Els fills de Lady di, gelat retrobament en el funeral del duc d’Edimburg

 

Tots estàvem a l’espera que els dos germans es retrobaren. I l’encontre més esperat ha arribat. El príncep Guillem i el príncep Harry per fi s’han vist les cares després de mesos d’allò més distanciats. Els nets d’Isabel II han acudit al funeral del duc d’Edimburg. Fa uns dies el duc de Sussex va decidir viatjar des dels Estats Units fins al Regne Unit per a estar al costat de la seua iaia i de la resta dels Windsor en un instant tan delicat com este. I si alguna cosa ha quedat clar amb les imatges que ha protagonitzat, és el molt que han canviat les coses des que va decidir dur a terme el ‘Megxit’ al costat de Meghan Markle. Llunt queda la unió tan forta que hi havia entre els dos germans.

El príncep Guillem i el príncep Harry han format part del festeig fúnebre que ha acompanyat al Land Rover que ha traslladat les restes del duc d’Edimburg des del castell de Windsor fins a la capella de Sant Jordi. Un instant en el qual els germans han caminat separats, una imatge que dista molt de les quals protagonitzaven antany en actes d’este tipus. Ja fora en esdeveniments de caràcter solemne com este o en uns altres més festius com les noces reals, el duc de Cambridge i el duc de Sussex solien fer este tipo de passejos junts i intercanviant-se mirades de complicitat. Alguna cosa que hui no ha succeït.

I si amb el príncep Guillermo s’ha demostrat la distància amb qui tampoc s’han vist gestos de complicitat, ha estat entre el príncep Harry i Kate Middleton. Aprofitant que el duc de Sussex ha viatjat al Regne Unit, la duquessa de Cambridge té intenció d’intentar un acostament entre els germans. Però ara com ara sembla que no ho ha aconseguit. Durant el festeig tampoc s’ha vist cap gest d’afecte entre el príncep Harry i el seu pare el príncep Carles d’Anglaterra com era d’esperar. Moments que inevitablement s’han convertit en els més destacats de la vesprada encara que el gran protagonista havia de ser el que fora marit d’Isabel II.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.