Mercadona busca 200 persones per al seu departament d’informàtica

 

Mercadona ha posat en marxa un procés de captació de talent per a incorporar a més de 200 persones al seu departament d’Informàtica, situat a Paterna (L’Horta), entre recentment titulats universitaris i de Formació Professional (FP) i perfils ‘sènior’ amb experiència.

 

Per una banda ha obert un procés, en col·laboració amb la Conselleria d’Educació, per a seleccionar personal de cicles formatius d’FP grau superior en Administració de Sistemes Informàtics i Xarxes (AGAFAR), Desenvolupament d’Aplicacions Web (DAW) i Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM).

 

Paral·lelament, completa aquesta cerca de més de 200 persones amb la necessitat d’incorporar perfils ‘sènior’ amb àmplia experiència i acabats de titular de graus universitaris, detalla la cadena valenciana en un comunicat.

 

El departament d’Informàtica està compost per 500 persones, professionals multidisciplinaris especialitzats en enginyeria ‘programari’, tant ‘frontend’ com ‘backend’, ‘cloud’, ‘site reliability’, caps de projecte, arquitectura empresarial, administradors de sistemes, operacions, analítica, ‘iot’ i seguretat informàtica.

 

Amb aquest procés, la companyia persegueix impulsar el seu projecte de transformació digital, amb una inversió anual de 150 milions d’euros, per a millorar les eines i processos informàtics i abordar iniciatives en col·laboració amb proveïdors especialistes de les solucions informàtiques. L’objectiu és agilitar “al màxim” la presa de decisions i incrementar l’eficiència i agilitat dels processos a través de dades úniques i veraces.

 

Per a açò, els seleccionats tindran l’oportunitat d’abordar aquest repte i de “créixer professionalment” dins del projecte Mercadona, que “aposta per les persones i que compta amb una política de recursos humans centrada en el seu desenvolupament”.

 

Com els 85.000 que formen la plantilla, els nous treballadors tindran contractes fixos “des del primer dia”, plans específics de formació i l’opció, a mitjà termini, d’optar a llocs de major responsabilitat dins de la política de promoció interna de la qual en 2018 es van beneficiar 860 treballadors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.