La dolorosa mort de la pacient amb coronavirus 36 hores després d’eixir de l’UCI

 

Carmen F.A  eixia de l’UCI este dilluns entre aplaudiments de «campiona!» del personal sanitari del Clínic de Valladolid, en Castella i Lleó. Era la primera contagiada pel covid-19 que eixia de la Unitat de Cures Intensives d’este hospital, però només 36 hores més tard, ha mort víctima del coronavirus.

 

La germana de la víctima, Teresa, de 81 anys, declarava en el ‘Diario de Valladolid’: «Ahir la van traure aplaudint i hui està en el cementeri», recordant que va eixir de l’UCI plena d’alegria pensant que el tractament havia donat bon resultat i que ara «està morta».

 

Encara circula per les xarxes un vídeo en el que es pot vore el moment en què els professionals sanitaris aplaudixen a la pacient i ella els retorna els aplaudiments. En ell fins i tot se sent a alguns professionals dir que la seua recuperació havia sigut «un èxit total».

 

No es va poder acomiadar de la seua germana

La defunció de Carmen s’intentava ocultar estos dies entre els passadissos del Clínic, a causa del cop moral que suposa que només unes hores després d’haver eixit de l’UCI, la pacient perdera la vida víctima d’este virus que ja afecta a més de 47.000 persones en el nostre país.

 

Teresa, la seua germana, no llança ni un retret en contra del personal sanitari, però si lamenta no haver-se pogut despedir d’ella. Un revés que desmoralitza a tots aquells que lluiten contra la pandèmia per a salvar vides.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.