Puig no descarta noves mesures «en les pròximes hores» en municipis amb «major agressivitat» del coronavirus

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha advertit que el govern valencià no descarta prendre noves mesures «en les pròximes hores» en localitats amb un «índex de major agressivitat del virus».

 

D’eixa manera ho ha indicat Puig en declaracions als mitjans abans d’assistir a un acte en el Centre del Carme de València, a on ha recordat que el territori valencià «es troba en una situació complicada» que requerix «estar permanentment observant el que passa».

 

També ha ressaltat la ratificació per part del Tribunal Superior de Justícia del toc de queda implantat la setmana passada i l’estat d’alarma, pel que ha avançat que el Consell «usarà tots els mecanismes» per a portar-les avant. «Ara tenim garanties legals», ha agregat.

 

No obstant això, preguntat per si eixe fet podria suposar un confinament en les pròximes hores, ha manifestat: «No es tracta d’especular en este moment». D’altra banda, respecte a un possible tancament del territori de cara al pont de Tots els Sants d’este cap de setmana, Puig ha dit que en el Consell estan «expectants davant de les decisions que prendran altres comunitats autònomes, sobretot aquelles limítrofes».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.