Sueca tanca les seues platges al públic en horari nocturn per a evitar contagis de coronavirus

 

L’Ajuntament de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València), també ha prohibit l’accés a les platges de la seua costa davant la situació d’especial risc per a la salut pública derivada de l’increment de casos positius per Covid-19 haguts en l’última setmana. D’esta forma ho ha fet saber este dijous Dimas Vázquez, alcalde de la capital de la Ribera Baixa.

 

Esta decisió s’ha pres amb la finalitat d’evitar la proliferació de botellons i trobades nocturnes incontrolades. S’ha adoptat en consens amb els seus homòlegs de les entitats locals menors del municipi del Perelló i Mareny de Barraquetes, Juan Botella i Jordi Sanjaime, respectivament.

 

«Queda prohibit l’accés total a les platges des de les 23.00 hores fins a les 7.00 hores d’este divendres», expressa la primera autoritat local al comunicat oficial. I recorda que la limitació es fa extensiva a «qualsevol instal·lació temporal situada dins de l’arena en la mateixa franja horària».

 

Control per al seu compliment

Estes mesures són aplicables cada dia de la setmana, inclosos els festius. La Policia Local vigilarà el seu estricte compliment i se sol·licitarà la col·laboració de la Guàrdia Civil, advertix en el bàndol.

 

Després de fer un breu repàs recordant la resolució de 17 d’agost de 2020 sobre mesures de prevenció que s’implementen en tot el territori valencià pel coronavirus, recorda que «l’incompliment d’estes mesures podrà ser objecte de sanció segons disposa la Llei General de Sanitat 14/1986, de 25 d’abril, i la Llei de Salut de la Comunitat Valenciana 10/2014, de 29 de desembre».

 

Vázquez conclou l’edicte demanant «responsabilitat individual als ciutadans per a evitar la propagació de la Covid-19 amb el compliment de totes les mesures de prevenció».

Últimes notícies

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.