Arriben més de 125.000 dosis de la vacuna Pfizer a la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha rebut hui una nova remesa de més de 125.000 dosis de vacunes contra el coronavirus de Pfizer.

Segons informa la Delegació de Govern, estes vacunes s’han lliurat ja per a la seua distribució a Alacant, Castelló i València.

Hui comença la campanya de vacunació massiva contra la covid-19 en quatre grans dispositius a València, Alacant, Castelló i Elx. En quatre grans espais: la Ciutat de les Arts i les Ciències de València, el Palau de Congressos de Castelló, la Ciutat de la Llum a Alacant, i la Institució Firal Alacantina a Elx.

A més, hi ha 18 punts específics que ja estan en funcionament, ubicats a Torrevieja, Paterna, Alzira, Dénia, Benidorm, Elda, Gandia, Torrent, Vila-real, Sagunt, Orihuela, Mislata, Alcoi, Xirivella, Xàtiva, Sant Joan, Ontinyent i Sant Vicent de Raspeig.

Segons ha comunicat la Conselleria, es vacunarà de matí i vesprada, de 8:30 a 20:30 hores. La previsió és que esta setmana s’inoculen 185.000 dosis, majoritàriament a persones de 70 a 79 anys.

Es destinaran 40.000 vacunes a persones de 60 a 65 anys, i 16.000 a segones dosis de majors de 80 anys i grans dependents, que les rebran on els van posar la primera.

La Conselleria de Sanitat recorda que només han d’acudir a vacunar les persones que hagen rebut una citació per SMS, en el qual s’indica el lloc i l’hora. Així, cal arribar amb puntualitat i no abans d’hora, perquè el procés siga fluid i no es formen cues, i han de portar el DNI i la targeta SIP, per facilitar la identificació.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.