La jutgessa del ‘cas Julen’ denega totes les proves demanades per la defensa

David Serrano, tío de Julen

La jutgessa del ‘cas Julen’ ha denegat totes les proves presentades per la defensa del propietari de la finca | La Sexta

 

Els resultats de l’autòpsia preliminar que se li va realitzar al xicotet Julen van indicar que el xiquet va morir a causa d’un traumatisme cranioencefàlic a la part esquerra del seu cap. Aquesta informació deixava sense fonament la defensa del propietari de la finca que és l’únic investigat per homicidi imprudent. És per això, que la jutgessa que està a càrrec del cas ha decidit denegar totes les proves que la defensa va demanar.

 

Segons recull ‘España Diario’, els advocats del propietari de la finca de Totalán, David Serrano, van presentar un informe on exposaven que el menor hauria mort pel cop que li hauria donat una piqueta utilitzada durant les primeres hores del seu llarg rescat. No obstant això, la jutgessa ha expressat que les proves «no es consideren pertinents en aquest estat del procediment a les finalitats de la investigació».

 

Julen

A l’informe la defensa exposava que el menor hauria mort pels cops causats per una piqueta utilitzada durant el seu rescat | Cedida

 

La jutgessa rebutja la hipòtesi de la defensa

La jutgessa ha rebutjat les peticions de la defensa perquè considera que falten unes altres diligències «essencial als autos presentats». També ha retret a la defensa que obvieque només hi ha un informe preliminar de l’autòpsia i que per tant «les diligències d’investigació que proposen no s’estimen pertinents».

 

D’altra banda, l’advocat de Serrano, Antonio Flores, ha explicat que no es tracta d’una idea «desgavellada que una piqueta causés la mort del xiquet», tal com s’esmenta a l’informe presentat, perquè en el moment en què es va extreure la piqueta del pou s’hi van observar «vuit cabells de Julen, alguns d’ells des de l’arrel». El lletrat també ha demanat que declarin membres de l’equip de rescat i els agents que van extreure el cos del xiqueti al cap del Consorci Provincial de Bombers.

 

 

Malgrat l’informe presentat per la defensa, els resultats de l’autòpsia preliminar han indicat que la causa de la mort de Julen va ser un traumatisme cranioencefàlic sever, morint així el mateix dia de la caiguda. Així doncs, no va morir asfixiat perquè va morir abans de quedar enterrat sota del tap que es va formar. D’aquesta manera, contradiu l’informe presentat per la defensa de Serrano que tenia la intenció de culpar a l’equip de rescat tot i que aquests sí que haurien pogut incrementar el tap de fans i pedres que es va acabar generant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.