Anuncios

La Generalitat estudia l’evolució de la pandèmia per a la celebració de les reunions de Nadal

 

La Generalitat Valenciana està analitzant l’evolució de la pandèmia de cara a les pròximes setmanes i a la celebració de les reunions i festes de Nadal, encara que de moment descarta aplicar més mesures restrictives per a «no marejar la gent».

 

D’eixa manera ho ha indicat el president, Ximo Puig, en roda de premsa després de la reunió del Centre de Coordinació Operativa Integrada (Cecopi) amb la unitat adscrita de Policia Nacional. «Es tracta d’actuar amb el màxim rigor i de no marejar la gent: no podem traure un dia una mesura i un altre dia una altra», ha remarcat.

Anuncios

 

Puig ha defensat que «no convé» aplicar més mesures restrictives, si bé ha reconegut que Espanya seguix en una situació difícil i que «desgraciadament, les notícies que arriben d’Europa no són positives».

 

En tot cas, Puig ha remarcat que «hui en dia» la decisió és no aplicar més mesures, mentres la Generalitat té en marxa «una anàlisi del que passarà en les pròximes setmanes per a les festes de Nadal». Les mesures per a finals de desembre seran «més o menys restrictives en funció de l’avanç de la pandèmia», ha garantit.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.
Anuncios