13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Oliva instruïx als agricultors per a actuar davant de possibles accions de risc en el camp

 

El Departament d’Agricultura de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), dirigit per Miquel Doménech, ha editat un fullet informatiu que resumix, d’una manera clara i molt explicativa, com actuar en el cas de patir algun robatori, intoxicació per usar productes químics, possible descontrol de la crema de restes de poda o matolls, o en cas de patir algun focus descontrolat de plagues.

 

Este fullet estarà disponible en els diferents establiments de productes agrícoles, en els edificis municipals i en els diferents comerços del municipi, perquè estiga a l’abast de totes aquelles persones interessades. També estarà disponible en la pàgina web municipal perquè tota aquella persona interessada se’l puga descarregar.

 

Des del departament s’ha treballat recopilant la informació de diferents fonts i administracions perquè tots els agricultors del municipi puguen tindre unes pautes clares i concises en cas de patir algun risc amb el creixement de la seua faena diària en el camp.

 

«Continuarem treballant per donar facilitats i tindre informats a tots els nostres agricultors, escoltarem les demandes que ens facen arribar i els facilitarem tot el que estiga en les nostres mans perquè puguen actuar de manera ràpida davant de les problemàtiques que puguen eixir en la seua tasca diària», ha assegurat el regidor Miquel Doménech.

Últimes notícies

Feijóo contraposa a Puente amb Mazón i demana de nou la dimissió del ministre

Feijóo ha contraposat la gestió de Carlos Mazón després de la DANA amb la d'Óscar Puente en l'accident de Adamuz i ha reclamat la seua dimissió. Davant la comissió sobre el 29 d'octubre, ha demanat aplicar el mateix criteri de responsabilitats.

Feijóo acusa el Govern d’inhibir-se en la dana i exigix nivell 3 per emergència nacional

Feijóo ha acusat el Govern d'inhibir-se durant la dana i ha defés que degué declarar-se el nivell 3 en considerar que va ser una emergència nacional de llibre.

El Consell destina 2 milions per a modernitzar el port Nou Fontana de Xàbia

La Generalitat impulsa una inversió de 2,16 milions per a renovar el port Nou Fontana de Xàbia amb millores en seguretat, accessibilitat i eficiència. Les obres s'executen en dos fases, amb un termini de 15 mesos i concessió de 15 anys.

Pilar Bernabé insta el PPCV a demanar perdó i l’acta a l’edil que va insultar a Pedro Sánchez

La delegada del Govern ha exigit al PP valencià que demane perdó i exigisca l'acta a la regidora de Vallanca que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez en un míting del PSOE. Ha qualificat l'episodi de violència política i ha reclamat responsabilitats.

Torres insta a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult 'ben preparat' d'una regidora al president Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Ha cridat a frenar la polarització i a respondre amb arguments i respecte.

La Comunitat Valenciana recorre la doble seu del consorci estatal de teràpies avançades

La Generalitat ha recorregut l'adjudicació de Precisa a Madrid i Barcelona. Defén el projecte de La Fe i busca que siga centre productor acadèmic i de limfòcits T.

El PSPV exigix a Pérez Llorca expulsar a la regidora del PP que va insultar a Sánchez

El PSPV-PSOE ha demanat a Juanfran Pérez Llorca l'expulsió d'una edil del PP de Vallanca que va insultar a Pedro Sánchez en un míting i ha criticat la falta de condemna.

El Suprem remitent la peça de Ábalos i Cerdán del cas Koldo a l’Audiència Nacional

El Suprem ha enviat a l'Audiència Nacional la peça separada del cas Koldo després de la renúncia de Ábalos i la consegüent pèrdua d'aforament. El juí per les màscares seguirà, previsiblement, en l'alt tribunal.