12.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Mercadona busca 200 persones per al seu departament d’informàtica

 

Mercadona ha posat en marxa un procés de captació de talent per a incorporar a més de 200 persones al seu departament d’Informàtica, situat a Paterna (L’Horta), entre recentment titulats universitaris i de Formació Professional (FP) i perfils ‘sènior’ amb experiència.

 

Per una banda ha obert un procés, en col·laboració amb la Conselleria d’Educació, per a seleccionar personal de cicles formatius d’FP grau superior en Administració de Sistemes Informàtics i Xarxes (AGAFAR), Desenvolupament d’Aplicacions Web (DAW) i Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM).

 

Paral·lelament, completa aquesta cerca de més de 200 persones amb la necessitat d’incorporar perfils ‘sènior’ amb àmplia experiència i acabats de titular de graus universitaris, detalla la cadena valenciana en un comunicat.

 

El departament d’Informàtica està compost per 500 persones, professionals multidisciplinaris especialitzats en enginyeria ‘programari’, tant ‘frontend’ com ‘backend’, ‘cloud’, ‘site reliability’, caps de projecte, arquitectura empresarial, administradors de sistemes, operacions, analítica, ‘iot’ i seguretat informàtica.

 

Amb aquest procés, la companyia persegueix impulsar el seu projecte de transformació digital, amb una inversió anual de 150 milions d’euros, per a millorar les eines i processos informàtics i abordar iniciatives en col·laboració amb proveïdors especialistes de les solucions informàtiques. L’objectiu és agilitar “al màxim” la presa de decisions i incrementar l’eficiència i agilitat dels processos a través de dades úniques i veraces.

 

Per a açò, els seleccionats tindran l’oportunitat d’abordar aquest repte i de “créixer professionalment” dins del projecte Mercadona, que “aposta per les persones i que compta amb una política de recursos humans centrada en el seu desenvolupament”.

 

Com els 85.000 que formen la plantilla, els nous treballadors tindran contractes fixos “des del primer dia”, plans específics de formació i l’opció, a mitjà termini, d’optar a llocs de major responsabilitat dins de la política de promoció interna de la qual en 2018 es van beneficiar 860 treballadors.

Últimes notícies

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.

Damnificats per la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al lliurament de l’acta de Mazón

L'associació ha agraït la invitació del president per a tractar la situació dels afectats, però l'ha declinada fins que exigisca a Carlos Mazón la seua acta. El col·lectiu rebutja que se'ls atribuïsca ànim de venjança i afirma que busca justícia i canvis en emergències.

José Andrés visita el Mercat Central de València i recolza als mercats municipals

El xef va recórrer el Mercat Central de València, va desdejunar en Central Bar i va comprar en més de quinze posats producte local i utensilis. Va reforçar el seu defensa dels mercats i va alertar del risc de perdre la seua essència davant el turisme.

Dos detinguts per intentar una estafa immobiliària de 400.000 euros a una anciana a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona i a un home per intentar estafar 400.000 euros a una dona de 77 anys. La víctima ja havia perdut joies i 29.300 euros mitjançant retirades en efectiu.

Antònia Folguera: l’art digital a penes ha mostrat les seues possibilitats

Antònia Folguera ha comissariat la posada de llarg de Vortex, un espai immersiu de Bellver Blue Tech Zone, i sosté que l'art digital a penes ha mostrat el seu potencial. L'obra 'The Rhythm of the Ocean', de Desilence amb música de Suzanne Ciani, connecta amb la investigació marina del centre.

La Comunitat Valenciana espera que el primer premi de la Loteria de Nadal no l’esquive una altra vegada

La Comunitat Valenciana confia que la Grossa torne a la regió després d'un 2024 discret. Vendes i consignació creixen en 2025 i les matemàtiques recorden el pes de l'atzar.

La tardor s’acomiada amb núvols i possibles pluges a Alacant i lleus canvis tèrmics

El comiat de la tardor arriba amb cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana i ruixats puntuals en el litoral d'Alacant que tendiran a remetre al final del dia. Les temperatures només variaran lleugerament i el vent anirà girant a component oest amb algun repunt d'intensitat.

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.