Anuncios

Quatre accidents generen quilòmetres de retencions als accessos a València

Diferents accidents a les carreteres estan dificultant el tràfic de les primeres hores del dia en els accessos a la ciutat de València. Fins a un total de quatre accidents per alcanç s’han produït a primera hora, originant retencions i embussos en diverses vies.

 

És el cas de la V-30, on s’han produït dos dels accidents, separats entre ells per poca distància, i han originat retencions de quasi 3 quilòmetres, a l’altura de Manises, del punt quilomètric 12,5 al 15 decreixent.

Anuncios

 

 

Aquesta mateixa via ha patit una estona abans altra retenció, a l’altura de Quart de Poblet, des del punt quilomètric 10,5 al 8 creixent. També la V-21 s’ha produït un xoc, a l’altura d’Alboraia, que ha deixat més de 4 quilòmetres de retencions, segons informava la Direcció general de Tràfic. La via es trobava afectada del punt quilomètric 15 a l’11 creixent.

 

 

A més, altres vies també estan patint una circulació molt congestionada en l’inici del dia, com és el cas de la CV-35, a l’altura de Sant Antoni de Benagéber, on s’ha registrat 5 quilòmetres de retencions des del punt quilomètric 10 al 15 decreixent.

 

 

En el cas de l’autovia A-7, fins a 2 quilòmetres de retencions afectaven aquesta via des del punt quilomètric 324 a 326 decreixent a l’altura de Paterna.

 

També s’han registrat retencions en la N-220 a manises, del punt quilomètric 0 a 2 en els dos sentits; en la CV-365, amb mig quilòmetre de retencions a Paterna; i la CV-36, amb un quilòmetre de retencions a Picanya, del punt quilomètric 1 a 2 decreixent.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Estenen fora de la UE la busca del condemnat per agressió sexual escapolit a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló ha ampliat la busca de Vicente L.G., condemnat a huit anys per agressió sexual, a l'àmbit internacional anara de la Unió Europea després de no ingressar a la presó en la data fixada.

Quatre de cada deu majors pot confondre la seua medicació per envasos similars, alerta una tesi de la UA

Una tesi de la Universitat d'Alacant revela que quatre de cada deu persones majors tenen dificultats per a distingir els seus medicaments quan els envasos i noms són similars, la qual cosa incrementa el risc d'errors de presa.

Presó provisional per a l’acusat de matar a un home en una perruqueria de València

Un jutjat de València envia a presó provisional sense fiança al jove de 26 anys detingut per la mort a ganivetades del seu company en una perruqueria del barri de Russafa.

Un miler d’aspirants acudix al càsting d’extres d’Embullats en Ciutat de la Llum

Prop d'un miler de persones ha participat en el càsting de figuració per al rodatge de la superproducció musical Embullats en els estudis Ciutat de la Llum i altres enclavaments d'Alacant.

Elda celebra la declaració internacional dels seus Moros i Cristians

La declaració de Festa d'Interés Turístic Internacional per als Moros i Cristians d'Elda reconeix la seua rellevància històrica i social i reforça el paper de la ciutat en el turisme cultural.

Desarticulada a València una xarxa que va estafar 500.000 euros amb l’estafa del sicari a clients de prostitució

La Policia Nacional ha desmantellat a València una organització que utilitzava l'estafa del sicari per a extorquir a clients de prostitució, aconseguint més de 500.000 euros i generant almenys 80 denúncies en tota Espanya.

El Llevant s’agarra al seu estadi per a continuar viu davant un Osasuna que somia amb Europa

El Llevant, penúltim i a quatre punts de la salvació, necessita guanyar a un Osasuna ja quasi salvat i en plena baralla pels llocs europeus en el Ciutat de València.

Camps insistix a liderar el PPCV i reivindica que part del vot de Vox vol majoria absoluta del PP

Francisco Camps manté la seua intenció d'encapçalar de nou el PP valencià i optar a la Presidència de la Generalitat, recolzat en una enquesta que situa la seua figura per damunt d'altres dirigents i reflectix que part dels votants de Vox desitja una majoria absoluta del PP.
Anuncios