La sexta edició del Festival de les Arts se celebrarà el 4 i 5 de juny de 2021

 

El Festival de les Arts de València ha anunciat nova data després que es cancel·lara l’edició d’enguany a causa de la pandèmia del coronavirus. La seua sexta edició se celebrarà els pròxims 4 i 5 de juny de 2021.

 

Les entrades de dia, a demés de la promo beguda, ja són vàlides per a l’any que ve sense necessitat de fer cap tràmit. Els abonaments d’esta edició 2020 estaven esgotats, pel que des de l’organització del certamen animen a «conservar-les per al pròxim mes de juny».

 

En cas que no puguen assistir, podran donar-li el seu abonament a un amic, canviant el nom de manera gratuïta abans del 31 d’agost. Per a fer-ho, cal enviar un email a info@wegow.com o demanar el reembossament en el formulari que el festival publicarà en el seu web des de hui i fins al 3 d’agost de 2020 a les 12.00 hores.

 

Els diners seran reembossats directament per Wegow en un termini màxim de 60 dies des de què s’emplene el formulari, segons el que s’establix en l’article 36 de Reial decret llei 11/2020 del 31 de març modificat per l’apartat cinc de la disposició final dècima del R. D. llei 15/2020, de 21 d’abril, asseguren.

 

Més endavant, es posaran a la venda només els abonaments retornats i als mateixos preus que van ser adquirits. Pròximament, s’anunciarà la data exacta de l’eixida a la venda.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.