Els fills de Lady di, gelat retrobament en el funeral del duc d’Edimburg

 

Tots estàvem a l’espera que els dos germans es retrobaren. I l’encontre més esperat ha arribat. El príncep Guillem i el príncep Harry per fi s’han vist les cares després de mesos d’allò més distanciats. Els nets d’Isabel II han acudit al funeral del duc d’Edimburg. Fa uns dies el duc de Sussex va decidir viatjar des dels Estats Units fins al Regne Unit per a estar al costat de la seua iaia i de la resta dels Windsor en un instant tan delicat com este. I si alguna cosa ha quedat clar amb les imatges que ha protagonitzat, és el molt que han canviat les coses des que va decidir dur a terme el ‘Megxit’ al costat de Meghan Markle. Llunt queda la unió tan forta que hi havia entre els dos germans.

El príncep Guillem i el príncep Harry han format part del festeig fúnebre que ha acompanyat al Land Rover que ha traslladat les restes del duc d’Edimburg des del castell de Windsor fins a la capella de Sant Jordi. Un instant en el qual els germans han caminat separats, una imatge que dista molt de les quals protagonitzaven antany en actes d’este tipus. Ja fora en esdeveniments de caràcter solemne com este o en uns altres més festius com les noces reals, el duc de Cambridge i el duc de Sussex solien fer este tipo de passejos junts i intercanviant-se mirades de complicitat. Alguna cosa que hui no ha succeït.

I si amb el príncep Guillermo s’ha demostrat la distància amb qui tampoc s’han vist gestos de complicitat, ha estat entre el príncep Harry i Kate Middleton. Aprofitant que el duc de Sussex ha viatjat al Regne Unit, la duquessa de Cambridge té intenció d’intentar un acostament entre els germans. Però ara com ara sembla que no ho ha aconseguit. Durant el festeig tampoc s’ha vist cap gest d’afecte entre el príncep Harry i el seu pare el príncep Carles d’Anglaterra com era d’esperar. Moments que inevitablement s’han convertit en els més destacats de la vesprada encara que el gran protagonista havia de ser el que fora marit d’Isabel II.
 

Últimes notícies

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.