Baixa el preu de MetroBus amb la creació del Bo de 10 viatges

 

L’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV) té previst emetre un bo de 10 viatges per al MetroBus que suposarà un gran abaratiment per als seus usuaris.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, abans d’acabar el 2020, l’ATMV crearà este bo per un preu de 7,20 euros, 10,40 euros, 14,00 euros i 20,00 euros per als desplaçaments entre les quatre zones existents amb un transbord permés.

 

Segons ha explicat el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, les tarifes seran molt paregudes a les de la targeta TuIN de Metrovalencia. A demés, es vol suprimir el pagament en metàl·lic.

 

El conseller també apunta que «és una mesura més per a afavorir l’ús del transport públic en els desplaçaments quotidians ja que suposa una baixada important en les tarifes i facilita el seu ús.

 

Punts de venda

D’esta forma, per exemple, en zona AB, amb el nou bo es podrà carregar el títol per NFC des de l’aplicació Recàrrega Móbilis de la xarxa de vendes de ATMV o en un estanc autoritzat i viatjar per 1,04 euros, simplement passant per la validadora de la targeta Móbilis i s’evitarà haver de preparar els diners i fer-la corresponent cua.

 

En zona ABC, ara es pot viatjar en MetroBus a un preu de 1,95 euros per al bitllet senzill. Amb el nou títol de la ATMV. Per a la zona ABCD, a l’usuari li costarà viatjar en MetroBus 2,80 euros, amb un bitllet senzill. D’esta reducció de preus amb la creació d’este nou títol es podran tots els usuaris dels municipis pertanyents a l’àrea metropolitana de València.

 

D’esta manera, el nou Bo 10 MetroBus es podrà adquirir en tots els punts de venda de la xarxa de vendes de ATMV com a estancs, quioscos i punts de venda habilitats per la xarxa i en l’aplicació RecargaMobilis, a demés de en les taquilles i màquines d’autovenda de la xarxa d’FGV.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.