17.5 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Baixa el preu de MetroBus amb la creació del Bo de 10 viatges

 

L’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV) té previst emetre un bo de 10 viatges per al MetroBus que suposarà un gran abaratiment per als seus usuaris.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, abans d’acabar el 2020, l’ATMV crearà este bo per un preu de 7,20 euros, 10,40 euros, 14,00 euros i 20,00 euros per als desplaçaments entre les quatre zones existents amb un transbord permés.

 

Segons ha explicat el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, les tarifes seran molt paregudes a les de la targeta TuIN de Metrovalencia. A demés, es vol suprimir el pagament en metàl·lic.

 

El conseller també apunta que «és una mesura més per a afavorir l’ús del transport públic en els desplaçaments quotidians ja que suposa una baixada important en les tarifes i facilita el seu ús.

 

Punts de venda

D’esta forma, per exemple, en zona AB, amb el nou bo es podrà carregar el títol per NFC des de l’aplicació Recàrrega Móbilis de la xarxa de vendes de ATMV o en un estanc autoritzat i viatjar per 1,04 euros, simplement passant per la validadora de la targeta Móbilis i s’evitarà haver de preparar els diners i fer-la corresponent cua.

 

En zona ABC, ara es pot viatjar en MetroBus a un preu de 1,95 euros per al bitllet senzill. Amb el nou títol de la ATMV. Per a la zona ABCD, a l’usuari li costarà viatjar en MetroBus 2,80 euros, amb un bitllet senzill. D’esta reducció de preus amb la creació d’este nou títol es podran tots els usuaris dels municipis pertanyents a l’àrea metropolitana de València.

 

D’esta manera, el nou Bo 10 MetroBus es podrà adquirir en tots els punts de venda de la xarxa de vendes de ATMV com a estancs, quioscos i punts de venda habilitats per la xarxa i en l’aplicació RecargaMobilis, a demés de en les taquilles i màquines d’autovenda de la xarxa d’FGV.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.