17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Sueca tanca les seues platges al públic en horari nocturn per a evitar contagis de coronavirus

 

L’Ajuntament de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa (València), també ha prohibit l’accés a les platges de la seua costa davant la situació d’especial risc per a la salut pública derivada de l’increment de casos positius per Covid-19 haguts en l’última setmana. D’esta forma ho ha fet saber este dijous Dimas Vázquez, alcalde de la capital de la Ribera Baixa.

 

Esta decisió s’ha pres amb la finalitat d’evitar la proliferació de botellons i trobades nocturnes incontrolades. S’ha adoptat en consens amb els seus homòlegs de les entitats locals menors del municipi del Perelló i Mareny de Barraquetes, Juan Botella i Jordi Sanjaime, respectivament.

 

«Queda prohibit l’accés total a les platges des de les 23.00 hores fins a les 7.00 hores d’este divendres», expressa la primera autoritat local al comunicat oficial. I recorda que la limitació es fa extensiva a «qualsevol instal·lació temporal situada dins de l’arena en la mateixa franja horària».

 

Control per al seu compliment

Estes mesures són aplicables cada dia de la setmana, inclosos els festius. La Policia Local vigilarà el seu estricte compliment i se sol·licitarà la col·laboració de la Guàrdia Civil, advertix en el bàndol.

 

Després de fer un breu repàs recordant la resolució de 17 d’agost de 2020 sobre mesures de prevenció que s’implementen en tot el territori valencià pel coronavirus, recorda que «l’incompliment d’estes mesures podrà ser objecte de sanció segons disposa la Llei General de Sanitat 14/1986, de 25 d’abril, i la Llei de Salut de la Comunitat Valenciana 10/2014, de 29 de desembre».

 

Vázquez conclou l’edicte demanant «responsabilitat individual als ciutadans per a evitar la propagació de la Covid-19 amb el compliment de totes les mesures de prevenció».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.