El Govern treballa amb el territori valencià per a fer corredors segurs per a l’arribada de turistes

 

El Govern espanyol està treballant en el territori valencià per a establir corredors segurs que permeten l’arribada de turistes internacionals, tal com ha fet ja amb les Illes Canàries i les Illes Balears.

 

D’eixa manera ho ha dit la ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, este dijous de matí en Antena 3, a on ha afegit que Espanya és l‘únic país de la Unió Europea que ha presentat esta proposta de corredors segurs per al turisme.

 

Ara el Govern treballa amb el territori valencià, i en breus ho farà amb Andalusia, per a establir eixos enllaços segurs, a través de fer test PCR d’entrada i eixida al país.

 

Maroto ha eludit pronunciar-se sobre la «falta de coordinació» en el Govern en relació amb la crisi migratòria en les Illes Canàries. «En l’àmbit del turisme, que és el que em competix, jo si estic treballant per a reforçar Canàries com a destinació segura i vacacional», ha afegit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Anticorrupció obri diligències contra l’alcaldessa de València i la presidenta del Port

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables públiques per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de contractació de personal.

Awa Fam, la número 3 del draft WNBA que desafia a la seua generació

Awa Fam, de 19 anys, ha sigut triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm, convertint-se en l'espanyola seleccionada en la posició més alta i consolidant una carrera marcada per la precocitat i la maduresa.

Carlos Espí confia en la permanència del Llevant després del seu gol decisiu davant el Getafe

Carlos Espí es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera després del 1-0 al Getafe, amb un gol seu i malgrat seguir a quatre punts de la salvació.

Ous i carn de vedella lideren les pujades de preus dels aliments al març

Els ous encarixen el seu preu un 21,2% i la carn de boví un 13,7% al març, en un context d'inflació alimentària moderada però encara elevada.

Munilla compara la reacció de Trump al missatge del papa amb la xiqueta de l’exorcista

El bisbe Munilla critica que Trump s'haja regirat contra la crida del papa León XIV a la pau, al qual acusa de banalitzar el mal i optar per la guerra.

Un agricultor alerta i la Guàrdia Civil salva a un home submergit en una séquia de Catarroja

La ràpida actuació de la Guàrdia Civil va permetre rescatar amb vida a un home de 70 anys que romania hores submergit en llot, inconscient i amb hipotèrmia en una séquia de Catarroja.

La inflació se situa en el 3,4% en la Comunitat Valenciana en línia amb la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar al març en el 3,4%, el mateix nivell que la mitjana d'Espanya, impulsada sobretot per l'encariment dels combustibles lligat a la guerra a Orient Mitjà.

Les normes lingüístiques no són ciència

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa clara de les formes valencianes d’ús viu i una crítica a l’ús ideològic del concepte de 'ciència' en els debats lingüístics