12.2 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

La dolorosa mort de la pacient amb coronavirus 36 hores després d’eixir de l’UCI

 

Carmen F.A  eixia de l’UCI este dilluns entre aplaudiments de «campiona!» del personal sanitari del Clínic de Valladolid, en Castella i Lleó. Era la primera contagiada pel covid-19 que eixia de la Unitat de Cures Intensives d’este hospital, però només 36 hores més tard, ha mort víctima del coronavirus.

 

La germana de la víctima, Teresa, de 81 anys, declarava en el ‘Diario de Valladolid’: «Ahir la van traure aplaudint i hui està en el cementeri», recordant que va eixir de l’UCI plena d’alegria pensant que el tractament havia donat bon resultat i que ara «està morta».

 

Encara circula per les xarxes un vídeo en el que es pot vore el moment en què els professionals sanitaris aplaudixen a la pacient i ella els retorna els aplaudiments. En ell fins i tot se sent a alguns professionals dir que la seua recuperació havia sigut «un èxit total».

 

No es va poder acomiadar de la seua germana

La defunció de Carmen s’intentava ocultar estos dies entre els passadissos del Clínic, a causa del cop moral que suposa que només unes hores després d’haver eixit de l’UCI, la pacient perdera la vida víctima d’este virus que ja afecta a més de 47.000 persones en el nostre país.

 

Teresa, la seua germana, no llança ni un retret en contra del personal sanitari, però si lamenta no haver-se pogut despedir d’ella. Un revés que desmoralitza a tots aquells que lluiten contra la pandèmia per a salvar vides.

Últimes notícies

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.

La frase de Mazón que el temporal se n’anava a Conca estava en un informe de Pradas

Missatges incorporats a la instrucció penal van mostrar que la frase que Mazón va pronunciar durant la DANA de 2024 figurava en un resum enviat per Salomé Pradas. El document preveia un desplaçament cap a la regió muntanyenca de Conca i una menor intensitat a partir de les 18.00.