9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

El Mercat Central de València estrena una aplicació per a fer compres en línia

 

El Mercat Central de València estrena este dimarts una aplicació mòbil que permetrà als clients fer compres en els seus llocs i «fer-li-les arribar, amb plenes garanties, a qualsevol punt de València i província, resta de la península i Balears».

 

La cúpula del Mercat acull este dimarts l’estrena de l’app: entre les 11.00 i les 14.00 hores es projectaran vídeos explicatius i personal de l’Associació de Venedors del Mercat Central juntament amb el responsable del Grup CSM José García. Allí, oferiran atenció personalitzada «a qui ho desitge, explicant-los la manera de descarregar i usar l’aplicació».

 

Segons ha assenyalat el mercat en un comunicat, l’app «és una mostra més de l’aposta decidida per les noves tecnologies per a acostar els prop de 20.000 productes, que es venen en els seus 270 llocs -amb tot el seu sabor, frescor i qualitat-, al destinatari final». A través de la nova app, els qui desitgen adquirir els productes del Mercat Central disposen ara d’«una altra opció de compra, en línia, per a fer les seues comandes des del palmell de la seua mà».

 

Selecció del lloc de venda

D’una forma «còmoda i accessible, podran seleccionar el tipus de producte i el lloc de venda que preferisquen i omplir la seua cistella de la compra amb els articles que més els agraden. Comptaran, a més, amb l’ajuda d’un cercador per a localitzar un determinat producte i podran traslladar als venedors qualsevol comentari o indicació sobre la manera en què vulguen rebre’l, crear els seus favorits i les seues pròpies llistes de la compra, i consultar el seu històric de comandes en qualsevol moment», expliquen des del mercat.

 

La nova app per a mòbils se suma als serveis ja disponibles en el Mercat Central, com el Servei de Lliurament a domicili i el Servei de Consigna Frigorífica, que «cada dia tenen major acceptació per part dels clients, per ampliar les seues modalitats de compra».

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.