Els fills de Lady di, gelat retrobament en el funeral del duc d’Edimburg

 

Tots estàvem a l’espera que els dos germans es retrobaren. I l’encontre més esperat ha arribat. El príncep Guillem i el príncep Harry per fi s’han vist les cares després de mesos d’allò més distanciats. Els nets d’Isabel II han acudit al funeral del duc d’Edimburg. Fa uns dies el duc de Sussex va decidir viatjar des dels Estats Units fins al Regne Unit per a estar al costat de la seua iaia i de la resta dels Windsor en un instant tan delicat com este. I si alguna cosa ha quedat clar amb les imatges que ha protagonitzat, és el molt que han canviat les coses des que va decidir dur a terme el ‘Megxit’ al costat de Meghan Markle. Llunt queda la unió tan forta que hi havia entre els dos germans.

El príncep Guillem i el príncep Harry han format part del festeig fúnebre que ha acompanyat al Land Rover que ha traslladat les restes del duc d’Edimburg des del castell de Windsor fins a la capella de Sant Jordi. Un instant en el qual els germans han caminat separats, una imatge que dista molt de les quals protagonitzaven antany en actes d’este tipus. Ja fora en esdeveniments de caràcter solemne com este o en uns altres més festius com les noces reals, el duc de Cambridge i el duc de Sussex solien fer este tipo de passejos junts i intercanviant-se mirades de complicitat. Alguna cosa que hui no ha succeït.

I si amb el príncep Guillermo s’ha demostrat la distància amb qui tampoc s’han vist gestos de complicitat, ha estat entre el príncep Harry i Kate Middleton. Aprofitant que el duc de Sussex ha viatjat al Regne Unit, la duquessa de Cambridge té intenció d’intentar un acostament entre els germans. Però ara com ara sembla que no ho ha aconseguit. Durant el festeig tampoc s’ha vist cap gest d’afecte entre el príncep Harry i el seu pare el príncep Carles d’Anglaterra com era d’esperar. Moments que inevitablement s’han convertit en els més destacats de la vesprada encara que el gran protagonista havia de ser el que fora marit d’Isabel II.
 

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.