12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Puig no descarta noves mesures «en les pròximes hores» en municipis amb «major agressivitat» del coronavirus

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha advertit que el govern valencià no descarta prendre noves mesures «en les pròximes hores» en localitats amb un «índex de major agressivitat del virus».

 

D’eixa manera ho ha indicat Puig en declaracions als mitjans abans d’assistir a un acte en el Centre del Carme de València, a on ha recordat que el territori valencià «es troba en una situació complicada» que requerix «estar permanentment observant el que passa».

 

També ha ressaltat la ratificació per part del Tribunal Superior de Justícia del toc de queda implantat la setmana passada i l’estat d’alarma, pel que ha avançat que el Consell «usarà tots els mecanismes» per a portar-les avant. «Ara tenim garanties legals», ha agregat.

 

No obstant això, preguntat per si eixe fet podria suposar un confinament en les pròximes hores, ha manifestat: «No es tracta d’especular en este moment». D’altra banda, respecte a un possible tancament del territori de cara al pont de Tots els Sants d’este cap de setmana, Puig ha dit que en el Consell estan «expectants davant de les decisions que prendran altres comunitats autònomes, sobretot aquelles limítrofes».

Últimes notícies

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.

La jutgessa manté en 230 les víctimes mortals de la dana i rebutja sumar dos morts

La instructora ha denegat incorporar com a víctimes mortals a un home i a una dona al no veure nexe causal amb la dana. També descarta una víctima per lesions psicològiques i ordena recuperar missatges sobre la gestió de l'emergència.