Anuncios

Oliva instruïx als agricultors per a actuar davant de possibles accions de risc en el camp

 

El Departament d’Agricultura de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), dirigit per Miquel Doménech, ha editat un fullet informatiu que resumix, d’una manera clara i molt explicativa, com actuar en el cas de patir algun robatori, intoxicació per usar productes químics, possible descontrol de la crema de restes de poda o matolls, o en cas de patir algun focus descontrolat de plagues.

 

Este fullet estarà disponible en els diferents establiments de productes agrícoles, en els edificis municipals i en els diferents comerços del municipi, perquè estiga a l’abast de totes aquelles persones interessades. També estarà disponible en la pàgina web municipal perquè tota aquella persona interessada se’l puga descarregar.

 

Des del departament s’ha treballat recopilant la informació de diferents fonts i administracions perquè tots els agricultors del municipi puguen tindre unes pautes clares i concises en cas de patir algun risc amb el creixement de la seua faena diària en el camp.

 

«Continuarem treballant per donar facilitats i tindre informats a tots els nostres agricultors, escoltarem les demandes que ens facen arribar i els facilitarem tot el que estiga en les nostres mans perquè puguen actuar de manera ràpida davant de les problemàtiques que puguen eixir en la seua tasca diària», ha assegurat el regidor Miquel Doménech.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.