Baixa el preu de MetroBus amb la creació del Bo de 10 viatges

 

L’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV) té previst emetre un bo de 10 viatges per al MetroBus que suposarà un gran abaratiment per als seus usuaris.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, abans d’acabar el 2020, l’ATMV crearà este bo per un preu de 7,20 euros, 10,40 euros, 14,00 euros i 20,00 euros per als desplaçaments entre les quatre zones existents amb un transbord permés.

 

Segons ha explicat el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, les tarifes seran molt paregudes a les de la targeta TuIN de Metrovalencia. A demés, es vol suprimir el pagament en metàl·lic.

 

El conseller també apunta que «és una mesura més per a afavorir l’ús del transport públic en els desplaçaments quotidians ja que suposa una baixada important en les tarifes i facilita el seu ús.

 

Punts de venda

D’esta forma, per exemple, en zona AB, amb el nou bo es podrà carregar el títol per NFC des de l’aplicació Recàrrega Móbilis de la xarxa de vendes de ATMV o en un estanc autoritzat i viatjar per 1,04 euros, simplement passant per la validadora de la targeta Móbilis i s’evitarà haver de preparar els diners i fer-la corresponent cua.

 

En zona ABC, ara es pot viatjar en MetroBus a un preu de 1,95 euros per al bitllet senzill. Amb el nou títol de la ATMV. Per a la zona ABCD, a l’usuari li costarà viatjar en MetroBus 2,80 euros, amb un bitllet senzill. D’esta reducció de preus amb la creació d’este nou títol es podran tots els usuaris dels municipis pertanyents a l’àrea metropolitana de València.

 

D’esta manera, el nou Bo 10 MetroBus es podrà adquirir en tots els punts de venda de la xarxa de vendes de ATMV com a estancs, quioscos i punts de venda habilitats per la xarxa i en l’aplicació RecargaMobilis, a demés de en les taquilles i màquines d’autovenda de la xarxa d’FGV.

Últimes notícies

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.

Bustinduy denuncia una agressió intolerable d’un policia a una professora en una protesta educativa

Pablo Bustinduy condemna l'agressió d'un agent de la Policia Nacional a una professora durant una protesta per l'educació pública valenciana i reclama que s'assumisquen responsabilitats. El ministre insistix en la defensa de l'escola pública i demana a les administracions sentit comuna i empatia.

La jutgessa de la DANA reclama a Utiel i Chiva que acrediten els avisos d’Emergències

La magistrada que investiga la gestió de la DANA demana a Utiel i Chiva que certifiquen els avisos del Centre d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024 i rebutja noves testificals.

STEPV, CCOO i UGT seguiran amb les protestes fins que Educació arreplegue les seues peticions

STEPV, CCOO i UGT mantindran les accions de protesta del professorat mentres la Conselleria d'Educació no entregue el document base amb les seues aportacions i avanços en tots els temes.

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.

Íñigo Pérez dirigirà al Vila-real les tres pròximes temporades

Íñigo Pérez assumirà la banqueta del Vila-real per a les tres pròximes temporades, rellevant a Marcelino García Toral després de no aconseguir est la renovació del seu contracte.

Pérez Llorca fixa les PAU com a línia roja en la negociació amb el professorat en vaga

Juanfran Pérez Llorca advertix que el desenrotllament normal de les PAU del 2 al 4 de juny és una línia roja en les negociacions amb els sindicats de l'Educació pública.