9.9 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Mercadona busca 200 persones per al seu departament d’informàtica

 

Mercadona ha posat en marxa un procés de captació de talent per a incorporar a més de 200 persones al seu departament d’Informàtica, situat a Paterna (L’Horta), entre recentment titulats universitaris i de Formació Professional (FP) i perfils ‘sènior’ amb experiència.

 

Per una banda ha obert un procés, en col·laboració amb la Conselleria d’Educació, per a seleccionar personal de cicles formatius d’FP grau superior en Administració de Sistemes Informàtics i Xarxes (AGAFAR), Desenvolupament d’Aplicacions Web (DAW) i Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM).

 

Paral·lelament, completa aquesta cerca de més de 200 persones amb la necessitat d’incorporar perfils ‘sènior’ amb àmplia experiència i acabats de titular de graus universitaris, detalla la cadena valenciana en un comunicat.

 

El departament d’Informàtica està compost per 500 persones, professionals multidisciplinaris especialitzats en enginyeria ‘programari’, tant ‘frontend’ com ‘backend’, ‘cloud’, ‘site reliability’, caps de projecte, arquitectura empresarial, administradors de sistemes, operacions, analítica, ‘iot’ i seguretat informàtica.

 

Amb aquest procés, la companyia persegueix impulsar el seu projecte de transformació digital, amb una inversió anual de 150 milions d’euros, per a millorar les eines i processos informàtics i abordar iniciatives en col·laboració amb proveïdors especialistes de les solucions informàtiques. L’objectiu és agilitar “al màxim” la presa de decisions i incrementar l’eficiència i agilitat dels processos a través de dades úniques i veraces.

 

Per a açò, els seleccionats tindran l’oportunitat d’abordar aquest repte i de “créixer professionalment” dins del projecte Mercadona, que “aposta per les persones i que compta amb una política de recursos humans centrada en el seu desenvolupament”.

 

Com els 85.000 que formen la plantilla, els nous treballadors tindran contractes fixos “des del primer dia”, plans específics de formació i l’opció, a mitjà termini, d’optar a llocs de major responsabilitat dins de la política de promoció interna de la qual en 2018 es van beneficiar 860 treballadors.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.