El Govern demana a la gent que no tinga por en denunciar als veïns que se salten les normes

 

La delegada del Govern, Gloria Calero, i la consellera de Justícia i Interior, Gabriela Bravo, han destacat la «responsabilitat» dels ciutadans davant d’una «minoria insolidària» i els han demanat que «no tinguen por» de denunciar i «no dubten a telefonar a la policia» si un veí celebra una festa que incomplix les normes.

 

Calero i Bravo, que han fet estes declaracions en roda de premsa després de celebrar una reunió amb responsables de les Forces de Seguretat de l’Estat per a coordinar les noves mesures contra el Covid-19, han destacat que el primer cap de setmana de toc de queda s’ha caracteritzat per la «normalitat» i que les xifres d’actes alçades han sigut «insignificants».

 

«No volem penalitzar sinó advertir, perquè la ciutadania és bastant responsable i madura per a saber que això ens concernix a tots i és molt important que tots posem de la nostra part», ha indicat Bravo, mentres que Calero ha apel·lat a la «responsabilitat individual en una situació crítica i veient com puja la corba de casos. Entre tots hem de fer complir les normes».

 

«Els veïns poden avisar de les festes a la Policia, després que entren o no entren els agents a les cases ja són coses diferents, però estic segura que el fet de fer eixa crida, d’advertir al veí que cridarà, tindrà efecte dissuasiu», ha dit Bravo, qui ha agregat que s’ha d’«advertir i col·laborar amb les forces i cossos de seguretat quan observem comportaments insolidaris i imprudents que posen en risc la salut de les persones».

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.