La Societat Protectora d’Animals de Burjassot organitza una recollida solidària per als animals abandonats

 

La Societat Protectora d’Animals de Burjassot (SPAB), en la comarca de l’Horta Nord (València), necessita material per a poder continuar atenent als animals abandonats als que cuida. Per això, els voluntaris de la SPAB insten en la solidaritat dels ciutadans per a que participen en una recollida solidària que ha organitzat per a dissabte que ve 11 de juliol.

 

La recollida compta amb la col·laboració Consum cooperativa i se celebrarà en el supermercat que esta cadena té en el carrer del General Prim, entre les 10 i les 14 hores en horari de matí i entre les 16 i les 21 hores en horari de vesprada. Arena per a gats, pinso i llaunes de menjar humit tant per a gats com per a gossos i productes de neteja com ara lleixiu, guants o detergent són els articles i productes que la SPAB necessita amb més urgència per a l’atenció dels animals que es troben en estat d’abandó a l’espera de trobar una casa d’acollida.

 

Els ciutadans que vullguen col·laborar amb la SPAB poden fer-ho fàcilment quan, en completar la seua cistella de la compra en el supermercat, compren algun article o producte dels que necessita la SPAB per a després de passar per caixa i donar-li-lo als voluntaris que estaran en la porta de la botiga fent la recollida solidària.

 

La Societat Protectora d’Animals de Burjassot (SPAB) té un correu electrònic de contacte que és protectoraburjassot@gmail.com i un telèfon d’atenció: 655 685 859.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un home de 51 anys després de xocar el seu cotxe contra un semàfor a Sant Vicent del Raspeig

El sinistre va ocórrer de matinada i el SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit. El cap de setmana va deixar una altra víctima mortal a la província en un xoc entre furgoneta i tractor.

Detingut un home a Albatera per clavar un tornavís al cap a un jove; està molt greu

Un home de 37 anys ha sigut detingut a Albatera després d'una batussa en la qual, presumptament, va clavar un tornavís al cap d'un jove de 25 anys. El ferit va ser traslladat a l'hospital amb la ferramenta incrustada i seguix molt greu; es preveu que l'arrestat passe hui a disposició judicial.

MariLuz, 85 anys i més de sis dècades en l’Ofrena, espera que no siga l’última desfilada

Als seus 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena de les Falles després de més de sis dècades de tradició familiar i devoció, i confia a repetir.

Mor en caure per un penya-segat en intentar arreplegar unes ulleres a Pilar de la Horadada

Un home de 28 anys ha mort en precipitar-se uns deu metres per un penya-segat a Pilar de la Horadada quan intentava recuperar unes ulleres. El cos va ser rescatat de la mar pel GEAS de la Guàrdia Civil.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i causar lesions a la seua parella

L'edil de Servicis Jurídics, Contractació i Patrimoni d'Altea, Rafael Ramón Mompó (Compromís), ha sigut detingut a Xàbia per presumpta agressió a la seua parella. La Guàrdia Civil ho va detindre després d'un episodi que va deixar lesions no greus, mentres l'alcalde analitza possibles mesures.

Pujada de temperatures i ratxes molt fortes a l’interior de Castelló este dilluns

Cels poc nuvolosos i màximes a l'alça marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. L'interior nord de Castelló registrarà ratxes de vent molt forts al matí.

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.