El Metro de València patirà corts parcials a partir del 25 de juliol per obres en les vies

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) iniciarà dilluns que ve, 25 de juliol, la segona fase de les obres de renovació de via en diferents trams en superfície de les Línies 1, 2 i 3 de Metrovalencia.

Davant l’inici de les obres, planificades en els mesos d’estiu quan hi ha menys viatgers i viatgeres, FGV ha previst oferir servei d’autobús substitutori en aquells trajectes en els quals Metrovalencia ha de realitzar corts parcials a causa dels treballs de manteniment i millora de via.

En línia 1 (Castelló-Bétera), les obres previstes afecten, del 25 de juliol al 31 d’agost, el tram Alginet-Castelló i, del 8 d’agost al 31 d’agost, a la connexió entre Entroncament i Bétera.

En línia 2 (Llíria-Torrent Avinguda), els treballs començaran també el 25 de juliol fins al 3 d’agost, en el tram L’Eliana-Llíria i, del 4 d’agost al 21 d’agost, entre Els Carolines i Font del Pitxer.

En línia 3 (Rafelbunyol-Aeroport), els talls del servei comencen el 25 de juliol i es prolongaran fins al 31 d’agost entre les estacions de Rafelbunyol i Alboraia Peris Aragó.

Aquest servei substitutori d’autobús s’oferirà quan hi haja servei nocturn especial per ser divendres, dissabte o vespra de festiu.

Es recomana a les persones usuàries que s’informen del pas dels trens, de la ubicació de les parades dels autobusos i de les freqüències dels mateixos en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv o l’App oficial de Metrovalencia.

En cada estació de metro, FGV posarà a la disposició de les persones usuàries informadors per a facilitar l’accés a les parades d’autobús i realitzar transbord, atés que algunes d’elles, per impossibilitat física d’accés dels vehicles, no es troben en la pròpia estació del tren.

Actuacions previstes

Per a executar aquestes actuacions la Generalitat ha pressupostat més de 32 milions d’euros, IVA inclòs, amb l’objectiu de renovar diferents trams d’aquestes línies i aconseguir una millora substancial del servei ferroviari en matèria de seguretat, comoditat i puntualitat.

Amb aquesta intervenció, la primera fase de la qual es va realitzar a l’abril d’enguany, s’actua sobre aparells de via (desviaments, fuites, travessies, etc) i passos a nivell, amb trànsit de vehicles, encara que també per als vianants i entre andanes.

Aquestes actuacions s’han previst amb la finalitat de fer front a la deterioració que pateixen aquests elements, provocat pel pas del temps i les condicions climatològiques. Tant els aparells de via com els passos a nivell són els punts de la xarxa que majors problemes generen al servei de manteniment, per la qual cosa requereixen ser reemplaçats a curt o mitjà termini.

Últimes notícies

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.