La Societat Protectora d’Animals de Burjassot organitza una recollida solidària per als animals abandonats

 

La Societat Protectora d’Animals de Burjassot (SPAB), en la comarca de l’Horta Nord (València), necessita material per a poder continuar atenent als animals abandonats als que cuida. Per això, els voluntaris de la SPAB insten en la solidaritat dels ciutadans per a que participen en una recollida solidària que ha organitzat per a dissabte que ve 11 de juliol.

 

La recollida compta amb la col·laboració Consum cooperativa i se celebrarà en el supermercat que esta cadena té en el carrer del General Prim, entre les 10 i les 14 hores en horari de matí i entre les 16 i les 21 hores en horari de vesprada. Arena per a gats, pinso i llaunes de menjar humit tant per a gats com per a gossos i productes de neteja com ara lleixiu, guants o detergent són els articles i productes que la SPAB necessita amb més urgència per a l’atenció dels animals que es troben en estat d’abandó a l’espera de trobar una casa d’acollida.

 

Els ciutadans que vullguen col·laborar amb la SPAB poden fer-ho fàcilment quan, en completar la seua cistella de la compra en el supermercat, compren algun article o producte dels que necessita la SPAB per a després de passar per caixa i donar-li-lo als voluntaris que estaran en la porta de la botiga fent la recollida solidària.

 

La Societat Protectora d’Animals de Burjassot (SPAB) té un correu electrònic de contacte que és protectoraburjassot@gmail.com i un telèfon d’atenció: 655 685 859.

Últimes notícies

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.