La Generalitat estudia l’evolució de la pandèmia per a la celebració de les reunions de Nadal

 

La Generalitat Valenciana està analitzant l’evolució de la pandèmia de cara a les pròximes setmanes i a la celebració de les reunions i festes de Nadal, encara que de moment descarta aplicar més mesures restrictives per a «no marejar la gent».

 

D’eixa manera ho ha indicat el president, Ximo Puig, en roda de premsa després de la reunió del Centre de Coordinació Operativa Integrada (Cecopi) amb la unitat adscrita de Policia Nacional. «Es tracta d’actuar amb el màxim rigor i de no marejar la gent: no podem traure un dia una mesura i un altre dia una altra», ha remarcat.

 

Puig ha defensat que «no convé» aplicar més mesures restrictives, si bé ha reconegut que Espanya seguix en una situació difícil i que «desgraciadament, les notícies que arriben d’Europa no són positives».

 

En tot cas, Puig ha remarcat que «hui en dia» la decisió és no aplicar més mesures, mentres la Generalitat té en marxa «una anàlisi del que passarà en les pròximes setmanes per a les festes de Nadal». Les mesures per a finals de desembre seran «més o menys restrictives en funció de l’avanç de la pandèmia», ha garantit.

Últimes notícies

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.