Una família de Vila-real necessita 172.000 euros per a salvar a la seua filla de 14 mesos

 

Una veïna de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), de nom Zoe i de 14 mesos, patix una cardiopatia denominada Tetralogia de Fallot i atrèsia pulmonar i ara necessita ajuda.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, esta malatia suposa que no té artèria pulmonar i l’aorta la té situada a on hauria d’estar esta. Açò ja era conegut per sa mare abans del seu naixement, però ella va decidir continuar endavant. 

 

Ara, per a curar la malaltia de Zoe, els demanen un total de 172.000 euros per a una operació quirúrgica en Boston, en el Children’s Hospital. A demés, la segona intervenció val 222.000 euros, quan s’haja d’operar de nou dins de dos o tres anys. 

 

D’esta manera, la intervenció està fixada per al pròxim 27 de gener. Per això, els pares de Zoe han iniciat un dur procés de recaptació fent una crida a la solidaritat a través de la plataforma GoFundMe. 

 

En estos moments ja han recaptat més de 17.000 euros. Però encara els queda un llarg recorregut per a arribar a l’objectiu. Els ajudem?

Últimes notícies

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.