Sueca tanca les seues platges al públic en horari nocturn per a evitar contagis de coronavirus

 

L’Ajuntament de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València), també ha prohibit l’accés a les platges de la seua costa davant la situació d’especial risc per a la salut pública derivada de l’increment de casos positius per Covid-19 haguts en l’última setmana. D’esta forma ho ha fet saber este dijous Dimas Vázquez, alcalde de la capital de la Ribera Baixa.

 

Esta decisió s’ha pres amb la finalitat d’evitar la proliferació de botellons i trobades nocturnes incontrolades. S’ha adoptat en consens amb els seus homòlegs de les entitats locals menors del municipi del Perelló i Mareny de Barraquetes, Juan Botella i Jordi Sanjaime, respectivament.

 

«Queda prohibit l’accés total a les platges des de les 23.00 hores fins a les 7.00 hores d’este divendres», expressa la primera autoritat local al comunicat oficial. I recorda que la limitació es fa extensiva a «qualsevol instal·lació temporal situada dins de l’arena en la mateixa franja horària».

 

Control per al seu compliment

Estes mesures són aplicables cada dia de la setmana, inclosos els festius. La Policia Local vigilarà el seu estricte compliment i se sol·licitarà la col·laboració de la Guàrdia Civil, advertix en el bàndol.

 

Després de fer un breu repàs recordant la resolució de 17 d’agost de 2020 sobre mesures de prevenció que s’implementen en tot el territori valencià pel coronavirus, recorda que «l’incompliment d’estes mesures podrà ser objecte de sanció segons disposa la Llei General de Sanitat 14/1986, de 25 d’abril, i la Llei de Salut de la Comunitat Valenciana 10/2014, de 29 de desembre».

 

Vázquez conclou l’edicte demanant «responsabilitat individual als ciutadans per a evitar la propagació de la Covid-19 amb el compliment de totes les mesures de prevenció».

Últimes notícies

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.