La Generalitat avança la convocatòria d’ajudes a entitats locals per a 2018

L'Agència Valenciana del Turisme destinarà un total de 5,6 milions d'euros a entitats locals per a modernitzar i diversificar l'oferta, la qual cosa incrementarà així la competitivitat dels municipis de la Comunitat Valenciana com a destinacions turístiques. A més, contribuiran a potenciar la col·laboració amb els municipis, fomentant el desenvolupament sostenible de l'activitat turística. El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha posat l'accent que «enguany s'ha avançat la convocatòria a la fi d'any, complint amb el compromís que assumim amb els municipis» i ha assenyalat que «les ciutats turístiques són una de les primeres línies de defensa d'una destinació turística». «Per açò des de Turisme volem recolzar als municipis en els projectes que tinguen a vore amb la innovació, amb la creativitat, amb nous productes i a més, enguany, amb estratègies que contribuïsquen a la desestacionalització, sintonitzant amb la campanya 'Sempre Oberta'», ha agregat.

  

  

 

 

Colomer també ha recalcat que «a més, hem incrementat en més de dos milions d'euros les ajudes destinades als ajuntaments per a impulsar el turisme, demostrant la nostra implicació en la governança col·laborativa». «Este increment del pressupost destinat a les ajudes posa de manifest el compromís del Consell per impulsar el turisme a través dels nostres municipis, posant en valor la governança col·laborativa que reivindiquem des que arribem a la Generalitat», ha afegit Colomer. La convocatòria, que ha sigut publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), va dirigida a ajuntaments i mancomunitats de la Comunitat Valenciana, organismes autònoms i ens públics dependents, i el termini de presentació de sol·licituds finalitza el pròxim 14 de febrer.

  

  

 

 

La convocatòria consta de dos programes: un d'ells és el 'Pla per a l'adequació i millora dels serveis i recursos turístics', dotat amb 2.200.000 euros i que té per objecte el suport a projectes d'inversió que suposen una millora competitiva de les destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana, a través de la modernització, millora i posada en valor turístic dels seus recursos. Per al titular de Turisme, «l'objectiu és donar suport a projectes que cerquen la qualificació i intel·ligència turística, així com la posada en marxa de nous productes i la seua promoció».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos incendis industrials controlats en Sagunt i Bonrepòs i Mirambell mobilitzen els bombers

Els bombers controlen dos incendis industrials a Sagunt i Bonrepòs i Mirambell sense danys greus.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.