La sexta edició del Festival de les Arts se celebrarà el 4 i 5 de juny de 2021

 

El Festival de les Arts de València ha anunciat nova data després que es cancel·lara l’edició d’enguany a causa de la pandèmia del coronavirus. La seua sexta edició se celebrarà els pròxims 4 i 5 de juny de 2021.

 

Les entrades de dia, a demés de la promo beguda, ja són vàlides per a l’any que ve sense necessitat de fer cap tràmit. Els abonaments d’esta edició 2020 estaven esgotats, pel que des de l’organització del certamen animen a «conservar-les per al pròxim mes de juny».

 

En cas que no puguen assistir, podran donar-li el seu abonament a un amic, canviant el nom de manera gratuïta abans del 31 d’agost. Per a fer-ho, cal enviar un email a info@wegow.com o demanar el reembossament en el formulari que el festival publicarà en el seu web des de hui i fins al 3 d’agost de 2020 a les 12.00 hores.

 

Els diners seran reembossats directament per Wegow en un termini màxim de 60 dies des de què s’emplene el formulari, segons el que s’establix en l’article 36 de Reial decret llei 11/2020 del 31 de març modificat per l’apartat cinc de la disposició final dècima del R. D. llei 15/2020, de 21 d’abril, asseguren.

 

Més endavant, es posaran a la venda només els abonaments retornats i als mateixos preus que van ser adquirits. Pròximament, s’anunciarà la data exacta de l’eixida a la venda.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.