostrant la disposició a participar en este. Esta campanya es vorà complementada amb nous viatges en la tardor, per als que en el seu moment s’obrirà l’oportú termini de sol·licitud.

 

No obstant això, és una previsió que es podria vore alterada en el cas que l’evolució de la pandèmia no fóra favorable.

 

Programa de vacacions en la costa de Castelló:

Contempla una estada durant 6 dies i 5 nits en hotels situats en poblacions costaneres de la província, amb entrada en diumenge i eixida en divendres, en règim de pensió completa. Inclou un mínim de 2 excursions de mig dia a recursos turístics o municipis de Castelló.

 

Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural:

Es tracta d’una estada durant 3 dies i 2 nits en hotels situats en municipis de l’interior, en dies laborables, amb visites a diferents municipis i recursos turístics a on es faran els esmorzars.
 

Estades en balnearis:

Durant 8 dies i 7 nits en hotels situats en la província de Castelló, en el mateix municipi que el balneari de destí, amb entrada en dissabte i eixida el dissabte següent. El paquet inclou règim de pensió completa, tres tractaments diaris mínims en balnearis d’aigües miner-medicinals de la província, un mínim d’una excursió de migdia a recursos turístics o municipis de Castelló, i el transport des de la capital de la Plana.

 

Preus de les places i cost per als usuaris:

  • 176 € per plaça per al ‘Programa de Vacances en la Costa de Castelló’.
  • 159,50 € per plaça per a les ‘Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural’.
  • 447,50 € per plaça per a les ‘Estades en Balnearis’.

 

El Patronat Provincial de Turisme contribuix a finançar part del cost dels viatges a través de subvencions, sent a càrrec de les persones beneficiàries els següents imports segons el programa seleccionat:

  • 80 € (IVA inclòs) per plaça per al ‘Programa de Vacances en la Costa de Castelló’. Tot inclòs.
  • 50 € (IVA Inclòs) per plaça per a les ‘Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural’. Tot inclòs.
  • 125 € (IVA Inclòs) per plaça per a les ‘Estades en Balnearis’.

Últimes notícies

Incendi forestal a Ibi elevat per temperatures de 37 graus i humitat de l’11 per cent

L'incendi forestal a Ibi, Alacant, s'intensifica a causa de temperatures extremes de 37 graus i molt baixa humitat, amb suport aeri i ajuda militar per al seu control.

Incendi a Ibi: Temperatures de 37 graus i 11% d’humitat aviven les flames

Un incendi forestal a Ibi (Alacant) s'intensifica a causa de temperatures de 37 graus i humitat de solo l'11%, amb la participació de mitjans aeris i l'UME.

El PSPV reforça el seu compromís feminista i contra els discursos d’odi en el seu Comité Nacional

El PSPV-PSOE celebra el seu Comité Nacional amb més de 350 participants per a enfortir la seua aposta feminista i combatre els discursos d'odi, reafirmant el seu defensa de l'Estat de Benestar valencià.

Per a que comuniquem millor

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana parla sobre la forma correcta d'utilitzar 'per a que'

Pròrroga fins a cap d’any de reforços judicials en jutjats afectats per la DANA en la Comunitat Valenciana

Els reforços en els jutjats de Torrent, Requena i Catarroja afectats per la DANA s'estenen fins a finals de 2025 per a afrontar la gestió judicial de la catàstrofe.

L’UME s’unix per a combatre l’incendi forestal a Ibi, Alacant

Nou mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, incloent-hi la Unitat Militar d'Emergències, estan treballant per a controlar l'incendi forestal en la zona rural d'Ibi, Alacant.

La Fundació Xirivella Soriano destaca el paper com a art essencial en la seua mostra ‘Una vida de paper’

La Fundació Xirivella Soriano de València presenta 'Una vida de paper', una exposició amb més de 60 obres que reivindica el paper com mig artístic rellevant des dels anys 50 fins hui.

Prorroguen fins a cap d’any els reforços judicials en jutjats afectats per la dana a València

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana estén fins a desembre els reforços en jutjats de Torrent, Requena i Catarroja afectats per la dana del 29 d'octubre, per a garantir la correcta gestió judicial de la catàstrofe.