La Generalitat avança la convocatòria d’ajudes a entitats locals per a 2018

L'Agència Valenciana del Turisme destinarà un total de 5,6 milions d'euros a entitats locals per a modernitzar i diversificar l'oferta, la qual cosa incrementarà així la competitivitat dels municipis de la Comunitat Valenciana com a destinacions turístiques. A més, contribuiran a potenciar la col·laboració amb els municipis, fomentant el desenvolupament sostenible de l'activitat turística. El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha posat l'accent que «enguany s'ha avançat la convocatòria a la fi d'any, complint amb el compromís que assumim amb els municipis» i ha assenyalat que «les ciutats turístiques són una de les primeres línies de defensa d'una destinació turística». «Per açò des de Turisme volem recolzar als municipis en els projectes que tinguen a vore amb la innovació, amb la creativitat, amb nous productes i a més, enguany, amb estratègies que contribuïsquen a la desestacionalització, sintonitzant amb la campanya 'Sempre Oberta'», ha agregat.

  

  

 

 

Colomer també ha recalcat que «a més, hem incrementat en més de dos milions d'euros les ajudes destinades als ajuntaments per a impulsar el turisme, demostrant la nostra implicació en la governança col·laborativa». «Este increment del pressupost destinat a les ajudes posa de manifest el compromís del Consell per impulsar el turisme a través dels nostres municipis, posant en valor la governança col·laborativa que reivindiquem des que arribem a la Generalitat», ha afegit Colomer. La convocatòria, que ha sigut publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), va dirigida a ajuntaments i mancomunitats de la Comunitat Valenciana, organismes autònoms i ens públics dependents, i el termini de presentació de sol·licituds finalitza el pròxim 14 de febrer.

Anuncios

  

  

 

 

La convocatòria consta de dos programes: un d'ells és el 'Pla per a l'adequació i millora dels serveis i recursos turístics', dotat amb 2.200.000 euros i que té per objecte el suport a projectes d'inversió que suposen una millora competitiva de les destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana, a través de la modernització, millora i posada en valor turístic dels seus recursos. Per al titular de Turisme, «l'objectiu és donar suport a projectes que cerquen la qualificació i intel·ligència turística, així com la posada en marxa de nous productes i la seua promoció».

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.