Una família de Vila-real necessita 172.000 euros per a salvar a la seua filla de 14 mesos

 

Una veïna de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), de nom Zoe i de 14 mesos, patix una cardiopatia denominada Tetralogia de Fallot i atrèsia pulmonar i ara necessita ajuda.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, esta malatia suposa que no té artèria pulmonar i l’aorta la té situada a on hauria d’estar esta. Açò ja era conegut per sa mare abans del seu naixement, però ella va decidir continuar endavant. 

 

Ara, per a curar la malaltia de Zoe, els demanen un total de 172.000 euros per a una operació quirúrgica en Boston, en el Children’s Hospital. A demés, la segona intervenció val 222.000 euros, quan s’haja d’operar de nou dins de dos o tres anys. 

 

D’esta manera, la intervenció està fixada per al pròxim 27 de gener. Per això, els pares de Zoe han iniciat un dur procés de recaptació fent una crida a la solidaritat a través de la plataforma GoFundMe. 

 

En estos moments ja han recaptat més de 17.000 euros. Però encara els queda un llarg recorregut per a arribar a l’objectiu. Els ajudem?

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.