Anuncios

Els fills de Lady di, gelat retrobament en el funeral del duc d’Edimburg

 

Tots estàvem a l’espera que els dos germans es retrobaren. I l’encontre més esperat ha arribat. El príncep Guillem i el príncep Harry per fi s’han vist les cares després de mesos d’allò més distanciats. Els nets d’Isabel II han acudit al funeral del duc d’Edimburg. Fa uns dies el duc de Sussex va decidir viatjar des dels Estats Units fins al Regne Unit per a estar al costat de la seua iaia i de la resta dels Windsor en un instant tan delicat com este. I si alguna cosa ha quedat clar amb les imatges que ha protagonitzat, és el molt que han canviat les coses des que va decidir dur a terme el ‘Megxit’ al costat de Meghan Markle. Llunt queda la unió tan forta que hi havia entre els dos germans.

El príncep Guillem i el príncep Harry han format part del festeig fúnebre que ha acompanyat al Land Rover que ha traslladat les restes del duc d’Edimburg des del castell de Windsor fins a la capella de Sant Jordi. Un instant en el qual els germans han caminat separats, una imatge que dista molt de les quals protagonitzaven antany en actes d’este tipus. Ja fora en esdeveniments de caràcter solemne com este o en uns altres més festius com les noces reals, el duc de Cambridge i el duc de Sussex solien fer este tipo de passejos junts i intercanviant-se mirades de complicitat. Alguna cosa que hui no ha succeït.

Anuncios

I si amb el príncep Guillermo s’ha demostrat la distància amb qui tampoc s’han vist gestos de complicitat, ha estat entre el príncep Harry i Kate Middleton. Aprofitant que el duc de Sussex ha viatjat al Regne Unit, la duquessa de Cambridge té intenció d’intentar un acostament entre els germans. Però ara com ara sembla que no ho ha aconseguit. Durant el festeig tampoc s’ha vist cap gest d’afecte entre el príncep Harry i el seu pare el príncep Carles d’Anglaterra com era d’esperar. Moments que inevitablement s’han convertit en els més destacats de la vesprada encara que el gran protagonista havia de ser el que fora marit d’Isabel II.
 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios