La sexta edició del Festival de les Arts se celebrarà el 4 i 5 de juny de 2021

 

El Festival de les Arts de València ha anunciat nova data després que es cancel·lara l’edició d’enguany a causa de la pandèmia del coronavirus. La seua sexta edició se celebrarà els pròxims 4 i 5 de juny de 2021.

 

Les entrades de dia, a demés de la promo beguda, ja són vàlides per a l’any que ve sense necessitat de fer cap tràmit. Els abonaments d’esta edició 2020 estaven esgotats, pel que des de l’organització del certamen animen a «conservar-les per al pròxim mes de juny».

 

En cas que no puguen assistir, podran donar-li el seu abonament a un amic, canviant el nom de manera gratuïta abans del 31 d’agost. Per a fer-ho, cal enviar un email a info@wegow.com o demanar el reembossament en el formulari que el festival publicarà en el seu web des de hui i fins al 3 d’agost de 2020 a les 12.00 hores.

 

Els diners seran reembossats directament per Wegow en un termini màxim de 60 dies des de què s’emplene el formulari, segons el que s’establix en l’article 36 de Reial decret llei 11/2020 del 31 de març modificat per l’apartat cinc de la disposició final dècima del R. D. llei 15/2020, de 21 d’abril, asseguren.

 

Més endavant, es posaran a la venda només els abonaments retornats i als mateixos preus que van ser adquirits. Pròximament, s’anunciarà la data exacta de l’eixida a la venda.

Últimes notícies

Gàtova espera alçar el confinament dilluns si l’incendi continua estabilitzat

Gàtova confia a quedar desconfina este dilluns de vesprada si l’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe manté l’evolució positiva i les condicions no empitjoren.

Hosbec alerta que 15.000 llocs de treball perillen si l’Imserso seguix amb les mateixes tarifes

Hosbec advertix que la no participació dels hotels de la Comunitat Valenciana en l’Imserso pot implicar la pèrdua de 15.000 llocs de treball i 150 milions d’euros si no s’actualitzen les tarifes. La patronal defensa que el programa és clau per a desestacionalitzar el turisme i reclama una revisió urgent dels preus.

Avís groc este dimarts per temperatures de fins a 36 graus al litoral de València

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc al litoral nord i sud de la província de València per temperatures de fins a 36 graus a partir de les 13.00 hores. Este dilluns les màximes pujaran lleugerament i no es descarten ruixats amb tempesta localment forts a València i al sud de Castelló.

Detingudes tres persones a Barcelona i Bunyol per una estafa amb contenidors prefabricats

Tres veïns de Barcelona i Bunyol han sigut detinguts per una presumpta estafa de 47.000 euros en la compravenda de contenidors marítims adaptats com a vivenda, amb víctimes a Sevilla i A Coruña. La investigació de la Guardia Civil continua oberta i no es descarten més afectats.

Detingut un empleat de banca per furtar 25.000 euros a una clienta major a Gandia

La Guàrdia Civil ha detingut a Gandia un empleat de banca de 29 anys acusat d’estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat. L’home hauria sol·licitat una targeta al seu nom i fet extraccions durant mesos sense el seu consentiment.

El Rototom de Benicàssim acaba amb 25 detinguts i quasi mil denúncies

La Guàrdia Civil ha tancat el dispositiu especial del festival Rototom Sunsplash de Benicàssim amb 25 detencions i 977 denúncies administratives, principalment per infraccions relacionades amb la seguretat ciutadana i el consum de drogues.

El calor deixa 96 morts en una setmana a la Comunitat Valenciana, segona xifra més alta de l’estiu

La setmana passada, marcada per un episodi de calor extrema, ha deixat 96 morts atribuïbles a les altes temperatures en la Comunitat Valenciana, la segona xifra setmanal més alta de l’estiu després de principis de juliol. El balanç des del 21 de juny puja a 458 defuncions per calor, per damunt de les registrades en el mateix període de 2025.

A presó dos fugitius alemanys buscats per tràfic internacional de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Tenerife i Cartagena dos fugitius alemanys que lideraven una xarxa de tràfic internacional de drogues. Tots dos han ingressat a presó per orde de l’Audiència Nacional mentre esperen la seua extradició a Alemanya.