Quatre accidents generen quilòmetres de retencions als accessos a València

Diferents accidents a les carreteres estan dificultant el tràfic de les primeres hores del dia en els accessos a la ciutat de València. Fins a un total de quatre accidents per alcanç s’han produït a primera hora, originant retencions i embussos en diverses vies.

 

És el cas de la V-30, on s’han produït dos dels accidents, separats entre ells per poca distància, i han originat retencions de quasi 3 quilòmetres, a l’altura de Manises, del punt quilomètric 12,5 al 15 decreixent.

 

 

Aquesta mateixa via ha patit una estona abans altra retenció, a l’altura de Quart de Poblet, des del punt quilomètric 10,5 al 8 creixent. També la V-21 s’ha produït un xoc, a l’altura d’Alboraia, que ha deixat més de 4 quilòmetres de retencions, segons informava la Direcció general de Tràfic. La via es trobava afectada del punt quilomètric 15 a l’11 creixent.

 

 

A més, altres vies també estan patint una circulació molt congestionada en l’inici del dia, com és el cas de la CV-35, a l’altura de Sant Antoni de Benagéber, on s’ha registrat 5 quilòmetres de retencions des del punt quilomètric 10 al 15 decreixent.

 

 

En el cas de l’autovia A-7, fins a 2 quilòmetres de retencions afectaven aquesta via des del punt quilomètric 324 a 326 decreixent a l’altura de Paterna.

 

També s’han registrat retencions en la N-220 a manises, del punt quilomètric 0 a 2 en els dos sentits; en la CV-365, amb mig quilòmetre de retencions a Paterna; i la CV-36, amb un quilòmetre de retencions a Picanya, del punt quilomètric 1 a 2 decreixent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real ha duplicat els gols encaixats en la segona volta

El Vila-real ha passat d'encaixar 0,8 gols per partit en la primera volta a 2 en l'arrancada de la segona. En set xocs ha rebut 14 punts, quasi tants com en les 19 jornades inicials, en un tram amb rivals exigents i baixes arrere.

El Vila-real duplica els seus gols encaixats: de 0,8 per partit en la primera volta a 2 en la segona

L'equip ha passat d'una mitjana de 0,8 punts en contra en la primera volta a 2 en l'arrancada de la segona, amb un calendari exigent i baixes en defensa.

Dituro defén a Rafa Mir: ‘Creiem en la seua paraula’ després de les acusacions de racisme

Matías Dituro va assegurar que el vestuari de l'Elx cree la versió de Rafa Mir i rebutja qualsevol acte discriminatori. L'àrbitre va detindre el joc i es va obrir un expedient disciplinari.

El Llevant homenatjarà el 45é aniversari del debut de Cruyff amb una exposició en la llotja

El Llevant aprofitarà el partit davant el Girona per a muntar en la llotja del Ciutat de València una exposició que commemora el 45é aniversari del debut de Johan Cruyff. La mostra reunirà documents originals de la seua breu etapa granota en la temporada 1980-81.

Rodríguez insistix que el Govern vetlarà perquè no hi haja desnonaments a famílies vulnerables

Isabel Rodríguez ha reiterat que l'Executiu continuarà actuant per a impedir desnonaments de famílies vulnerables, usant els instruments públics disponibles. Ha emmarcat el seu missatge després de la caiguda del decret de l'escut social en el Congrés.

Un any de Kiat Lim al València CF: avanç del Nou Mestalla i gir en la parcel·la esportiva

Kiat Lim complix un any en la presidència del València CF amb el Nou Mestalla en marxa després d'un gran préstec i una reordenació esportiva, però amb l'equip encara mirant al descens

Agirrezabala serà operat del menisc a Vitòria després de lesionar-se en un entrenament

El porter de l'Athletic cedit al València està a l'espera de ser operat del menisc del genoll esquerre a Vitòria. La lesió va arribar després d'una acció fortuïta en un entrenament i va frenar el seu retorn a una convocatòria després de superar un problema muscular previ.

Barcala s’oferix a la comissió de Les Corts i nega una cacera interna pel cas Els Naus

L'alcalde d'Alacant ha reiterat la seua plena disponibilitat per a comparéixer davant la comissió de Les Corts per les VPP de la Platja de Sant Joan i ha defés tres expedients informatius sense sancions. També ha reclamat al Govern un pla de vivenda per a la ciutat.