Arriben més de 125.000 dosis de la vacuna Pfizer a la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha rebut hui una nova remesa de més de 125.000 dosis de vacunes contra el coronavirus de Pfizer.

Segons informa la Delegació de Govern, estes vacunes s’han lliurat ja per a la seua distribució a Alacant, Castelló i València.

Hui comença la campanya de vacunació massiva contra la covid-19 en quatre grans dispositius a València, Alacant, Castelló i Elx. En quatre grans espais: la Ciutat de les Arts i les Ciències de València, el Palau de Congressos de Castelló, la Ciutat de la Llum a Alacant, i la Institució Firal Alacantina a Elx.

A més, hi ha 18 punts específics que ja estan en funcionament, ubicats a Torrevieja, Paterna, Alzira, Dénia, Benidorm, Elda, Gandia, Torrent, Vila-real, Sagunt, Orihuela, Mislata, Alcoi, Xirivella, Xàtiva, Sant Joan, Ontinyent i Sant Vicent de Raspeig.

Segons ha comunicat la Conselleria, es vacunarà de matí i vesprada, de 8:30 a 20:30 hores. La previsió és que esta setmana s’inoculen 185.000 dosis, majoritàriament a persones de 70 a 79 anys.

Es destinaran 40.000 vacunes a persones de 60 a 65 anys, i 16.000 a segones dosis de majors de 80 anys i grans dependents, que les rebran on els van posar la primera.

La Conselleria de Sanitat recorda que només han d’acudir a vacunar les persones que hagen rebut una citació per SMS, en el qual s’indica el lloc i l’hora. Així, cal arribar amb puntualitat i no abans d’hora, perquè el procés siga fluid i no es formen cues, i han de portar el DNI i la targeta SIP, per facilitar la identificació.

Últimes notícies

Oltra defensa que Compromís té més capacitat de govern que el bipartidisme

Mónica Oltra ha reivindicat en unes jornades municipalistes a Mislata que forces com Compromís tenen més capacitat de govern que el bipartidisme i ha instat el seu espai polític a preparar-se per a governar el 2027.

Quatre de cada deu parades del Mercat Central tornen a vendre després de l’incendi

Un 40 % de les 45 parades del Mercat Central de València afectades per l’incendi en un quadre elèctric ja han représ l’activitat aquest dissabte. La resta confia a recuperar el subministrament elèctric a partir de dilluns mentre continuen els treballs tècnics i de seguretat.

Bernabé alerta que les agressions de Tavernes ja es tracten com a delictes d’odi

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha condemnat rotundament les agressions de Tavernes de la Valldigna i ha confirmat que la Guàrdia Civil les investiga com a delictes d’odi, advertint del paper dels discursos de l’odi en la violència al carrer.

El Saler recupera la normalitat un mes després de l’incendi forestal

La Devesa de El Saler mostra ja brots verds, terrasses plenes i ciclistes per la CV-500, un mes després de l’incendi que va cremar 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 veïns i diversos càmpings.

Exigixen investigar la mort de dos cetacis traslladats a l’Oceanogràfic de València

La Fundació Franz Weber ha demanat al Ministeri de Ciència i al CSIC que investiguen la mort recent d’una beluga i una delfina traslladades al Oceanogràfic de València des de Canadà, i alerta que Espanya s’està convertint en una destinació per a animals marins de països que prohibixen espectacles.

Les exportacions agroalimentàries valencianes arriben als 6.220 milions fins juliol

Les exportacions agroalimentàries de la Comunitat Valenciana han arribat als 6.219,7 milions d’euros entre gener i juliol de 2026, ja són el 26,3 % de totes les vendes valencianes a l’exterior i deixen un superàvit comercial de 2.168,1 milions en el sector.

Xiquets de les pedanies de València aprenen a fer figures de massapà per Sant Donís

Xiquets i xiquetes de les pedanies de València han aprés a modelar les tradicionals figures de massapà de la Mocadorà en uns tallers organitzats per l'Ajuntament i el Gremi de Forners i Pastissers.

Quatre detinguts en interceptar un quilo de cocaïna a Benidorm

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a Benidorm en interceptar una transacció d’un quilo de cocaïna i ha registrat dos vivendes a Alfaz del Pi i La Nucía.