La Diputació de Castelló obrirà el 15 d’abril el termini de compra dels viatges de ‘Castelló Sènior’

Viatges per a ancians de la Diputació de Castelló

És una previsió que es podria vore alterada | Diputació de Castelló

 

La Diputació de Castelló fixa el 15 d’abril com a data límit per a l’obertura de vendes del programa de viatges ‘Castelló Sènior’ en les agències col·laboradores, corresponent a la convocatòria de 2020, per a comptar amb un marge major de temps per a valorar l’evolució de la pandèmia. L’objectiu és preservar la salut de les 4.000 persones majors que ja han sol·licitat la seua plaça i la de totes les persones que participen en el procés. Tal com estava previst, si no es produixen incidències sanitàries, els viatges es faran durant els mesos de maig i juny.

 

La Diputació de Castelló i el seu Patronat de Turisme mantenen ‘Castelló Sènior’ com a senyal de suport al sector turístic, que és un dels més perjudicats per la crisi ocasionada per la Covid-19. En este sentit, és important recordar que les empreses que gestionen els hotels de la província continuen defensant la seua realització i mostrant la disposició a participar en este. Esta campanya es vorà complementada amb nous viatges en la tardor, per als que en el seu moment s’obrirà l’oportú termini de sol·licitud.

 

No obstant això, és una previsió que es podria vore alterada en el cas que l’evolució de la pandèmia no fóra favorable.

 

Programa de vacacions en la costa de Castelló:

Contempla una estada durant 6 dies i 5 nits en hotels situats en poblacions costaneres de la província, amb entrada en diumenge i eixida en divendres, en règim de pensió completa. Inclou un mínim de 2 excursions de mig dia a recursos turístics o municipis de Castelló.

 

Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural:

Es tracta d’una estada durant 3 dies i 2 nits en hotels situats en municipis de l’interior, en dies laborables, amb visites a diferents municipis i recursos turístics a on es faran els esmorzars.
 

Estades en balnearis:

Durant 8 dies i 7 nits en hotels situats en la província de Castelló, en el mateix municipi que el balneari de destí, amb entrada en dissabte i eixida el dissabte següent. El paquet inclou règim de pensió completa, tres tractaments diaris mínims en balnearis d’aigües miner-medicinals de la província, un mínim d’una excursió de migdia a recursos turístics o municipis de Castelló, i el transport des de la capital de la Plana.

 

Preus de les places i cost per als usuaris:

  • 176 € per plaça per al ‘Programa de Vacances en la Costa de Castelló’.
  • 159,50 € per plaça per a les ‘Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural’.
  • 447,50 € per plaça per a les ‘Estades en Balnearis’.

 

El Patronat Provincial de Turisme contribuix a finançar part del cost dels viatges a través de subvencions, sent a càrrec de les persones beneficiàries els següents imports segons el programa seleccionat:

  • 80 € (IVA inclòs) per plaça per al ‘Programa de Vacances en la Costa de Castelló’. Tot inclòs.
  • 50 € (IVA Inclòs) per plaça per a les ‘Rutes de Patrimoni Històric, Cultural i Natural’. Tot inclòs.
  • 125 € (IVA Inclòs) per plaça per a les ‘Estades en Balnearis’.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.