Una família de Vila-real necessita 172.000 euros per a salvar a la seua filla de 14 mesos

 

Una veïna de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), de nom Zoe i de 14 mesos, patix una cardiopatia denominada Tetralogia de Fallot i atrèsia pulmonar i ara necessita ajuda.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, esta malatia suposa que no té artèria pulmonar i l’aorta la té situada a on hauria d’estar esta. Açò ja era conegut per sa mare abans del seu naixement, però ella va decidir continuar endavant. 

 

Ara, per a curar la malaltia de Zoe, els demanen un total de 172.000 euros per a una operació quirúrgica en Boston, en el Children’s Hospital. A demés, la segona intervenció val 222.000 euros, quan s’haja d’operar de nou dins de dos o tres anys. 

 

D’esta manera, la intervenció està fixada per al pròxim 27 de gener. Per això, els pares de Zoe han iniciat un dur procés de recaptació fent una crida a la solidaritat a través de la plataforma GoFundMe. 

 

En estos moments ja han recaptat més de 17.000 euros. Però encara els queda un llarg recorregut per a arribar a l’objectiu. Els ajudem?

Últimes notícies

Milers de docents es mobilitzen a València per una educació pública, de qualitat i en valencià

Milers de docents, recolzats per l'alumnat, es manifesten a València per a reclamar millores salarials i laborals, reducció de ràtios i més ensenyança en valencià, advertint d'una possible vaga indefinida si no hi ha acord.

El PSPV acusa a Barcala d’ocultar documents sobre les vivendes socials d’Alacant

El PSPV denuncia que l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, oculta informes clau sobre l'escàndol de les vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres el govern local defén que només s'entregaran els informes finals dels expedients.

Nia Coffey posa fi a la seua etapa al València Basket i torna a la WNBA

La interior estatunidenc Nia Coffey activa la clàusula d'eixida del seu contracte temporal amb el València Basket després de conquistar la Copa de la Reina i s'incorpora de nou a la WNBA.

Pérez Llorca acata que la jutgessa ves-te a Mazón en la causa per la DANA i evita valoracions

Pérez Llorca insistix que no valora decisions judicials després del veto a la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA de 2024 i reclama celeritat per a esclarir els fets.

Bernabé demana a Mazón que compte tota la veritat sobre la DANA davant la justícia

Pilar Bernabé critica la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA, li reclama que diga tota la veritat i denúncia la gestió del PP i l'ús de l'aforament.

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.