Anuncios

Sanitat obri la porta a reprendre competicions esportives oficials

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública flexibilitza des d’este divendres les mesures relatives a l’activitat física i les competicions esportives per a adequar-les a l’actual situació epidemiològica. Les principals novetats consistixen en el fet que unes certes competicions esportives es poden reprendre i en què s’amplia el número màxim de persones que poden fer esport en grup baix la supervisió d’un monitor.

 

En concret, poden reprendre’s quatre tipus de campionats: competicions oficials federatives professionals d’àmbit internacional i estatal i competicions oficials no professionals d’àmbit internacional i estatal; competicions oficials federatives d’àmbit autonòmic i inferior; Campionat Autonòmic d’Esport Universitari i Jocs Esportius. Esta classe de competicions, quan siguen d’àmbit autonòmic o inferior, es faran sense públic.

Anuncios

 

En els quatre supòsits, s’aconsella evitar, si és factible, el transport col·lectiu, així com l’ús de vestuaris i de dutxes. A més, els i les menors, durant els entrenaments, podran anar acompanyats per una persona adulta que entrarà a les instal·lacions sempre evitant aglomeracions.

 

Respecte a l’activitat física i esportiva de modalitats individuals dirigida per professionals, podrà fer-se en grups màxims de 10 persones. Quan es faça per lliure, sense monitor, continua vigent la limitació a 4 persones. En els dos casos, l’exercici ha de fer-se mantenint la distància de seguretat. D’altra banda, la pràctica esportiva que es fa en activitats lectives, extraescolars o complementàries durant la jornada escolar, es regirà pels protocols vigents a cada moment per als centres escolars. Estes mesures estan vigents des de hui fins a les 23.59 hores del 12 d’abril.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Sis detinguts i sis plantacions de marihuana desmantellades a Alcoi, Cocentaina i l’Alqueria d’Asnar

Policia Nacional i Guàrdia Civil detenen a sis persones i desmantellen sis plantacions de marihuana a Alcoi, Cocentaina i l'Alqueria d'Asnar, després de 21 registres en tres mesos.

La Fiscalia demana 26 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment a les dos filles de la seua parella

Un home se senta en la banqueta acusada d'agredir sexualment durant anys a les dos filles de la seua llavors parella, de 9 i 11 anys, per a qui la Fiscalia reclama 26 anys de presó.

La forta olor de marihuana destapa una plantació amb 43 quilos de cabdells a Picassent

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de marihuana en una urbanització de Picassent després de les queixes veïnals per la forta olor i localitza 43,60 quilos de cabdells i 160 esqueixos.

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.
Anuncios