Payasospital porta «somriures en línia» a les xiquetes i els xiquets hospitalitzats

L'ONG 'payasospital' animarà als xiquets i xiquetes des de casa

‘Payasospital’ | Payasospital.es

 

Els «doctors del riure» de ‘Payasospital’ portaran la seua alegria des de casa als xicotets pacients ingressats en els hospitals del territori valencià a través de xicotetes actuacions gravades en vídeo i penjades en internet, intervencions en directe per les xarxes socials als xiquets oncològics.

 

El confinament per a frenar el coronavirus ha obligat a 16 artistes professionals de l’ONG a suspendre les seues intervencions diàries en huit hospitals d’Alacant, Castelló i València. Això suposa que en un mes deixaran de fer 68 jornades d’intervenció i, en conseqüència, més de 2.300 atencions personalitzades menys als xicotets pacients.

 

Per ara, els seus pallassos no poden estar físicament en els hospitals amb els xiquets i els seus familiars, volen estar virtualment a través de les pantalles de mòbils, tauletes i portàtils dels pacients i acompanyants o en les televisions de les habitacions d’aquells hospitals a on siga possible.

 

Penjen els vídeos en el seu canal dee Youtube

Des d’esta setmana, ‘Payasospital’ publica els vídeos fets exclusivament per als xicotets ingressats, de dilluns a divendres pel matí i per la vesprada, en el seu canal de Youtube. Són vídeos curts per a nounats i bebés, menors en edat escolar i adolescents, a demés d’altres especials per a familiars, acompanyants i personal sanitari.

 

A demés de compartir estos vídeos, ‘Payasospital’ fa actuacions en directe per les xarxes socials i, en coordinació amb el personal sanitari, telefonades personalitzades per als menors ingressats en oncologia i els seus familiars.

 

Amb esta presència virtual, l’ONG espera continuar portant alegria als hospitals a pesar de les circumstàncies. «Quan puguem reprendre les intervencions presencials de cada dia ho farem, i per a això esperem continuar comptant amb el suport i la col·laboració de la societat, ja que la cancel·lació d’actes i activitats solidàries previstes està afectant el nostre finançament», manifesta el director artístic, Sergio Claramunt.

 

Fins llavors, ‘Payasospital’ comença este dijous, 26 de març, a penjar els vídeos amb les actuacions del seu equip sanitari de nas roig, en la llista del seu canal de Youtube ‘Somriures des de casa’. En una segona fase arribaran les transmissions en directe setmanals i el contacte per telefonades.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.