9.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Arriben més de 125.000 dosis de la vacuna Pfizer a la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha rebut hui una nova remesa de més de 125.000 dosis de vacunes contra el coronavirus de Pfizer.

Segons informa la Delegació de Govern, estes vacunes s’han lliurat ja per a la seua distribució a Alacant, Castelló i València.

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

Hui comença la campanya de vacunació massiva contra la covid-19 en quatre grans dispositius a València, Alacant, Castelló i Elx. En quatre grans espais: la Ciutat de les Arts i les Ciències de València, el Palau de Congressos de Castelló, la Ciutat de la Llum a Alacant, i la Institució Firal Alacantina a Elx.

A més, hi ha 18 punts específics que ja estan en funcionament, ubicats a Torrevieja, Paterna, Alzira, Dénia, Benidorm, Elda, Gandia, Torrent, Vila-real, Sagunt, Orihuela, Mislata, Alcoi, Xirivella, Xàtiva, Sant Joan, Ontinyent i Sant Vicent de Raspeig.

Segons ha comunicat la Conselleria, es vacunarà de matí i vesprada, de 8:30 a 20:30 hores. La previsió és que esta setmana s’inoculen 185.000 dosis, majoritàriament a persones de 70 a 79 anys.

Es destinaran 40.000 vacunes a persones de 60 a 65 anys, i 16.000 a segones dosis de majors de 80 anys i grans dependents, que les rebran on els van posar la primera.

La Conselleria de Sanitat recorda que només han d’acudir a vacunar les persones que hagen rebut una citació per SMS, en el qual s’indica el lloc i l’hora. Així, cal arribar amb puntualitat i no abans d’hora, perquè el procés siga fluid i no es formen cues, i han de portar el DNI i la targeta SIP, per facilitar la identificació.

Últimes notícies

4-0: L’Elx polvoritza al Raig i s’acosta a la permanència

L'Elx va firmar un 4-0 incontestable davant el Rayo Vallecano per a continuar invicte en el Martínez Valero. Va saber castigar els espais i va tancar el partit en dos minuts.

4-0: l’Elx arrasa al Raig i accelera cap a la permanència

L'Elx va véncer 4-0 al Rayo Vallecano després d'un primer temps competit i una segona part demolidora. L'equip il·licità, invicte a casa, va castigar els espais del rival i s'aferma en la lluita per la permanència.

L’Elx es dona un homenatge amb un 4-0 davant el Rayo Vallecano

L'Elx va firmar un 4-0 davant el Raig amb un segon temps irresistible. La pegada en transició i la solidesa arrere van decantar un dol igualat a l'inici.

UCAM Murcia s’exhibix davant el València Basket: 92-80 amb un Forrest decisiu

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest, domini del rebot i un tram final autoritari. El triomf li va donar la segona plaça i és la novena victòria en onze jornades.

92-80: UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest imparable

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts de Michael Forrest en 24 minuts i li arrabassa la segona plaça de la Lliga Endesa. El rebot i un tancament ferm van marcar la diferència.

Marcelino reclama un altre resultat després del 0-2: partidazo del Vila-real amb onze i amb deu

Marcelino va sostindre que el Vila-real va meréixer més davant el Barcelona malgrat jugar en inferioritat per la roja a Renato Veiga. Va lamentar la falta d'encert i va destacar que el seu equip va competir de tu a tu.

El UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest deslligat: 92-80

El UCAM Murcia va véncer 92-80 a València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest i li va arrabassar la segona plaça de la Lliga Endesa.

Parell: ‘Sembla que tot ens ve en contra’ després de la derrota davant el Barcelona

Dani Parejo va lamentar que 'tot ens ve en contra' després de caure davant el Barcelona i va dir estar 'dolgut' per la primera derrota del curs a casa. Va rescatar l'esforç amb deu per l'expulsió de Renato Veiga i va assenyalar la falta de gol com a clau.