La Societat Protectora d’Animals de Burjassot organitza una recollida solidària per als animals abandonats

 

La Societat Protectora d’Animals de Burjassot (SPAB), en la comarca de l’Horta Nord (València), necessita material per a poder continuar atenent als animals abandonats als que cuida. Per això, els voluntaris de la SPAB insten en la solidaritat dels ciutadans per a que participen en una recollida solidària que ha organitzat per a dissabte que ve 11 de juliol.

 

La recollida compta amb la col·laboració Consum cooperativa i se celebrarà en el supermercat que esta cadena té en el carrer del General Prim, entre les 10 i les 14 hores en horari de matí i entre les 16 i les 21 hores en horari de vesprada. Arena per a gats, pinso i llaunes de menjar humit tant per a gats com per a gossos i productes de neteja com ara lleixiu, guants o detergent són els articles i productes que la SPAB necessita amb més urgència per a l’atenció dels animals que es troben en estat d’abandó a l’espera de trobar una casa d’acollida.

 

Els ciutadans que vullguen col·laborar amb la SPAB poden fer-ho fàcilment quan, en completar la seua cistella de la compra en el supermercat, compren algun article o producte dels que necessita la SPAB per a després de passar per caixa i donar-li-lo als voluntaris que estaran en la porta de la botiga fent la recollida solidària.

 

La Societat Protectora d’Animals de Burjassot (SPAB) té un correu electrònic de contacte que és protectoraburjassot@gmail.com i un telèfon d’atenció: 655 685 859.

Últimes notícies

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.

València activa 100.000 euros d’ajuda urgent per a la catàstrofe de Veneçuela

L’Ajuntament de València ha autoritzat els primers 100.000 euros de la partida d’emergències humanitàries per a donar suport a Veneçuela després dels terratrémols de dimecres passat.

Quants menors migrants han d’acollir les comunitats: la Comunitat Valenciana arriba als 1.903

Un nou reial decret del Govern fixa en 1.903 els menors migrants no acompanyats que ha d’acollir la Comunitat Valenciana, el quart territori amb més places després d’Andalusia, Catalunya i Madrid.