Quatre accidents generen quilòmetres de retencions als accessos a València

Diferents accidents a les carreteres estan dificultant el tràfic de les primeres hores del dia en els accessos a la ciutat de València. Fins a un total de quatre accidents per alcanç s’han produït a primera hora, originant retencions i embussos en diverses vies.

 

És el cas de la V-30, on s’han produït dos dels accidents, separats entre ells per poca distància, i han originat retencions de quasi 3 quilòmetres, a l’altura de Manises, del punt quilomètric 12,5 al 15 decreixent.

 

 

Aquesta mateixa via ha patit una estona abans altra retenció, a l’altura de Quart de Poblet, des del punt quilomètric 10,5 al 8 creixent. També la V-21 s’ha produït un xoc, a l’altura d’Alboraia, que ha deixat més de 4 quilòmetres de retencions, segons informava la Direcció general de Tràfic. La via es trobava afectada del punt quilomètric 15 a l’11 creixent.

 

 

A més, altres vies també estan patint una circulació molt congestionada en l’inici del dia, com és el cas de la CV-35, a l’altura de Sant Antoni de Benagéber, on s’ha registrat 5 quilòmetres de retencions des del punt quilomètric 10 al 15 decreixent.

 

 

En el cas de l’autovia A-7, fins a 2 quilòmetres de retencions afectaven aquesta via des del punt quilomètric 324 a 326 decreixent a l’altura de Paterna.

 

També s’han registrat retencions en la N-220 a manises, del punt quilomètric 0 a 2 en els dos sentits; en la CV-365, amb mig quilòmetre de retencions a Paterna; i la CV-36, amb un quilòmetre de retencions a Picanya, del punt quilomètric 1 a 2 decreixent.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.