Meliana recomana no eixir de casa davant de la «preocupant» escalada de casos

 

L’Ajuntament de Meliana, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha decretat el tancament al públic de les instal·lacions deportives municipals, del cementeri i dels parcs i jardins, ha suspés les activitats culturals programades i ha recomanat quedarse en casa «com més temps millor davant de la preocupant» tendència a l’alça dels contagis de coronavirus.

 

D’eixa forma ho ha anunciat el consistori en un bàndol publicat este dilluns, en el que establix mesures extraordinàries de contenció individuals i col·lectives recomanades per Salut Pública «com a mínim» durant els pròxims 10 dies amb la finalitat d’arribar a les festes de Nadal «amb les millors condicions possibles i evitar mesures més restrictives».

 

D’esta manera, l’Ajuntament ha decretat el tancament al públic de les instal·lacions del polideportiu municipal i la resta d’instal·lacions municipals, a demés del Cementeri Municipal excepte per als enterraments, els parcs i jardins i els jocs infantils.

 

S’intensificaran els controls i les mesures

També ha suspés els tallers, activitats i escoles municipals no reglades de les diferents àrees i regidories de l’Ajuntament i les visites al Palauet de Nolla i en el Centre Cultural Rausell. A demés, l’atenció en els diferents departaments municipals serà només amb cita prèvia.

 

Per part seua, la Biblioteca Municipal només tindrà servici de préstec i devolució de llibres i la resta de servicis queden suspesos. L’Ajuntament ha indicat que s’intensificaran les mesures de prevenció i control en bars, restaurants i comerços en el mercat municipal dels dijous quant a l’aforament i el compliment de les mesures de prevenció.

Últimes notícies

Arcadi España critica el debat sobre el CNI i reclama més solidaritat amb Ceuta

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, considera que el debat sobre el CNI aporta poc i apel·la a la solidaritat de les comunitats autònomes, especialment davant l’acollida de menors migrants a Ceuta.

Robatori al MUVI: sostreuen gran part del llegendari Tresor de Villena

Gran part del mític Tresor de Villena, un conjunt únic d’orfebreria de l’Edat del Bronze descobert en 1963, ha sigut robat del Museu de Villena (MUVI). La col·lecció inclou 59 peces, majoritàriament d’or, considerades de les més importants d’Europa.

Roben el Tresor de Villena: 66 joies úniques amb quasi 10 quilos d’or

Un robatori al museu de Villena s’ha saldat amb la desaparició de les 66 peces del Tresor, un conjunt únic de quasi 10 quilos d’or i dues peces amb ferro d’origen meteòric, considerat un dels grans símbols arqueològics de la península Ibèrica.

La DGT calcula més de 908.000 viatges per carretera en el retorn de l’estiu a la Comunitat

La DGT ha previst 908.160 desplaçaments per les carreteres de la Comunitat Valenciana en l’operació especial Retorn 2026, activa des de divendres fins dilluns 31 d’agost, amb punts conflictius destacats en les tres províncies.

PLD Space dissenyarà la nova generació de llançadors privats europeus

PLD Space, amb seu a Elx, ha sigut escollida per l’Agència Espacial Europea per desenvolupar la pròxima generació de llançadors privats, amb un contracte de quasi 159 milions d’euros.

Roben en minuts gran part del Tresor de Villena del museu MUVI

Uns lladres han sostret en pocs minuts la major part de les peces del Tresor de Villena exposades al MUVI, en un assalt nocturn que ha activat les alarmes del museu i del poliesportiu municipal.

València bat el rècord amb 30 nits tòrrides este 2026, segons Aemet

València ha encadenat 30 nits tòrrides en 2026, amb mínimes de 25 graus o més, un rècord històric segons Aemet. Castelló de la Plana i Alacant també han superat els seus màxims de calor nocturna.

Quatre detinguts a Elx per un frau amb targetes en compres per internet

La Policia Nacional ha detingut a Elx quatre hòmens d’entre 21 i 33 anys per integrar presumptament un grup que comprava telèfons d’alta gamma per internet amb targetes bancàries sostretes. S’han relacionat amb almenys set estafes en diverses ciutats per més de 10.500 euros.