10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Puig no descarta noves mesures «en les pròximes hores» en municipis amb «major agressivitat» del coronavirus

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha advertit que el govern valencià no descarta prendre noves mesures «en les pròximes hores» en localitats amb un «índex de major agressivitat del virus».

 

D’eixa manera ho ha indicat Puig en declaracions als mitjans abans d’assistir a un acte en el Centre del Carme de València, a on ha recordat que el territori valencià «es troba en una situació complicada» que requerix «estar permanentment observant el que passa».

 

També ha ressaltat la ratificació per part del Tribunal Superior de Justícia del toc de queda implantat la setmana passada i l’estat d’alarma, pel que ha avançat que el Consell «usarà tots els mecanismes» per a portar-les avant. «Ara tenim garanties legals», ha agregat.

 

No obstant això, preguntat per si eixe fet podria suposar un confinament en les pròximes hores, ha manifestat: «No es tracta d’especular en este moment». D’altra banda, respecte a un possible tancament del territori de cara al pont de Tots els Sants d’este cap de setmana, Puig ha dit que en el Consell estan «expectants davant de les decisions que prendran altres comunitats autònomes, sobretot aquelles limítrofes».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.