16 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

El Govern treballa amb el territori valencià per a fer corredors segurs per a l’arribada de turistes

 

El Govern espanyol està treballant en el territori valencià per a establir corredors segurs que permeten l’arribada de turistes internacionals, tal com ha fet ja amb les Illes Canàries i les Illes Balears.

 

D’eixa manera ho ha dit la ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, este dijous de matí en Antena 3, a on ha afegit que Espanya és l‘únic país de la Unió Europea que ha presentat esta proposta de corredors segurs per al turisme.

 

Ara el Govern treballa amb el territori valencià, i en breus ho farà amb Andalusia, per a establir eixos enllaços segurs, a través de fer test PCR d’entrada i eixida al país.

 

Maroto ha eludit pronunciar-se sobre la «falta de coordinació» en el Govern en relació amb la crisi migratòria en les Illes Canàries. «En l’àmbit del turisme, que és el que em competix, jo si estic treballant per a reforçar Canàries com a destinació segura i vacacional», ha afegit.

Últimes notícies

Detinguts els dos atrinxerats a Elx després de matar a dos hòmens i deixar greu a un tercer

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens que s'havien atrinxerat en una vivenda d'Elx. Abans havien apallissat fins a la mort a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

Pérez Llorca subratlla el compromís del Consell amb Alacant i l’impuls a l’estació central del TRAM

El president ha reafirmat el suport de la Generalitat als projectes clau de la ciutat, amb l'estació central del TRAM com a eix intermodal. Via Parc fixa l'objectiu d'iniciar el seu desenrotllament l'any vinent després de resoldre's la titularitat dels sòls.

Pérez Llorca condiciona el congrés del PPCV a l’avanç de la reconstrucció i apunta a 2026

Pérez Llorca ha supeditat el congrés regional del PPCV a l'avanç de la reconstrucció després de la DANA i ha fixat com a horitzó 2026 si no hi ha contratemps. També ha defés una gestora integradora i ha restat importància a la seua candidatura.

PSPV i EUPV demanen la dimissió de l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual a menors

PSPV-PSOE i EUPV han exigit la dimissió de l'alcalde de Jérica, Jorge Peiró, imputat per una presumpta agressió sexual a dos menors, i han demanat al PP actuar. Reclamen claredat sobre quan es va conéixer la investigació i proposen un ple extraordinari per a abordar la crisi.

PP i Vox aproven el pressupost de Castelló per a 2026: més de 253 milions

El ple municipal ha validat els comptes de 2026, per damunt de 253 milions, amb la majoria de PP i Vox i el rebuig de PSPV-PSOE i Compromís. L'oposició ha qüestionat previsions i implementació.

L’Audiència de València rebutja imputar al president de la CHJ en la causa de la DANA

L'Audiència de València ha confirmat la negativa de la jutgessa a investigar al president de la CHJ en la causa per la DANA. El tribunal centra la responsabilitat en els qui van dirigir l'emergència i en l'ús d'alertes i informació disponible.

El Govern destina 42,6 milions a regenerar platges valencianes

El Miteco finançarà obres per 42.659.244,47 euros per a revertir la regressió costanera en diversos trams del litoral valencià. El contracte ja s'ha firmat.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de la Marina, a Elx

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en la pedania il·licitana de la Marina. Els sospitosos seguixen tancats en una vivenda voltada per la Guàrdia Civil.