18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Pillen ‘in fraganti’ a sis persones en un supermercat d’Onda que havien d’estar confinades

 

La Policia Local d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), va identificar la setmana passada dins d’un supermercat a sis persones veïnes de la localitat que havien d’estar aïllades en les seues cases per haver tingut contacte amb positius en coronavirus.

 

Segons ha explicat ‘À Punt’, els agents van pillar ‘in fraganti’ als sis infractors comprant després de ser alertats per uns veïns d’Onda dels fets. La Policia els va identificar i els van proposar per a la sanció més alta, que pot arribar als 30.000 euros, a demés de donar part a la Conselleria de Sanitat amb la finalitat que puga iniciar qualsevol actuació en defensa de la salut pública.

 

D’altra banda, els agents estan vigilant a una altra família d’Onda després de la informació facilitada per un centre de salut del municipi alertant que, uns quants pacients han fet cas omís a les indicacions dels metges de guardar quarantena en les seues cases

Últimes notícies

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.

La jutgessa convoca per quarta vegada a l’excap de gabinet de Mazón per a analitzar el seu mòbil

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha citat per quarta vegada a José Manuel Cuenca per a revisar el telèfon que va usar el 29 d'octubre de 2024. Un tècnic de la Generalitat participarà en la inserció de la seua SIM per a intentar recuperar i acarar missatges.

Seguiment dispar de la vaga de metges en la Comunitat: 80% per als convocants i 3,09% per a Sanitat

El Sindicat Mèdic Avanza ha situat el seguiment entre el 70 i el 80%, mentres que la Conselleria de Sanitat l'ha xifrat en un 3,09%. La protesta reclama un estatut propi i millores laborals i retributives.

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit a ocupació amb els itineraris de la Generalitat

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit en 2025 a un lloc de treball gràcies a itineraris d'inserció de la Generalitat. La iniciativa, activa des de mitjan 2024, ha atés a més de 900 dones en les tres províncies.

El poal LED de Callao repetix com a aparador de la Costa Blanca en Fitur

La Costa Blanca tornarà a promocionar-se en Fitur amb un poal de pantalles LED 360 graus en Callao i un programa que integra esport, cultura i gastronomia. Hi haurà més de 60 presentacions, 25 showcookings i presència en espais temàtics de la fira.

Ortí destaca 39 candidatures valencianes als Premis Goya

La consellera Carmen Ortí ha subratllat el gran moment de l'audiovisual valencià amb 39 nominacions en la 40 edició dels Goya, 19 d'elles amb ajudes del IVC.

Detecten una microalga productora de ciguatoxinas en el Mediterrani peninsular

Han confirmat per primera vegada la presència de Gambierdiscus australs en aigües enfront de Dénia i Xàbia, amb abundàncies de 20-140 cèl·lules per litre. El risc per al consumidor es considera baix i es manté la vigilància científica.

El cim sobre finançament autonòmic se salda amb el rebuig de quasi totes les comunitats

El cim sobre el nou sistema de finançament autonòmic ha acabat amb el rebuig de quasi totes les comunitats, excepte Catalunya. El malestar per l'anunci previ d'Oriol Junqueras i l'exigència de majoria absoluta en el Congrés han anticipat un tràmit difícil