Anuncios

El Govern eliminarà els exàmens de recuperació en l’ESO

L’esborrany del reial decret que prepara el Ministeri d’Educació que regula l’avaluació, promoció i titulació dels cursos d’Educació Primària, ESO i batxillerat formació professional preve eliminar els exàmens de recuperació de l’ESO per al curs 2021-2022, encara que seguiran en l’etapa de batxillerat.

El Govern explica que este esborrany compta amb la participació dels grups de treball de diferents comunitats i que està “en procés d’elaboració” perquè en “les pròximes setmanes” arriba a cadascuna d’elles.

Anuncios

Quant al text legislatiu recull que per als cursos d’ESO serà necessari “una avaluació contínua, formativa i integradora” pel que les decisions de promoció i titulació de l’alumnat, les adoptaran conjuntament els equips docents en una convocatòria d’avaluació en finalitzar el curs escolar.

Per tant, els alumnes i alumnes que cursen l’ESO passaran de curs quan el grup docent considere que les matèries no superades no els repercuteixen per a seguir “amb èxit” el curs següent i vegen “expectatives favorables de recuperació i la promoció benefici a l’evolució acadèmica” de l’estudiant en qüestió. Per tant, passaran al següent curs aquelles persones que superat totes les matèries o tinguen una avaluació negativa en una o dos matèries.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.
Anuncios