El Mercat Central de València estrena una aplicació per a fer compres en línia

 

El Mercat Central de València estrena este dimarts una aplicació mòbil que permetrà als clients fer compres en els seus llocs i «fer-li-les arribar, amb plenes garanties, a qualsevol punt de València i província, resta de la península i Balears».

 

La cúpula del Mercat acull este dimarts l’estrena de l’app: entre les 11.00 i les 14.00 hores es projectaran vídeos explicatius i personal de l’Associació de Venedors del Mercat Central juntament amb el responsable del Grup CSM José García. Allí, oferiran atenció personalitzada «a qui ho desitge, explicant-los la manera de descarregar i usar l’aplicació».

 

Segons ha assenyalat el mercat en un comunicat, l’app «és una mostra més de l’aposta decidida per les noves tecnologies per a acostar els prop de 20.000 productes, que es venen en els seus 270 llocs -amb tot el seu sabor, frescor i qualitat-, al destinatari final». A través de la nova app, els qui desitgen adquirir els productes del Mercat Central disposen ara d’«una altra opció de compra, en línia, per a fer les seues comandes des del palmell de la seua mà».

 

Selecció del lloc de venda

D’una forma «còmoda i accessible, podran seleccionar el tipus de producte i el lloc de venda que preferisquen i omplir la seua cistella de la compra amb els articles que més els agraden. Comptaran, a més, amb l’ajuda d’un cercador per a localitzar un determinat producte i podran traslladar als venedors qualsevol comentari o indicació sobre la manera en què vulguen rebre’l, crear els seus favorits i les seues pròpies llistes de la compra, i consultar el seu històric de comandes en qualsevol moment», expliquen des del mercat.

 

La nova app per a mòbils se suma als serveis ja disponibles en el Mercat Central, com el Servei de Lliurament a domicili i el Servei de Consigna Frigorífica, que «cada dia tenen major acceptació per part dels clients, per ampliar les seues modalitats de compra».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.