La dolorosa mort de la pacient amb coronavirus 36 hores després d’eixir de l’UCI

 

Carmen F.A  eixia de l’UCI este dilluns entre aplaudiments de «campiona!» del personal sanitari del Clínic de Valladolid, en Castella i Lleó. Era la primera contagiada pel covid-19 que eixia de la Unitat de Cures Intensives d’este hospital, però només 36 hores més tard, ha mort víctima del coronavirus.

 

La germana de la víctima, Teresa, de 81 anys, declarava en el ‘Diario de Valladolid’: «Ahir la van traure aplaudint i hui està en el cementeri», recordant que va eixir de l’UCI plena d’alegria pensant que el tractament havia donat bon resultat i que ara «està morta».

 

Encara circula per les xarxes un vídeo en el que es pot vore el moment en què els professionals sanitaris aplaudixen a la pacient i ella els retorna els aplaudiments. En ell fins i tot se sent a alguns professionals dir que la seua recuperació havia sigut «un èxit total».

 

No es va poder acomiadar de la seua germana

La defunció de Carmen s’intentava ocultar estos dies entre els passadissos del Clínic, a causa del cop moral que suposa que només unes hores després d’haver eixit de l’UCI, la pacient perdera la vida víctima d’este virus que ja afecta a més de 47.000 persones en el nostre país.

 

Teresa, la seua germana, no llança ni un retret en contra del personal sanitari, però si lamenta no haver-se pogut despedir d’ella. Un revés que desmoralitza a tots aquells que lluiten contra la pandèmia per a salvar vides.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem ordena una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal

El Tribunal Suprem ha estimat el recurs de la Fiscalia i ha ordenat a l'Audiència d'Alacant dictar una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal. L'alt tribunal ha anul·lat la decisió que va invalidar una escolta telefònica i ha demanat valorar eixes proves.

El PP preveu constituir la setmana vinent la comissió d’investigació per les vivendes públiques a Alacant

El Govern local espera el tancament imminent dels expedients i col·locarà a Manuel Villar al capdavant de l'òrgan. L'oposició manté l'exigència de dimissió de l'alcalde i el debat sobre tanteig i retracte.

Aemet activa avís groc el dijous per pluges de 60 l/m² en 12 hores en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dijous l'avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores a l'interior i nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. A Alacant es prolonguen fins al dimecres els avisos per vent de 70 km/h i fenòmens costaners amb ones de 3 metres.

Castro ja supera a Calero en punts però ha d’elevar la mitjana per a la salvació

Luís Castro ja ha sumat més punts que Julián Calero en menys partits al capdavant del Llevant, però la mitjana de 1,1 per jornada no li aconseguix per a evitar el descens.

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a estudiar l’erosió del litoral

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a monitorar la dinàmica del seu litoral. Les dades en continu serviran per a modelitzar i decidir.

Pérez Llorca atribuïx la baixada de l’atur al febrer a les polítiques del Consell

La desocupació baixa al febrer en la Comunitat Valenciana. El Consell defén que la seua estratègia de formació, suport a la contractació i simplificació ja es traduïx en més ocupació, amb avanços en indefinits, dones, jóvens i indústria.

Martínez Mus situa la logística i la modernització del transport com a eixos estratègics de la Comunitat

El Consell presenta el full de ruta de la Mesa d'Innovació en Logística Terrestre per Carretera amb sis reptes prioritaris. El pla s'alinea amb l'Estratègia de Reindustrialització 2024-2028.

Catalá esperarà a l’informe de la Generalitat per a fixar el doble topònim de la ciutat

Catalá ha avançat que decidirà el doble topònim quan reba l'informe de la Generalitat i defén que el nom vaja primer en valencià i després en castellà. En el mateix acte, ha presentat 63 nous agents de la USAP i ha destacat el descens de la delinqüència.