15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Una família de Vila-real necessita 172.000 euros per a salvar a la seua filla de 14 mesos

 

Una veïna de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), de nom Zoe i de 14 mesos, patix una cardiopatia denominada Tetralogia de Fallot i atrèsia pulmonar i ara necessita ajuda.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, esta malatia suposa que no té artèria pulmonar i l’aorta la té situada a on hauria d’estar esta. Açò ja era conegut per sa mare abans del seu naixement, però ella va decidir continuar endavant. 

 

Ara, per a curar la malaltia de Zoe, els demanen un total de 172.000 euros per a una operació quirúrgica en Boston, en el Children’s Hospital. A demés, la segona intervenció val 222.000 euros, quan s’haja d’operar de nou dins de dos o tres anys. 

 

D’esta manera, la intervenció està fixada per al pròxim 27 de gener. Per això, els pares de Zoe han iniciat un dur procés de recaptació fent una crida a la solidaritat a través de la plataforma GoFundMe. 

 

En estos moments ja han recaptat més de 17.000 euros. Però encara els queda un llarg recorregut per a arribar a l’objectiu. Els ajudem?

Últimes notícies

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.

Pérez Llorca defén que l’estatut d’expresidents valencià és molt similar al d’altres regions

Pérez Llorca ha defés que l'estatut per als expresidents valencians és 'molt similar' al d'altres regions i ha acusat a Compromís de buscar titulars. També ha enlletgit que es condicione la reunió del 27 de gener al fet que reclame l'acta de Carlos Mazón.

Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta

Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.

Pérez Llorca exigix al Govern aclarir la reducció de velocitat en l’AVE Madrid-Comunitat Valenciana

El president Juanfran Pérez Llorca ha demanat explicacions per la reducció de velocitat en l'AVE Madrid-Comunitat Valenciana després de l'accident de Adamuz. Advertix d'impacte en la seguretat percebuda i possibles efectes en el turisme.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec segrestat per la banda sueca Dalen. Quatre persones han sigut detingudes sense pagament de rescat.