Baixa el preu de MetroBus amb la creació del Bo de 10 viatges

 

L’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV) té previst emetre un bo de 10 viatges per al MetroBus que suposarà un gran abaratiment per als seus usuaris.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, abans d’acabar el 2020, l’ATMV crearà este bo per un preu de 7,20 euros, 10,40 euros, 14,00 euros i 20,00 euros per als desplaçaments entre les quatre zones existents amb un transbord permés.

 

Segons ha explicat el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, les tarifes seran molt paregudes a les de la targeta TuIN de Metrovalencia. A demés, es vol suprimir el pagament en metàl·lic.

 

El conseller també apunta que «és una mesura més per a afavorir l’ús del transport públic en els desplaçaments quotidians ja que suposa una baixada important en les tarifes i facilita el seu ús.

 

Punts de venda

D’esta forma, per exemple, en zona AB, amb el nou bo es podrà carregar el títol per NFC des de l’aplicació Recàrrega Móbilis de la xarxa de vendes de ATMV o en un estanc autoritzat i viatjar per 1,04 euros, simplement passant per la validadora de la targeta Móbilis i s’evitarà haver de preparar els diners i fer-la corresponent cua.

 

En zona ABC, ara es pot viatjar en MetroBus a un preu de 1,95 euros per al bitllet senzill. Amb el nou títol de la ATMV. Per a la zona ABCD, a l’usuari li costarà viatjar en MetroBus 2,80 euros, amb un bitllet senzill. D’esta reducció de preus amb la creació d’este nou títol es podran tots els usuaris dels municipis pertanyents a l’àrea metropolitana de València.

 

D’esta manera, el nou Bo 10 MetroBus es podrà adquirir en tots els punts de venda de la xarxa de vendes de ATMV com a estancs, quioscos i punts de venda habilitats per la xarxa i en l’aplicació RecargaMobilis, a demés de en les taquilles i màquines d’autovenda de la xarxa d’FGV.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.