Baixa el preu de MetroBus amb la creació del Bo de 10 viatges

 

L’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV) té previst emetre un bo de 10 viatges per al MetroBus que suposarà un gran abaratiment per als seus usuaris.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, abans d’acabar el 2020, l’ATMV crearà este bo per un preu de 7,20 euros, 10,40 euros, 14,00 euros i 20,00 euros per als desplaçaments entre les quatre zones existents amb un transbord permés.

 

Segons ha explicat el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, les tarifes seran molt paregudes a les de la targeta TuIN de Metrovalencia. A demés, es vol suprimir el pagament en metàl·lic.

 

El conseller també apunta que «és una mesura més per a afavorir l’ús del transport públic en els desplaçaments quotidians ja que suposa una baixada important en les tarifes i facilita el seu ús.

 

Punts de venda

D’esta forma, per exemple, en zona AB, amb el nou bo es podrà carregar el títol per NFC des de l’aplicació Recàrrega Móbilis de la xarxa de vendes de ATMV o en un estanc autoritzat i viatjar per 1,04 euros, simplement passant per la validadora de la targeta Móbilis i s’evitarà haver de preparar els diners i fer-la corresponent cua.

 

En zona ABC, ara es pot viatjar en MetroBus a un preu de 1,95 euros per al bitllet senzill. Amb el nou títol de la ATMV. Per a la zona ABCD, a l’usuari li costarà viatjar en MetroBus 2,80 euros, amb un bitllet senzill. D’esta reducció de preus amb la creació d’este nou títol es podran tots els usuaris dels municipis pertanyents a l’àrea metropolitana de València.

 

D’esta manera, el nou Bo 10 MetroBus es podrà adquirir en tots els punts de venda de la xarxa de vendes de ATMV com a estancs, quioscos i punts de venda habilitats per la xarxa i en l’aplicació RecargaMobilis, a demés de en les taquilles i màquines d’autovenda de la xarxa d’FGV.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La vivenda encarix un 16,7% en la Comunitat Valenciana mentres cauen compravendes i hipoteques

El mercat de la vivenda arranca l'any amb preus a l'alça del 9% a Espanya i del 16,7% en la Comunitat Valenciana, mentres es frenen les compravendes i la concessió d'hipoteques després de quasi dos anys d'increments continus.

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.