L’Orquestra Lira Saguntina farà el tradicional concert de Nadal este dissabte

 

L’Orquestra Simfònica Lira Saguntina farà el tradicional concert de Nadal este dissabte, 12 de desembre, en l’Auditori Joaquín Rodrigo de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València). L’actuació, que forma part de la  programació de tardor de la delegació de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt, començarà a les 18.00 hores. 

 

El concert començarà amb música barroca de George Haëndel i Antonio Vivaldi. En primer lloc, interpretaran la Sarabanda de la Suite número 4 HWV 437 en arranjament per a orquestra de cordes, i, en segon lloc, el Concert per a dos oboés del geni venecià amb els jóvens solistes Pau Mollà Herráez i Joan Tarazona Berzosa. 

 

Seguirà l’actuació amb la coneguda Simfonia dels joguets, atribuïda a Leopold Mozart i a Joseph Haydn durant molt de temps, encara que estudis recents atribuïxen esta obra al poc conegut Edmund Angerer. És una obra per a cordes a on participen instruments musicals de joguet. 

 

Al costat de la Lira Saguntina actuaran alumnes de l’Escola de Música Joaquín Rodrigo i la Jove Orquestra. Per a acabar el concert, el director Ramón Zacarías Cerdà ha seleccionat un popurri de nadales tradicionals que són coneguts per tots i totes. El concert és gratuït i l’entrada es pot reservar amb antelació en Servientradas.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.