La sexta edició del Festival de les Arts se celebrarà el 4 i 5 de juny de 2021

 

El Festival de les Arts de València ha anunciat nova data després que es cancel·lara l’edició d’enguany a causa de la pandèmia del coronavirus. La seua sexta edició se celebrarà els pròxims 4 i 5 de juny de 2021.

 

Les entrades de dia, a demés de la promo beguda, ja són vàlides per a l’any que ve sense necessitat de fer cap tràmit. Els abonaments d’esta edició 2020 estaven esgotats, pel que des de l’organització del certamen animen a «conservar-les per al pròxim mes de juny».

 

En cas que no puguen assistir, podran donar-li el seu abonament a un amic, canviant el nom de manera gratuïta abans del 31 d’agost. Per a fer-ho, cal enviar un email a info@wegow.com o demanar el reembossament en el formulari que el festival publicarà en el seu web des de hui i fins al 3 d’agost de 2020 a les 12.00 hores.

 

Els diners seran reembossats directament per Wegow en un termini màxim de 60 dies des de què s’emplene el formulari, segons el que s’establix en l’article 36 de Reial decret llei 11/2020 del 31 de març modificat per l’apartat cinc de la disposició final dècima del R. D. llei 15/2020, de 21 d’abril, asseguren.

 

Més endavant, es posaran a la venda només els abonaments retornats i als mateixos preus que van ser adquirits. Pròximament, s’anunciarà la data exacta de l’eixida a la venda.

Últimes notícies

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.

Març s’acomiada amb més calor i ratxes de vent molt fort en la Comunitat Valenciana

El dimarts arriba amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València, després d'una jornada suau en les capitals.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.

El Govern i el PSOE carreguen contra PP i Vox per recolzar a Elx la derogació de la llei de l’avortament

L'Executiu central i el PSPV-PSOE critiquen que l'Ajuntament d'Elx aprovara, amb els vots de PP i Vox, una moció per a instar a derogar la llei de l'avortament i advertixen que no acceptaran retrocessos en els drets de les dones.

La jutgessa de Catarroja impedix que Mazón es persone en la causa penal per la DANA

La jutgessa de Catarroja ha denegat que el expresident Carlos Mazón es persone en la causa penal per la DANA i manté que només pot intervindre com a testimoni, sense indicis que justifiquen investigar-li.

L’IVIA avala que el sòl agrícola valencià manté la seua capacitat productiva després de la dana

Un estudi de l'IVIA conclou que les terres agrícoles de la Comunitat Valenciana mantenen la seua fertilitat després de l'última dana, la qual cosa recolza la continuïtat de l'activitat agrària i noves ajudes públiques.

Castella-la Manxa portarà al Suprem al Govern per no canviar les regles del transvasament Tajo-Segura

L'Executiu de Castella-la Manxa autoritza els seus servicis jurídics a presentar un recurs davant el Tribunal Suprem per la falta de canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura i denúncia un mal irreparable a espais protegits.