9.7 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Sueca tanca les seues platges al públic en horari nocturn per a evitar contagis de coronavirus

 

L’Ajuntament de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València), també ha prohibit l’accés a les platges de la seua costa davant la situació d’especial risc per a la salut pública derivada de l’increment de casos positius per Covid-19 haguts en l’última setmana. D’esta forma ho ha fet saber este dijous Dimas Vázquez, alcalde de la capital de la Ribera Baixa.

 

Esta decisió s’ha pres amb la finalitat d’evitar la proliferació de botellons i trobades nocturnes incontrolades. S’ha adoptat en consens amb els seus homòlegs de les entitats locals menors del municipi del Perelló i Mareny de Barraquetes, Juan Botella i Jordi Sanjaime, respectivament.

 

«Queda prohibit l’accés total a les platges des de les 23.00 hores fins a les 7.00 hores d’este divendres», expressa la primera autoritat local al comunicat oficial. I recorda que la limitació es fa extensiva a «qualsevol instal·lació temporal situada dins de l’arena en la mateixa franja horària».

 

Control per al seu compliment

Estes mesures són aplicables cada dia de la setmana, inclosos els festius. La Policia Local vigilarà el seu estricte compliment i se sol·licitarà la col·laboració de la Guàrdia Civil, advertix en el bàndol.

 

Després de fer un breu repàs recordant la resolució de 17 d’agost de 2020 sobre mesures de prevenció que s’implementen en tot el territori valencià pel coronavirus, recorda que «l’incompliment d’estes mesures podrà ser objecte de sanció segons disposa la Llei General de Sanitat 14/1986, de 25 d’abril, i la Llei de Salut de la Comunitat Valenciana 10/2014, de 29 de desembre».

 

Vázquez conclou l’edicte demanant «responsabilitat individual als ciutadans per a evitar la propagació de la Covid-19 amb el compliment de totes les mesures de prevenció».

Últimes notícies

Administracions amb sort per Nadal busquen seguir en ratxa en el Xiquet

Punts de venda d'Alacant, València i Alcoi que van donar premis en la Grossa mantenen el ritme per al sorteig del dimarts, amb cues i dècims al límit.

Avís groc per pluges en el litoral nord d’Alacant i sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte l'avís groc per pluges en el litoral nord d'Alacant i a l'interior i litoral sud de València. S'esperen fins a 20 l/m² en una hora i 60 en dotze, amb probabilitat del 40-70% entre les 20.00 i la mitjanit.

Vesprada de ruixats en el litoral sud de València i nord d’Alacant amb baixada de les màximes

Els ruixats s'intensificaran al final del dia en el litoral sud de València i el nord d'Alacant. El diumenge continuarà la pluja i caurà la cota de neu.

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.