Quatre accidents generen quilòmetres de retencions als accessos a València

Diferents accidents a les carreteres estan dificultant el tràfic de les primeres hores del dia en els accessos a la ciutat de València. Fins a un total de quatre accidents per alcanç s’han produït a primera hora, originant retencions i embussos en diverses vies.

 

És el cas de la V-30, on s’han produït dos dels accidents, separats entre ells per poca distància, i han originat retencions de quasi 3 quilòmetres, a l’altura de Manises, del punt quilomètric 12,5 al 15 decreixent.

 

 

Aquesta mateixa via ha patit una estona abans altra retenció, a l’altura de Quart de Poblet, des del punt quilomètric 10,5 al 8 creixent. També la V-21 s’ha produït un xoc, a l’altura d’Alboraia, que ha deixat més de 4 quilòmetres de retencions, segons informava la Direcció general de Tràfic. La via es trobava afectada del punt quilomètric 15 a l’11 creixent.

 

 

A més, altres vies també estan patint una circulació molt congestionada en l’inici del dia, com és el cas de la CV-35, a l’altura de Sant Antoni de Benagéber, on s’ha registrat 5 quilòmetres de retencions des del punt quilomètric 10 al 15 decreixent.

 

 

En el cas de l’autovia A-7, fins a 2 quilòmetres de retencions afectaven aquesta via des del punt quilomètric 324 a 326 decreixent a l’altura de Paterna.

 

També s’han registrat retencions en la N-220 a manises, del punt quilomètric 0 a 2 en els dos sentits; en la CV-365, amb mig quilòmetre de retencions a Paterna; i la CV-36, amb un quilòmetre de retencions a Picanya, del punt quilomètric 1 a 2 decreixent.

Últimes notícies

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.

La Comunitat Valenciana lidera l’envelliment agrari amb quasi la mitat de perceptors majors de 65 anys

Quasi la mitat dels perceptors valencians de la PAC tenen més de 65 anys i només un 5,8 % és menor de 40, segons AVA-Asaja, que alerta del risc d’abandonament de camps i reclama mesures estructurals.

La Generalitat adverteix del col·lapse dels centres de menors abans d’assumir nous xiquets de Ceuta

La consellera Elena Albalat avisa que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan col·lapsats i exigeix informació, recursos i finançament abans d’acceptar un nou repartiment de menors no acompanyats procedents de Ceuta.
FILMOTECA D'ESTIU