Payasospital porta «somriures en línia» a les xiquetes i els xiquets hospitalitzats

L'ONG 'payasospital' animarà als xiquets i xiquetes des de casa

‘Payasospital’ | Payasospital.es

 

Els «doctors del riure» de ‘Payasospital’ portaran la seua alegria des de casa als xicotets pacients ingressats en els hospitals del territori valencià a través de xicotetes actuacions gravades en vídeo i penjades en internet, intervencions en directe per les xarxes socials als xiquets oncològics.

 

El confinament per a frenar el coronavirus ha obligat a 16 artistes professionals de l’ONG a suspendre les seues intervencions diàries en huit hospitals d’Alacant, Castelló i València. Això suposa que en un mes deixaran de fer 68 jornades d’intervenció i, en conseqüència, més de 2.300 atencions personalitzades menys als xicotets pacients.

 

Per ara, els seus pallassos no poden estar físicament en els hospitals amb els xiquets i els seus familiars, volen estar virtualment a través de les pantalles de mòbils, tauletes i portàtils dels pacients i acompanyants o en les televisions de les habitacions d’aquells hospitals a on siga possible.

 

Penjen els vídeos en el seu canal dee Youtube

Des d’esta setmana, ‘Payasospital’ publica els vídeos fets exclusivament per als xicotets ingressats, de dilluns a divendres pel matí i per la vesprada, en el seu canal de Youtube. Són vídeos curts per a nounats i bebés, menors en edat escolar i adolescents, a demés d’altres especials per a familiars, acompanyants i personal sanitari.

 

A demés de compartir estos vídeos, ‘Payasospital’ fa actuacions en directe per les xarxes socials i, en coordinació amb el personal sanitari, telefonades personalitzades per als menors ingressats en oncologia i els seus familiars.

 

Amb esta presència virtual, l’ONG espera continuar portant alegria als hospitals a pesar de les circumstàncies. «Quan puguem reprendre les intervencions presencials de cada dia ho farem, i per a això esperem continuar comptant amb el suport i la col·laboració de la societat, ja que la cancel·lació d’actes i activitats solidàries previstes està afectant el nostre finançament», manifesta el director artístic, Sergio Claramunt.

 

Fins llavors, ‘Payasospital’ comença este dijous, 26 de març, a penjar els vídeos amb les actuacions del seu equip sanitari de nas roig, en la llista del seu canal de Youtube ‘Somriures des de casa’. En una segona fase arribaran les transmissions en directe setmanals i el contacte per telefonades.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022