El Metro de València patirà corts parcials a partir del 25 de juliol per obres en les vies

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) iniciarà dilluns que ve, 25 de juliol, la segona fase de les obres de renovació de via en diferents trams en superfície de les Línies 1, 2 i 3 de Metrovalencia.

Davant l’inici de les obres, planificades en els mesos d’estiu quan hi ha menys viatgers i viatgeres, FGV ha previst oferir servei d’autobús substitutori en aquells trajectes en els quals Metrovalencia ha de realitzar corts parcials a causa dels treballs de manteniment i millora de via.

En línia 1 (Castelló-Bétera), les obres previstes afecten, del 25 de juliol al 31 d’agost, el tram Alginet-Castelló i, del 8 d’agost al 31 d’agost, a la connexió entre Entroncament i Bétera.

En línia 2 (Llíria-Torrent Avinguda), els treballs començaran també el 25 de juliol fins al 3 d’agost, en el tram L’Eliana-Llíria i, del 4 d’agost al 21 d’agost, entre Els Carolines i Font del Pitxer.

En línia 3 (Rafelbunyol-Aeroport), els talls del servei comencen el 25 de juliol i es prolongaran fins al 31 d’agost entre les estacions de Rafelbunyol i Alboraia Peris Aragó.

Aquest servei substitutori d’autobús s’oferirà quan hi haja servei nocturn especial per ser divendres, dissabte o vespra de festiu.

Es recomana a les persones usuàries que s’informen del pas dels trens, de la ubicació de les parades dels autobusos i de les freqüències dels mateixos en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv o l’App oficial de Metrovalencia.

En cada estació de metro, FGV posarà a la disposició de les persones usuàries informadors per a facilitar l’accés a les parades d’autobús i realitzar transbord, atés que algunes d’elles, per impossibilitat física d’accés dels vehicles, no es troben en la pròpia estació del tren.

Actuacions previstes

Per a executar aquestes actuacions la Generalitat ha pressupostat més de 32 milions d’euros, IVA inclòs, amb l’objectiu de renovar diferents trams d’aquestes línies i aconseguir una millora substancial del servei ferroviari en matèria de seguretat, comoditat i puntualitat.

Amb aquesta intervenció, la primera fase de la qual es va realitzar a l’abril d’enguany, s’actua sobre aparells de via (desviaments, fuites, travessies, etc) i passos a nivell, amb trànsit de vehicles, encara que també per als vianants i entre andanes.

Aquestes actuacions s’han previst amb la finalitat de fer front a la deterioració que pateixen aquests elements, provocat pel pas del temps i les condicions climatològiques. Tant els aparells de via com els passos a nivell són els punts de la xarxa que majors problemes generen al servei de manteniment, per la qual cosa requereixen ser reemplaçats a curt o mitjà termini.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.