El Mercat Central de València estrena una aplicació per a fer compres en línia

 

El Mercat Central de València estrena este dimarts una aplicació mòbil que permetrà als clients fer compres en els seus llocs i «fer-li-les arribar, amb plenes garanties, a qualsevol punt de València i província, resta de la península i Balears».

 

La cúpula del Mercat acull este dimarts l’estrena de l’app: entre les 11.00 i les 14.00 hores es projectaran vídeos explicatius i personal de l’Associació de Venedors del Mercat Central juntament amb el responsable del Grup CSM José García. Allí, oferiran atenció personalitzada «a qui ho desitge, explicant-los la manera de descarregar i usar l’aplicació».

 

Segons ha assenyalat el mercat en un comunicat, l’app «és una mostra més de l’aposta decidida per les noves tecnologies per a acostar els prop de 20.000 productes, que es venen en els seus 270 llocs -amb tot el seu sabor, frescor i qualitat-, al destinatari final». A través de la nova app, els qui desitgen adquirir els productes del Mercat Central disposen ara d’«una altra opció de compra, en línia, per a fer les seues comandes des del palmell de la seua mà».

 

Selecció del lloc de venda

D’una forma «còmoda i accessible, podran seleccionar el tipus de producte i el lloc de venda que preferisquen i omplir la seua cistella de la compra amb els articles que més els agraden. Comptaran, a més, amb l’ajuda d’un cercador per a localitzar un determinat producte i podran traslladar als venedors qualsevol comentari o indicació sobre la manera en què vulguen rebre’l, crear els seus favorits i les seues pròpies llistes de la compra, i consultar el seu històric de comandes en qualsevol moment», expliquen des del mercat.

 

La nova app per a mòbils se suma als serveis ja disponibles en el Mercat Central, com el Servei de Lliurament a domicili i el Servei de Consigna Frigorífica, que «cada dia tenen major acceptació per part dels clients, per ampliar les seues modalitats de compra».

Últimes notícies

Un jutjat investigarà Vicent Mascarell per atribuir al PP un atac vandàlic a la seu del PSPV

El Jutjat d’Instrucció de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d’Organització del PSPV, Vicent Mascarell, per un presumpte delicte de calúmnies en atribuir al PP un atac vandàlic a la seu socialista, posteriorment reivindicat per un grup comunista.

El sacerdot expulsat per Roma qualifica de injusta la decisió i denuncia indefensió

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha qualificat d injust el decret del papa Lleó XIV que l expulsa de l estat clerical i ha denunciat que s ha quedat sense dret de defensa, en ignorar-se, segons sosté, els seus arguments doctrinals.

La Generalitat alerta que la regularització d’immigrants pot impactar en tot l’espai europeu

La Generalitat Valenciana ha demanat al Tribunal Suprem que eleve al TJUE la regularització extraordinària d’immigrants aprovada per l’Estat, en considerar que pot afectar l’espai europeu de llibertat, seguretat i justícia i que s’ha fet sense coordinació amb la Unió Europea.

El TSJCV avala les delegacions d’obres d’Edificant acordades per un Consell en funcions

El TSJCV ha rebutjat els recursos de la Generalitat que buscaven anul·lar delegacions d’obres d’Edificant aprovades en 2023, en plena etapa de Consell en funcions, i confirma que eren gestió ordinària.

48 ajuntaments de la província de València reben 400.000 € per a fer front als danys de la dana

Un total de 48 ajuntaments de la província de València han rebut 400.000 euros del fons solidari del segur per a millorar l’accessibilitat i la resposta inclusiva davant emergències després de la dana del 24 d’octubre de 2024.

Catalá dona per fet que el PP tindrà candidat autonòmic abans del 18 de juliol

María José Catalá es mostra segura que el PP oficialitzarà les candidatures autonòmiques abans del 18 de juliol, data en què es proclamaran també els candidats a alcaldia de totes les capitals de província.

La Generalitat ingressa 882.000 euros en subhastar un edifici a València i una finca a Vila-real

La Conselleria d'Economia ha adjudicat en subhasta un edifici al centre de València i una finca rústica a Vila-real per 882.217,08 euros, dins de l’estratègia d’optimització del patrimoni autonòmic.

Vuit jugadors deixen el València CF en finalitzar el contracte este dimarts

Vuit futbolistes, quatre en propietat i quatre cedits, tanquen este dimarts la seua etapa al València CF en finalitzar els seus contractes i acords de cessió.