Els fills de Lady di, gelat retrobament en el funeral del duc d’Edimburg

 

Tots estàvem a l’espera que els dos germans es retrobaren. I l’encontre més esperat ha arribat. El príncep Guillem i el príncep Harry per fi s’han vist les cares després de mesos d’allò més distanciats. Els nets d’Isabel II han acudit al funeral del duc d’Edimburg. Fa uns dies el duc de Sussex va decidir viatjar des dels Estats Units fins al Regne Unit per a estar al costat de la seua iaia i de la resta dels Windsor en un instant tan delicat com este. I si alguna cosa ha quedat clar amb les imatges que ha protagonitzat, és el molt que han canviat les coses des que va decidir dur a terme el ‘Megxit’ al costat de Meghan Markle. Llunt queda la unió tan forta que hi havia entre els dos germans.

El príncep Guillem i el príncep Harry han format part del festeig fúnebre que ha acompanyat al Land Rover que ha traslladat les restes del duc d’Edimburg des del castell de Windsor fins a la capella de Sant Jordi. Un instant en el qual els germans han caminat separats, una imatge que dista molt de les quals protagonitzaven antany en actes d’este tipus. Ja fora en esdeveniments de caràcter solemne com este o en uns altres més festius com les noces reals, el duc de Cambridge i el duc de Sussex solien fer este tipo de passejos junts i intercanviant-se mirades de complicitat. Alguna cosa que hui no ha succeït.

I si amb el príncep Guillermo s’ha demostrat la distància amb qui tampoc s’han vist gestos de complicitat, ha estat entre el príncep Harry i Kate Middleton. Aprofitant que el duc de Sussex ha viatjat al Regne Unit, la duquessa de Cambridge té intenció d’intentar un acostament entre els germans. Però ara com ara sembla que no ho ha aconseguit. Durant el festeig tampoc s’ha vist cap gest d’afecte entre el príncep Harry i el seu pare el príncep Carles d’Anglaterra com era d’esperar. Moments que inevitablement s’han convertit en els més destacats de la vesprada encara que el gran protagonista havia de ser el que fora marit d’Isabel II.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia ha assajat la seua resposta davant un atac terrorista en l’estadi del Llevant

La Policia Nacional ha realitzat un simulacre amb víctimes i ostatges en el Ciutat de València per a avaluar temps de reacció i coordinació en un supòsit partit. El dispositiu ha implicat a GEO, ENITE, UIP, TEDAX-NRBQ, Guies Canins i Policia Científica, sota la coordinació de la Sala CIMACC 091.

La CHJ no detecta parametros alarmants en la qualitat de l’aigua després de la dana

La CHJ tanca un any de mostrejos després de la dana d'octubre de 2024 sense resultats alarmants i amb l'Albufera de nou en el seu estat previ, fins i tot molt vulnerable. El analisis detallat de dades seguix per a confirmar tendències en aigües, acuiferos i sediments.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i quota del 28,5% a Espanya. Preveu impulsar el model tendisca 9.

Els hotels de València aconseguixen un 67% d’ocupació per a la setmana fallera

València arranca la setmana fallera amb un 67% d'ocupació hotelera entre el 13 i el 19 de març. El 18-19 marca el pic i es preveu impuls d'última hora.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més que un any abans, amb vendes a l'alça, creixement a Portugal i major impuls del canal en línia.

El Síndic urgix a la EVHA a suprimir la cita prèvia obligatòria i reforçar l’atenció presencial

El Síndic de Greuges ha sol·licitat a la EVHA suprimir la cita prèvia obligatòria després de constatar retards de fins a un mes i barreres per a col·lectius vulnerables. La institució proposa reforçar recursos i garantir atenció presencial sense filtres que limiten drets com sol·licitar vivenda social.

Baldoví considera una ‘absoluta incongruència’ que Mazón seguisca en Les Corts

El portaveu de Compromís ha sostingut que, més enllà de la via penal per la gestió de la DANA, és 'una absoluta incongruència' que Carlos Mazón mantinga l'escó. Defén l'acte que aprecia 'indicis provats de deixadesa' i exigix responsabilitats polítiques.

La pluja obliga l’Elx a entrenar en el Martínez Valero

L'equip va traslladar la sessió prevista en el Díez Iborra a l'estadi per les fortes pluges. La decisió va prioritzar la 'comoditat' i l'ús de més recursos.