La Generalitat avança la convocatòria d’ajudes a entitats locals per a 2018

L'Agència Valenciana del Turisme destinarà un total de 5,6 milions d'euros a entitats locals per a modernitzar i diversificar l'oferta, la qual cosa incrementarà així la competitivitat dels municipis de la Comunitat Valenciana com a destinacions turístiques. A més, contribuiran a potenciar la col·laboració amb els municipis, fomentant el desenvolupament sostenible de l'activitat turística. El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha posat l'accent que «enguany s'ha avançat la convocatòria a la fi d'any, complint amb el compromís que assumim amb els municipis» i ha assenyalat que «les ciutats turístiques són una de les primeres línies de defensa d'una destinació turística». «Per açò des de Turisme volem recolzar als municipis en els projectes que tinguen a vore amb la innovació, amb la creativitat, amb nous productes i a més, enguany, amb estratègies que contribuïsquen a la desestacionalització, sintonitzant amb la campanya 'Sempre Oberta'», ha agregat.

  

  

 

 

Colomer també ha recalcat que «a més, hem incrementat en més de dos milions d'euros les ajudes destinades als ajuntaments per a impulsar el turisme, demostrant la nostra implicació en la governança col·laborativa». «Este increment del pressupost destinat a les ajudes posa de manifest el compromís del Consell per impulsar el turisme a través dels nostres municipis, posant en valor la governança col·laborativa que reivindiquem des que arribem a la Generalitat», ha afegit Colomer. La convocatòria, que ha sigut publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), va dirigida a ajuntaments i mancomunitats de la Comunitat Valenciana, organismes autònoms i ens públics dependents, i el termini de presentació de sol·licituds finalitza el pròxim 14 de febrer.

  

  

 

 

La convocatòria consta de dos programes: un d'ells és el 'Pla per a l'adequació i millora dels serveis i recursos turístics', dotat amb 2.200.000 euros i que té per objecte el suport a projectes d'inversió que suposen una millora competitiva de les destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana, a través de la modernització, millora i posada en valor turístic dels seus recursos. Per al titular de Turisme, «l'objectiu és donar suport a projectes que cerquen la qualificació i intel·ligència turística, així com la posada en marxa de nous productes i la seua promoció».

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.