Oliva instruïx als agricultors per a actuar davant de possibles accions de risc en el camp

 

El Departament d’Agricultura de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), dirigit per Miquel Doménech, ha editat un fullet informatiu que resumix, d’una manera clara i molt explicativa, com actuar en el cas de patir algun robatori, intoxicació per usar productes químics, possible descontrol de la crema de restes de poda o matolls, o en cas de patir algun focus descontrolat de plagues.

 

Este fullet estarà disponible en els diferents establiments de productes agrícoles, en els edificis municipals i en els diferents comerços del municipi, perquè estiga a l’abast de totes aquelles persones interessades. També estarà disponible en la pàgina web municipal perquè tota aquella persona interessada se’l puga descarregar.

 

Des del departament s’ha treballat recopilant la informació de diferents fonts i administracions perquè tots els agricultors del municipi puguen tindre unes pautes clares i concises en cas de patir algun risc amb el creixement de la seua faena diària en el camp.

 

«Continuarem treballant per donar facilitats i tindre informats a tots els nostres agricultors, escoltarem les demandes que ens facen arribar i els facilitarem tot el que estiga en les nostres mans perquè puguen actuar de manera ràpida davant de les problemàtiques que puguen eixir en la seua tasca diària», ha assegurat el regidor Miquel Doménech.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.