El territori valencià ha vacunat a 3.252 persones contra el Covid-19 en la primera setmana

 

El territori valencià ha vacunat fins al moment a un total de 3.252 persones i ha rebut 61.225 dosis de la vacuna de Pfizer, el que suposa el 5,3% de dosis repartides. Estes són algunes de les xifres incloses en l’informe d’activitat del procés de vacunació enfront del Covid-19 del Ministeri de Sanitat, amb dades des del 27 de desembre, dia en què van començar les vacunacions, fins al 4 de gener.

 

El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha precisat que fins al moment s’ha vacunat en Espanya a un total de 82.834 persones, al mateix temps que ha confirmat que s’ha rebut un total de 718.575 dosi de la vacuna de Pfizer, unes 360.000 este mateix dilluns.

 

En la conferència de premsa després de la reunió del Consell Interterritorial de Salut, Illa ha explicat que este dilluns ha arribat una nova remesa de vacunes (unes 360.000) de Pfizer -el tercer lliurament, i la segona ja de manera regular-, però ha demanat que esta última remesa no es comptabilitze per a fer comparacions amb les vacunes ja administrades, ja que acaben de rebre’s.

Últimes notícies

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.