Torna el Brass Festival amb tres concerts en Alacant este cap de setmana

 

«La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Alacant ha decidit, d’acord amb la Brass Academy Alacant, tenint present algunes limitacions d’aforament, donar continuïtat al festival musical estiuenc Summer Brass Festival 2020 i celebrar la seua novena edició els pròxims dies, en concret durant el cap de setmana i en la plaça de l’Ajuntament», ha declarat el regidor Antonio Manresa.

 

El programa del festival anota que el concert inaugural serà el divendres, dia 3 de juliol, a les 21.00 hores. Davall de la direcció de Rudi Korp, actuarà el col·lectiu Ensemble Brass Academy Alacant. El segon concert serà el dissabte, dia 4. Sobre l’escenari tocarà el grup Concert Moggio. El tercer espectacle està previst per al diumenge, 5 de juliol, quan cobre protagonisme l’agrupació Spanish Horns.

 

Mateix horari: 21 hores

Les tres actuacions estan fixades per a que comencen a les 21.00 hores, són de caràcter gratuït, però cal accedir a les localitats amb entrada – invitació, que es pot conseguir de manera electrònica amb la finalitat de controlar en la mesura del possible l’aforament i evitar possibles riscos de contagi per coronavirus.

 

Des de la Regidoria de Cultura informen que les entrades – invitació es poden conseguir a través de la plataforma Eventbrite, a on ja estan disponibles. «Només es poden traure dos entrades per persona i es distribuiran 200 per actuació», segons aclarixen des de l’organització.

 

Dos mini concerts

L’IX International Summer Brass Festival Alacant 2020 es compon, a demés, de 2 mini concerts de la zona Edusi, que es faran en el pati del centre cultural Cigarreras -carrer de Sant Carles, 78- i en la plaça de Quijano -en el centre històric-. Estes actuacions estan previstes, respectivament, per a les vesprades del dissabte i del diumenge, totes dos a les 20.00 hores.

 

El primer mini concert, en el pati de Cigarreras, disposarà de 190 localitats i el segon, en la plaça de Quijano, de 40. El regidor de Cultura ha expressat la seua confiança en «que els amants de la música que seguisquen estos concerts tinguen molt present que han de compaginar la visió estètica amb l’atenció i el respecte als altres per a evitar els riscos pel Covid-19, ja que el virus seguix entre nosaltres».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar investigar per què no es van tallar les principals carreteres

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha reiterat la seua negativa a indagar per què no es van tallar les principals carreteres el 29 d'octubre de 2024. Rebutja demanar a la DGT gravacions i registres de la A-3, en considerar clau que l'alerta de protecció civil no es va emetre fins a les 20.11 hores.

El PP exigix mesures per a desbloquejar l’embós de 45.000 valencians en el permís de conduir

El PP en Les Corts ha registrat una iniciativa per a instar el Govern a augmentar examinadors, reforçar Trànsit i llançar un pla de xoc. Denúncia un repartiment desequilibrat i advertix que la llista creix en mil jóvens al mes.

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.