Mercadona busca 200 persones per al seu departament d’informàtica

 

Mercadona ha posat en marxa un procés de captació de talent per a incorporar a més de 200 persones al seu departament d’Informàtica, situat a Paterna (L’Horta), entre recentment titulats universitaris i de Formació Professional (FP) i perfils ‘sènior’ amb experiència.

 

Per una banda ha obert un procés, en col·laboració amb la Conselleria d’Educació, per a seleccionar personal de cicles formatius d’FP grau superior en Administració de Sistemes Informàtics i Xarxes (AGAFAR), Desenvolupament d’Aplicacions Web (DAW) i Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM).

 

Paral·lelament, completa aquesta cerca de més de 200 persones amb la necessitat d’incorporar perfils ‘sènior’ amb àmplia experiència i acabats de titular de graus universitaris, detalla la cadena valenciana en un comunicat.

 

El departament d’Informàtica està compost per 500 persones, professionals multidisciplinaris especialitzats en enginyeria ‘programari’, tant ‘frontend’ com ‘backend’, ‘cloud’, ‘site reliability’, caps de projecte, arquitectura empresarial, administradors de sistemes, operacions, analítica, ‘iot’ i seguretat informàtica.

 

Amb aquest procés, la companyia persegueix impulsar el seu projecte de transformació digital, amb una inversió anual de 150 milions d’euros, per a millorar les eines i processos informàtics i abordar iniciatives en col·laboració amb proveïdors especialistes de les solucions informàtiques. L’objectiu és agilitar «al màxim» la presa de decisions i incrementar l’eficiència i agilitat dels processos a través de dades úniques i veraces.

 

Per a açò, els seleccionats tindran l’oportunitat d’abordar aquest repte i de «créixer professionalment» dins del projecte Mercadona, que «aposta per les persones i que compta amb una política de recursos humans centrada en el seu desenvolupament».

 

Com els 85.000 que formen la plantilla, els nous treballadors tindran contractes fixos «des del primer dia», plans específics de formació i l’opció, a mitjà termini, d’optar a llocs de major responsabilitat dins de la política de promoció interna de la qual en 2018 es van beneficiar 860 treballadors.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU