Payasospital porta «somriures en línia» a les xiquetes i els xiquets hospitalitzats

L'ONG 'payasospital' animarà als xiquets i xiquetes des de casa

‘Payasospital’ | Payasospital.es

 

Els «doctors del riure» de ‘Payasospital’ portaran la seua alegria des de casa als xicotets pacients ingressats en els hospitals del territori valencià a través de xicotetes actuacions gravades en vídeo i penjades en internet, intervencions en directe per les xarxes socials als xiquets oncològics.

 

El confinament per a frenar el coronavirus ha obligat a 16 artistes professionals de l’ONG a suspendre les seues intervencions diàries en huit hospitals d’Alacant, Castelló i València. Això suposa que en un mes deixaran de fer 68 jornades d’intervenció i, en conseqüència, més de 2.300 atencions personalitzades menys als xicotets pacients.

 

Per ara, els seus pallassos no poden estar físicament en els hospitals amb els xiquets i els seus familiars, volen estar virtualment a través de les pantalles de mòbils, tauletes i portàtils dels pacients i acompanyants o en les televisions de les habitacions d’aquells hospitals a on siga possible.

 

Penjen els vídeos en el seu canal dee Youtube

Des d’esta setmana, ‘Payasospital’ publica els vídeos fets exclusivament per als xicotets ingressats, de dilluns a divendres pel matí i per la vesprada, en el seu canal de Youtube. Són vídeos curts per a nounats i bebés, menors en edat escolar i adolescents, a demés d’altres especials per a familiars, acompanyants i personal sanitari.

 

A demés de compartir estos vídeos, ‘Payasospital’ fa actuacions en directe per les xarxes socials i, en coordinació amb el personal sanitari, telefonades personalitzades per als menors ingressats en oncologia i els seus familiars.

 

Amb esta presència virtual, l’ONG espera continuar portant alegria als hospitals a pesar de les circumstàncies. «Quan puguem reprendre les intervencions presencials de cada dia ho farem, i per a això esperem continuar comptant amb el suport i la col·laboració de la societat, ja que la cancel·lació d’actes i activitats solidàries previstes està afectant el nostre finançament», manifesta el director artístic, Sergio Claramunt.

 

Fins llavors, ‘Payasospital’ comença este dijous, 26 de març, a penjar els vídeos amb les actuacions del seu equip sanitari de nas roig, en la llista del seu canal de Youtube ‘Somriures des de casa’. En una segona fase arribaran les transmissions en directe setmanals i el contacte per telefonades.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.