El Govern transferix 822 milions d’euros més al territori valencià del Fons Covid-19

 

El Govern central transferirà en els pròxims dies 821.814.230 euros al territori valencià que restaven del Fons Covid-19 i que se sumen als 663 milions ja rebuts per este concepte. El Butlletí Oficial de l’Estat publica este dimecres les ordres ministerials per a distribuir en els pròxims dies a les autonomies 3.000 milions procedents del segon tram sanitari i altres 5.000 milions en desembre per a compensar la menor activitat econòmica.

 

D’esta forma, el territori valencià ha rebut a fons perdut prop de 713 milions per a sanitat, 558 per a pal·liar el minvament d’ingressos i 214 milions per a educació. En total 1.485 milions, el que suposa l’equivalent al 6,5% del pressupost de la Generalitat de 2020, segons ha informat la Delegació del Govern.

 

La transferència culmina l’assignació dels 16.000 milions dels fons no reembossable a les autonomies, la major transferència de l’Estat a les CCAA al marge del sistema de finançament. El BOE publica este dimecres les dos ordres ministerials d’Hisenda que establixen el repartiment dels 8.000 milions restants del Fons Covid-19 a les CCAA.

 

Amb este repartiment publicat, el territori valencià rebrà a finals d’esta setmana 821.814.230 euros d’este fons. Els diners es repartixen entre dos trams: 263.040.170 euros corresponents al segon tram sanitari, que es transferiran en els pròxims dies, i 558.774.060 euros del quart tram per a compensar la minoració dels ingressos autonòmics.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.