El Mercat Central de València estrena una aplicació per a fer compres en línia

 

El Mercat Central de València estrena este dimarts una aplicació mòbil que permetrà als clients fer compres en els seus llocs i «fer-li-les arribar, amb plenes garanties, a qualsevol punt de València i província, resta de la península i Balears».

 

La cúpula del Mercat acull este dimarts l’estrena de l’app: entre les 11.00 i les 14.00 hores es projectaran vídeos explicatius i personal de l’Associació de Venedors del Mercat Central juntament amb el responsable del Grup CSM José García. Allí, oferiran atenció personalitzada «a qui ho desitge, explicant-los la manera de descarregar i usar l’aplicació».

 

Segons ha assenyalat el mercat en un comunicat, l’app «és una mostra més de l’aposta decidida per les noves tecnologies per a acostar els prop de 20.000 productes, que es venen en els seus 270 llocs -amb tot el seu sabor, frescor i qualitat-, al destinatari final». A través de la nova app, els qui desitgen adquirir els productes del Mercat Central disposen ara d’«una altra opció de compra, en línia, per a fer les seues comandes des del palmell de la seua mà».

 

Selecció del lloc de venda

D’una forma «còmoda i accessible, podran seleccionar el tipus de producte i el lloc de venda que preferisquen i omplir la seua cistella de la compra amb els articles que més els agraden. Comptaran, a més, amb l’ajuda d’un cercador per a localitzar un determinat producte i podran traslladar als venedors qualsevol comentari o indicació sobre la manera en què vulguen rebre’l, crear els seus favorits i les seues pròpies llistes de la compra, i consultar el seu històric de comandes en qualsevol moment», expliquen des del mercat.

 

La nova app per a mòbils se suma als serveis ja disponibles en el Mercat Central, com el Servei de Lliurament a domicili i el Servei de Consigna Frigorífica, que «cada dia tenen major acceptació per part dels clients, per ampliar les seues modalitats de compra».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.