El Govern treballa amb el territori valencià per a fer corredors segurs per a l’arribada de turistes

 

El Govern espanyol està treballant en el territori valencià per a establir corredors segurs que permeten l’arribada de turistes internacionals, tal com ha fet ja amb les Illes Canàries i les Illes Balears.

 

D’eixa manera ho ha dit la ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, este dijous de matí en Antena 3, a on ha afegit que Espanya és l‘únic país de la Unió Europea que ha presentat esta proposta de corredors segurs per al turisme.

 

Ara el Govern treballa amb el territori valencià, i en breus ho farà amb Andalusia, per a establir eixos enllaços segurs, a través de fer test PCR d’entrada i eixida al país.

 

Maroto ha eludit pronunciar-se sobre la «falta de coordinació» en el Govern en relació amb la crisi migratòria en les Illes Canàries. «En l’àmbit del turisme, que és el que em competix, jo si estic treballant per a reforçar Canàries com a destinació segura i vacacional», ha afegit.

Últimes notícies

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.

Elx i Getafe es juguen la salvació i el bitllet a Europa en el Martínez Valero

Elx i Getafe s'enfronten en un partit clau en el Martínez Valero: els il·licitans necessiten guanyar per a continuar depenent de si mateixos i els azulones busquen assegurar la seua plaça europea.

El Vila-real es juga la tercera plaça en un Vallecas bolcat amb el comiat de Trejo

El Vila-real visita a un Raig ja salvat per a defendre la tercera plaça de LaLiga, en un dol marcat per la festa de la permanència i l'adeu d'Óscar Trejo.

Luís Castro rebaixa la pressió abans del Llevant-Mallorca decisiu per la permanència

Luís Castro afronta el Llevant-Mallorca com un dol decisiu però insistix que val els mateixos tres punts que la resta i rehúye fer càbales sobre el descens.

València restaurarà la fusteria de les Torres de Serrans i tancarà el monument tres setmanes

L'Ajuntament de València escometrà la restauració de la fusteria de fusta i elements metàl·lics de les Torres de Serrans, la qual cosa obligarà a tancar el monument al públic durant tres setmanes entre maig i juny.

La Fe lidera de nou a Espanya els trasplantaments de medul·la òssia

L'Hospital La Fe de València torna a situar-se com el centre espanyol amb major nombre de trasplantaments de medul·la òssia, amb 172 intervencions en 2024, i consolida el seu paper com a referent en els procediments al·logènics més complexos.

Rubén Burgos avisa després del primer colp a Saragossa: el treball serà dur per a guanyar la Lliga

Rubén Burgos, tècnic del València Basket, demana calma després del primer triomf a Saragossa i advertix que l'equip haurà de treballar intensament per a tancar la final de la Lliga Femenina davant Casademont.

L’IVF avala a més de 1.300 jóvens per a comprar la seua primera vivenda fins a abril de 2026

El programa d'avals de l'IVF ha permés a més de 1.300 jóvens accedir a finançament de fins al 100% per a comprar la seua primera vivenda en la Comunitat Valenciana i ja supera el volum de garanties de tot 2025.