La Generalitat avança la convocatòria d’ajudes a entitats locals per a 2018

L'Agència Valenciana del Turisme destinarà un total de 5,6 milions d'euros a entitats locals per a modernitzar i diversificar l'oferta, la qual cosa incrementarà així la competitivitat dels municipis de la Comunitat Valenciana com a destinacions turístiques. A més, contribuiran a potenciar la col·laboració amb els municipis, fomentant el desenvolupament sostenible de l'activitat turística. El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha posat l'accent que «enguany s'ha avançat la convocatòria a la fi d'any, complint amb el compromís que assumim amb els municipis» i ha assenyalat que «les ciutats turístiques són una de les primeres línies de defensa d'una destinació turística». «Per açò des de Turisme volem recolzar als municipis en els projectes que tinguen a vore amb la innovació, amb la creativitat, amb nous productes i a més, enguany, amb estratègies que contribuïsquen a la desestacionalització, sintonitzant amb la campanya 'Sempre Oberta'», ha agregat.

  

  

 

 

Colomer també ha recalcat que «a més, hem incrementat en més de dos milions d'euros les ajudes destinades als ajuntaments per a impulsar el turisme, demostrant la nostra implicació en la governança col·laborativa». «Este increment del pressupost destinat a les ajudes posa de manifest el compromís del Consell per impulsar el turisme a través dels nostres municipis, posant en valor la governança col·laborativa que reivindiquem des que arribem a la Generalitat», ha afegit Colomer. La convocatòria, que ha sigut publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), va dirigida a ajuntaments i mancomunitats de la Comunitat Valenciana, organismes autònoms i ens públics dependents, i el termini de presentació de sol·licituds finalitza el pròxim 14 de febrer.

  

  

 

 

La convocatòria consta de dos programes: un d'ells és el 'Pla per a l'adequació i millora dels serveis i recursos turístics', dotat amb 2.200.000 euros i que té per objecte el suport a projectes d'inversió que suposen una millora competitiva de les destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana, a través de la modernització, millora i posada en valor turístic dels seus recursos. Per al titular de Turisme, «l'objectiu és donar suport a projectes que cerquen la qualificació i intel·ligència turística, així com la posada en marxa de nous productes i la seua promoció».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.