9.8 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Meliana recomana no eixir de casa davant de la «preocupant» escalada de casos

 

L’Ajuntament de Meliana, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha decretat el tancament al públic de les instal·lacions deportives municipals, del cementeri i dels parcs i jardins, ha suspés les activitats culturals programades i ha recomanat quedarse en casa «com més temps millor davant de la preocupant» tendència a l’alça dels contagis de coronavirus.

 

D’eixa forma ho ha anunciat el consistori en un bàndol publicat este dilluns, en el que establix mesures extraordinàries de contenció individuals i col·lectives recomanades per Salut Pública «com a mínim» durant els pròxims 10 dies amb la finalitat d’arribar a les festes de Nadal «amb les millors condicions possibles i evitar mesures més restrictives».

 

D’esta manera, l’Ajuntament ha decretat el tancament al públic de les instal·lacions del polideportiu municipal i la resta d’instal·lacions municipals, a demés del Cementeri Municipal excepte per als enterraments, els parcs i jardins i els jocs infantils.

 

S’intensificaran els controls i les mesures

També ha suspés els tallers, activitats i escoles municipals no reglades de les diferents àrees i regidories de l’Ajuntament i les visites al Palauet de Nolla i en el Centre Cultural Rausell. A demés, l’atenció en els diferents departaments municipals serà només amb cita prèvia.

 

Per part seua, la Biblioteca Municipal només tindrà servici de préstec i devolució de llibres i la resta de servicis queden suspesos. L’Ajuntament ha indicat que s’intensificaran les mesures de prevenció i control en bars, restaurants i comerços en el mercat municipal dels dijous quant a l’aforament i el compliment de les mesures de prevenció.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.