Meliana recomana no eixir de casa davant de la «preocupant» escalada de casos

 

L’Ajuntament de Meliana, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha decretat el tancament al públic de les instal·lacions deportives municipals, del cementeri i dels parcs i jardins, ha suspés les activitats culturals programades i ha recomanat quedarse en casa «com més temps millor davant de la preocupant» tendència a l’alça dels contagis de coronavirus.

 

D’eixa forma ho ha anunciat el consistori en un bàndol publicat este dilluns, en el que establix mesures extraordinàries de contenció individuals i col·lectives recomanades per Salut Pública «com a mínim» durant els pròxims 10 dies amb la finalitat d’arribar a les festes de Nadal «amb les millors condicions possibles i evitar mesures més restrictives».

 

D’esta manera, l’Ajuntament ha decretat el tancament al públic de les instal·lacions del polideportiu municipal i la resta d’instal·lacions municipals, a demés del Cementeri Municipal excepte per als enterraments, els parcs i jardins i els jocs infantils.

 

S’intensificaran els controls i les mesures

També ha suspés els tallers, activitats i escoles municipals no reglades de les diferents àrees i regidories de l’Ajuntament i les visites al Palauet de Nolla i en el Centre Cultural Rausell. A demés, l’atenció en els diferents departaments municipals serà només amb cita prèvia.

 

Per part seua, la Biblioteca Municipal només tindrà servici de préstec i devolució de llibres i la resta de servicis queden suspesos. L’Ajuntament ha indicat que s’intensificaran les mesures de prevenció i control en bars, restaurants i comerços en el mercat municipal dels dijous quant a l’aforament i el compliment de les mesures de prevenció.

Últimes notícies

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.