La dolorosa mort de la pacient amb coronavirus 36 hores després d’eixir de l’UCI

 

Carmen F.A  eixia de l’UCI este dilluns entre aplaudiments de «campiona!» del personal sanitari del Clínic de Valladolid, en Castella i Lleó. Era la primera contagiada pel covid-19 que eixia de la Unitat de Cures Intensives d’este hospital, però només 36 hores més tard, ha mort víctima del coronavirus.

 

La germana de la víctima, Teresa, de 81 anys, declarava en el ‘Diario de Valladolid’: «Ahir la van traure aplaudint i hui està en el cementeri», recordant que va eixir de l’UCI plena d’alegria pensant que el tractament havia donat bon resultat i que ara «està morta».

 

Encara circula per les xarxes un vídeo en el que es pot vore el moment en què els professionals sanitaris aplaudixen a la pacient i ella els retorna els aplaudiments. En ell fins i tot se sent a alguns professionals dir que la seua recuperació havia sigut «un èxit total».

 

No es va poder acomiadar de la seua germana

La defunció de Carmen s’intentava ocultar estos dies entre els passadissos del Clínic, a causa del cop moral que suposa que només unes hores després d’haver eixit de l’UCI, la pacient perdera la vida víctima d’este virus que ja afecta a més de 47.000 persones en el nostre país.

 

Teresa, la seua germana, no llança ni un retret en contra del personal sanitari, però si lamenta no haver-se pogut despedir d’ella. Un revés que desmoralitza a tots aquells que lluiten contra la pandèmia per a salvar vides.

Últimes notícies

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.

Juny es tanca amb 59 morts per calor a la Comunitat Valenciana, 17 d’elles a la província de València

El mes de juny ha registrat 59 morts atribuïdes a les altes temperatures a la Comunitat Valenciana, 54 d’elles concentrades en l’última setmana de l’episodi de calor extrema.

Mompó diu al jutjat que no recorda l’avís de la batlessa de Torrent sobre el desbordament

Vicent Mompó ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda la telefonada en què la batlessa de Torrent li hauria advertit del desbordament del barranc de l’Horteta durant la DANA.

Recuperat l’entorn del riu Buñol i reforçada la seguretat davant noves avingudes

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha completat obres d’emergència al riu Buñol i altres afluents del Magre amb 3,5 milions d’euros per a reduir el risc d’inundacions i recuperar espais naturals i d’ús públic.

El Suprem qüestiona a Europa la regularització massiva d’immigrants a Espanya

El Tribunal Suprem ha obert la porta a consultar el Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre si la regularització extraordinària d’estrangers a Espanya xoca amb el dret comunitari i el Pacte de Migració i Asil.

Detinguts dos hòmens pel furt d’una excavadora de 36.000 euros a Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens de 45 i 49 anys pel furt d’una excavadora valorada en 36.000 euros a Alcalà de Xivert, localitzada en un taller del mateix municipi i retornada al seu propietari.

Més de 250 guàrdies civils en pràctiques reforcen les unitats de la Comandància de València

Un total de 3.123 guàrdies civils alumnes en pràctiques s'han incorporat a unitats de seguretat ciutadana de tot l'Estat, 253 d'ells destinats a la Comandància de València per a completar la seua formació.

Immobilitzen 11.500 quilos de mel per irregularitats en la traçabilitat en el Comtat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 11.500 quilos de mel d una empresa del Comtat per presumptes irregularitats en la traçabilitat i per vendre com ecològica mel convencional.