18.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Sueca tanca les seues platges al públic en horari nocturn per a evitar contagis de coronavirus

 

L’Ajuntament de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València), també ha prohibit l’accés a les platges de la seua costa davant la situació d’especial risc per a la salut pública derivada de l’increment de casos positius per Covid-19 haguts en l’última setmana. D’esta forma ho ha fet saber este dijous Dimas Vázquez, alcalde de la capital de la Ribera Baixa.

 

Esta decisió s’ha pres amb la finalitat d’evitar la proliferació de botellons i trobades nocturnes incontrolades. S’ha adoptat en consens amb els seus homòlegs de les entitats locals menors del municipi del Perelló i Mareny de Barraquetes, Juan Botella i Jordi Sanjaime, respectivament.

 

«Queda prohibit l’accés total a les platges des de les 23.00 hores fins a les 7.00 hores d’este divendres», expressa la primera autoritat local al comunicat oficial. I recorda que la limitació es fa extensiva a «qualsevol instal·lació temporal situada dins de l’arena en la mateixa franja horària».

 

Control per al seu compliment

Estes mesures són aplicables cada dia de la setmana, inclosos els festius. La Policia Local vigilarà el seu estricte compliment i se sol·licitarà la col·laboració de la Guàrdia Civil, advertix en el bàndol.

 

Després de fer un breu repàs recordant la resolució de 17 d’agost de 2020 sobre mesures de prevenció que s’implementen en tot el territori valencià pel coronavirus, recorda que «l’incompliment d’estes mesures podrà ser objecte de sanció segons disposa la Llei General de Sanitat 14/1986, de 25 d’abril, i la Llei de Salut de la Comunitat Valenciana 10/2014, de 29 de desembre».

 

Vázquez conclou l’edicte demanant «responsabilitat individual als ciutadans per a evitar la propagació de la Covid-19 amb el compliment de totes les mesures de prevenció».

Últimes notícies

John Korir s’imposa amb autoritat en la Marató de València

John Korir ha guanyat la 45 edició de la Marató de València amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any. La victòria s'ha construït amb un canvi de ritme decisiu en el km 25.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any i bat el rècord de la Marató de València

Joyciline Jepkosgei es va imposar amb 2.14:00 en la 45 edició, rècord de la prova i millor marca mundial de 2025. Peres Jepchirchir va ser segona i Meritxell Soler novena.

L’aeroport de Castelló bat el seu rècord anual en superar els 304.000 passatgers

La infraestructura ha aconseguit 304.493 usuaris en el que va de 2025 i ha superat un mes abans la meta de 300.000. El trànsit creix un 16% l'any i un 10% al novembre, amb 14 rutes operades i més oferta prevista per a 2026.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

Detingut a Madrid un home de 44 anys pel robatori de l'exclusiva bicicleta d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. La bici, valorada en 15.000-20.000 euros, es va rastrejar amb cambres.

Aire net, connexió social i teixits intel·ligents per a ciutats més habitables

Centres tecnològics valencians desenrotllen recobriments que depuren l'aire, tèxtils i mobiliari amb sensors i una plataforma que combat la soledat dels majors.

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.