Oliva instruïx als agricultors per a actuar davant de possibles accions de risc en el camp

 

El Departament d’Agricultura de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), dirigit per Miquel Doménech, ha editat un fullet informatiu que resumix, d’una manera clara i molt explicativa, com actuar en el cas de patir algun robatori, intoxicació per usar productes químics, possible descontrol de la crema de restes de poda o matolls, o en cas de patir algun focus descontrolat de plagues.

 

Este fullet estarà disponible en els diferents establiments de productes agrícoles, en els edificis municipals i en els diferents comerços del municipi, perquè estiga a l’abast de totes aquelles persones interessades. També estarà disponible en la pàgina web municipal perquè tota aquella persona interessada se’l puga descarregar.

 

Des del departament s’ha treballat recopilant la informació de diferents fonts i administracions perquè tots els agricultors del municipi puguen tindre unes pautes clares i concises en cas de patir algun risc amb el creixement de la seua faena diària en el camp.

 

«Continuarem treballant per donar facilitats i tindre informats a tots els nostres agricultors, escoltarem les demandes que ens facen arribar i els facilitarem tot el que estiga en les nostres mans perquè puguen actuar de manera ràpida davant de les problemàtiques que puguen eixir en la seua tasca diària», ha assegurat el regidor Miquel Doménech.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.