La Conselleria de Sanitat dona l’alta a pacients de coronavirus sense confirmar que ja no tenen la malaltia

 

La Conselleria de Salut Pública i Sanitat Universal està donant l’alta als pacients de coronavirus sense confirmar si ja són negatius.

 

Segons explica ‘Información’, una dona d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), ha denunciat que a pesar de demostrar amb una prova privada que seguia contagiada han decidit donar-li l’alta per a anar a treballar.

 

L’afectada es va fer la prova PCR el passat 23 d’octubre i va donar positiu. Des del centre de salut li demanaren els contactes directes dels últims dies i que s’havia de quedar a casa aïllada durant 10 dies.

 

Incertidumbre i «vida normal»

Després d’este període de temps, els servicis sanitaris es tornaren a posar en contacte amb ella per a donar-li l’alta, però ella va insistir en què volia fer-se una altra PCR. Des del centre de salut li negaren esta possibilitat i l’afectada va decidir acudir a un centre privat el passat 3 de novembre per a complir amb la seua voluntat. 

 

El mateix dia, la dona va saber que continuava sent positiva. Davant d’esta situació, va tornar a contactar amb el centre sanitari per a explicar la seua situació però allí li digueren que «segons el protocol, amb anticossos es dona per finalitzada la malaltia» i que li havien de donar l’alta.

 

I amb esta incertidumbre i la «vida normal» que recomanen després dels 10 dies de quarantena, viuen molts valencians que han patit coronavirus però no saben si són negatius o encara poden continuar contagiant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.