La Policia Local farà controls durant tot el curs escolar dels casos en quarantena per Covid-19

La Policia Local de València farà controls durant tot el període lectiu i efectuarà un seguiment efectiu dels possibles casos que exigisquen guardar quarantena per Covid-19. Tot açò, segons s’ha acordat en una reunió mantinguda entre l’Ajuntament i la Conselleria d’Educació, per a coordinar accions que garantisquen la seguretat en el nou curs escolar.

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, la regidora de Gestió de Recursos, Luisa Notario, i la d’Educació, Maite Ibáñez, han mantingut este matí de dimarts, 1 de setembre, una sessió de treball amb el secretari autonòmic d’Educació, Miguel Soler. L’objectiu ha sigut ajustar els últims detalls sobre el nou curs escolar en la ciutat, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Fruit de la reunió, s’ha establit un contacte directe entre la Conselleria d’Educació i l’Ajuntament de València per a determinar els mecanismes d’actuació per al seguiment i control dels casos de coronavirus que es puguen produir en els centres educatius de la ciutat. L’objectiu és, segons Cano, «transmetre tota la tranquil·litat possible a la població».

Les escoles valencianes, un lloc segur

Els centres educatius valencians disposen des de fa setmanes d’un protocol sanitari flexible i adaptable als diversos escenaris que es puguen donar al llarg del curs a causa de la pandèmia. Soler ha traslladat als edils que les aules «són més segures que qualsevol altre espai de socialització».

 

La inversió extraordinària per al funcionament per la situació sanitària destinada als centres educatius de la ciutat de València ascendix a quasi 2.450.000 euros.

 

Educació contracta més de 400 mestres per al pròxim curs escolar

Gràcies a esta inversió, la ciutat de València comptarà amb 412 docents més per als centres educatius públics i concertats. Açò suposa una baixada significativa de les ràtios, al costat d’aproximadament 250 monitors extra de menjador. D’altra banda, la dotació econòmica per a l’organització d’activitats extraescolars ha ascendit a 832.900 euros.

Luisa Notario ha avançat que s’ha elaborat un protocol genèric de neteja i desinfecció, en el marc de les competències municipals, que contempla, entre d’altres mesures, un reforç del personal en tots els centres educatius de la ciutat. De la mateixa manera, també garantir es garantirà la distribució d’equips de protecció individual per a tot el personal dependent de l’Ajuntament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.