11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

La sexta edició del Festival de les Arts se celebrarà el 4 i 5 de juny de 2021

 

El Festival de les Arts de València ha anunciat nova data després que es cancel·lara l’edició d’enguany a causa de la pandèmia del coronavirus. La seua sexta edició se celebrarà els pròxims 4 i 5 de juny de 2021.

 

Les entrades de dia, a demés de la promo beguda, ja són vàlides per a l’any que ve sense necessitat de fer cap tràmit. Els abonaments d’esta edició 2020 estaven esgotats, pel que des de l’organització del certamen animen a «conservar-les per al pròxim mes de juny».

 

En cas que no puguen assistir, podran donar-li el seu abonament a un amic, canviant el nom de manera gratuïta abans del 31 d’agost. Per a fer-ho, cal enviar un email a info@wegow.com o demanar el reembossament en el formulari que el festival publicarà en el seu web des de hui i fins al 3 d’agost de 2020 a les 12.00 hores.

 

Els diners seran reembossats directament per Wegow en un termini màxim de 60 dies des de què s’emplene el formulari, segons el que s’establix en l’article 36 de Reial decret llei 11/2020 del 31 de març modificat per l’apartat cinc de la disposició final dècima del R. D. llei 15/2020, de 21 d’abril, asseguren.

 

Més endavant, es posaran a la venda només els abonaments retornats i als mateixos preus que van ser adquirits. Pròximament, s’anunciarà la data exacta de l’eixida a la venda.

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.