El Mercat Central de València estrena una aplicació per a fer compres en línia

 

El Mercat Central de València estrena este dimarts una aplicació mòbil que permetrà als clients fer compres en els seus llocs i «fer-li-les arribar, amb plenes garanties, a qualsevol punt de València i província, resta de la península i Balears».

 

La cúpula del Mercat acull este dimarts l’estrena de l’app: entre les 11.00 i les 14.00 hores es projectaran vídeos explicatius i personal de l’Associació de Venedors del Mercat Central juntament amb el responsable del Grup CSM José García. Allí, oferiran atenció personalitzada «a qui ho desitge, explicant-los la manera de descarregar i usar l’aplicació».

 

Segons ha assenyalat el mercat en un comunicat, l’app «és una mostra més de l’aposta decidida per les noves tecnologies per a acostar els prop de 20.000 productes, que es venen en els seus 270 llocs -amb tot el seu sabor, frescor i qualitat-, al destinatari final». A través de la nova app, els qui desitgen adquirir els productes del Mercat Central disposen ara d’«una altra opció de compra, en línia, per a fer les seues comandes des del palmell de la seua mà».

 

Selecció del lloc de venda

D’una forma «còmoda i accessible, podran seleccionar el tipus de producte i el lloc de venda que preferisquen i omplir la seua cistella de la compra amb els articles que més els agraden. Comptaran, a més, amb l’ajuda d’un cercador per a localitzar un determinat producte i podran traslladar als venedors qualsevol comentari o indicació sobre la manera en què vulguen rebre’l, crear els seus favorits i les seues pròpies llistes de la compra, i consultar el seu històric de comandes en qualsevol moment», expliquen des del mercat.

 

La nova app per a mòbils se suma als serveis ja disponibles en el Mercat Central, com el Servei de Lliurament a domicili i el Servei de Consigna Frigorífica, que «cada dia tenen major acceptació per part dels clients, per ampliar les seues modalitats de compra».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.