9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Mercadona busca 200 persones per al seu departament d’informàtica

 

Mercadona ha posat en marxa un procés de captació de talent per a incorporar a més de 200 persones al seu departament d’Informàtica, situat a Paterna (L’Horta), entre recentment titulats universitaris i de Formació Professional (FP) i perfils ‘sènior’ amb experiència.

 

Per una banda ha obert un procés, en col·laboració amb la Conselleria d’Educació, per a seleccionar personal de cicles formatius d’FP grau superior en Administració de Sistemes Informàtics i Xarxes (AGAFAR), Desenvolupament d’Aplicacions Web (DAW) i Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM).

 

Paral·lelament, completa aquesta cerca de més de 200 persones amb la necessitat d’incorporar perfils ‘sènior’ amb àmplia experiència i acabats de titular de graus universitaris, detalla la cadena valenciana en un comunicat.

 

El departament d’Informàtica està compost per 500 persones, professionals multidisciplinaris especialitzats en enginyeria ‘programari’, tant ‘frontend’ com ‘backend’, ‘cloud’, ‘site reliability’, caps de projecte, arquitectura empresarial, administradors de sistemes, operacions, analítica, ‘iot’ i seguretat informàtica.

 

Amb aquest procés, la companyia persegueix impulsar el seu projecte de transformació digital, amb una inversió anual de 150 milions d’euros, per a millorar les eines i processos informàtics i abordar iniciatives en col·laboració amb proveïdors especialistes de les solucions informàtiques. L’objectiu és agilitar “al màxim” la presa de decisions i incrementar l’eficiència i agilitat dels processos a través de dades úniques i veraces.

 

Per a açò, els seleccionats tindran l’oportunitat d’abordar aquest repte i de “créixer professionalment” dins del projecte Mercadona, que “aposta per les persones i que compta amb una política de recursos humans centrada en el seu desenvolupament”.

 

Com els 85.000 que formen la plantilla, els nous treballadors tindran contractes fixos “des del primer dia”, plans específics de formació i l’opció, a mitjà termini, d’optar a llocs de major responsabilitat dins de la política de promoció interna de la qual en 2018 es van beneficiar 860 treballadors.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.