Quatre accidents generen quilòmetres de retencions als accessos a València

Diferents accidents a les carreteres estan dificultant el tràfic de les primeres hores del dia en els accessos a la ciutat de València. Fins a un total de quatre accidents per alcanç s’han produït a primera hora, originant retencions i embussos en diverses vies.

 

És el cas de la V-30, on s’han produït dos dels accidents, separats entre ells per poca distància, i han originat retencions de quasi 3 quilòmetres, a l’altura de Manises, del punt quilomètric 12,5 al 15 decreixent.

 

 

Aquesta mateixa via ha patit una estona abans altra retenció, a l’altura de Quart de Poblet, des del punt quilomètric 10,5 al 8 creixent. També la V-21 s’ha produït un xoc, a l’altura d’Alboraia, que ha deixat més de 4 quilòmetres de retencions, segons informava la Direcció general de Tràfic. La via es trobava afectada del punt quilomètric 15 a l’11 creixent.

 

 

A més, altres vies també estan patint una circulació molt congestionada en l’inici del dia, com és el cas de la CV-35, a l’altura de Sant Antoni de Benagéber, on s’ha registrat 5 quilòmetres de retencions des del punt quilomètric 10 al 15 decreixent.

 

 

En el cas de l’autovia A-7, fins a 2 quilòmetres de retencions afectaven aquesta via des del punt quilomètric 324 a 326 decreixent a l’altura de Paterna.

 

També s’han registrat retencions en la N-220 a manises, del punt quilomètric 0 a 2 en els dos sentits; en la CV-365, amb mig quilòmetre de retencions a Paterna; i la CV-36, amb un quilòmetre de retencions a Picanya, del punt quilomètric 1 a 2 decreixent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.