La dolorosa mort de la pacient amb coronavirus 36 hores després d’eixir de l’UCI

 

Carmen F.A  eixia de l’UCI este dilluns entre aplaudiments de «campiona!» del personal sanitari del Clínic de Valladolid, en Castella i Lleó. Era la primera contagiada pel covid-19 que eixia de la Unitat de Cures Intensives d’este hospital, però només 36 hores més tard, ha mort víctima del coronavirus.

 

La germana de la víctima, Teresa, de 81 anys, declarava en el ‘Diario de Valladolid’: «Ahir la van traure aplaudint i hui està en el cementeri», recordant que va eixir de l’UCI plena d’alegria pensant que el tractament havia donat bon resultat i que ara «està morta».

 

Encara circula per les xarxes un vídeo en el que es pot vore el moment en què els professionals sanitaris aplaudixen a la pacient i ella els retorna els aplaudiments. En ell fins i tot se sent a alguns professionals dir que la seua recuperació havia sigut «un èxit total».

 

No es va poder acomiadar de la seua germana

La defunció de Carmen s’intentava ocultar estos dies entre els passadissos del Clínic, a causa del cop moral que suposa que només unes hores després d’haver eixit de l’UCI, la pacient perdera la vida víctima d’este virus que ja afecta a més de 47.000 persones en el nostre país.

 

Teresa, la seua germana, no llança ni un retret en contra del personal sanitari, però si lamenta no haver-se pogut despedir d’ella. Un revés que desmoralitza a tots aquells que lluiten contra la pandèmia per a salvar vides.

Últimes notícies

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.