El territori valencià ha vacunat a 3.252 persones contra el Covid-19 en la primera setmana

 

El territori valencià ha vacunat fins al moment a un total de 3.252 persones i ha rebut 61.225 dosis de la vacuna de Pfizer, el que suposa el 5,3% de dosis repartides. Estes són algunes de les xifres incloses en l’informe d’activitat del procés de vacunació enfront del Covid-19 del Ministeri de Sanitat, amb dades des del 27 de desembre, dia en què van començar les vacunacions, fins al 4 de gener.

 

El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha precisat que fins al moment s’ha vacunat en Espanya a un total de 82.834 persones, al mateix temps que ha confirmat que s’ha rebut un total de 718.575 dosi de la vacuna de Pfizer, unes 360.000 este mateix dilluns.

 

En la conferència de premsa després de la reunió del Consell Interterritorial de Salut, Illa ha explicat que este dilluns ha arribat una nova remesa de vacunes (unes 360.000) de Pfizer -el tercer lliurament, i la segona ja de manera regular-, però ha demanat que esta última remesa no es comptabilitze per a fer comparacions amb les vacunes ja administrades, ja que acaben de rebre’s.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.

Les Corts tornen a suspendre el Dia de la Cambra del 25 d’abril per falta de consens

Les Corts Valencianes no celebraran per segon any consecutiu el seu dia institucional del 25 d'abril per la falta d'acord sobre com commemorar la data, decisió que ha deslligat crítiques de l'oposició.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per a la confrontació política

Pilar Bernabé critica que María José Catalá use el procés de regularització d'immigrants per a l'enfrontament polític i defén l'ampli suport social i institucional a la iniciativa.

Reobert un carril de la A-3 després de més de 30 hores tallada pel xoc de dos camions a Conca

L'A-3 recupera parcialment la circulació en sentit Madrid a l'altura d'Honrubia, després de romandre més de trenta hores totalment tallada per la col·lisió de dos camions.