16 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Torna el Brass Festival amb tres concerts en Alacant este cap de setmana

 

«La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Alacant ha decidit, d’acord amb la Brass Academy Alacant, tenint present algunes limitacions d’aforament, donar continuïtat al festival musical estiuenc Summer Brass Festival 2020 i celebrar la seua novena edició els pròxims dies, en concret durant el cap de setmana i en la plaça de l’Ajuntament», ha declarat el regidor Antonio Manresa.

 

El programa del festival anota que el concert inaugural serà el divendres, dia 3 de juliol, a les 21.00 hores. Davall de la direcció de Rudi Korp, actuarà el col·lectiu Ensemble Brass Academy Alacant. El segon concert serà el dissabte, dia 4. Sobre l’escenari tocarà el grup Concert Moggio. El tercer espectacle està previst per al diumenge, 5 de juliol, quan cobre protagonisme l’agrupació Spanish Horns.

 

Mateix horari: 21 hores

Les tres actuacions estan fixades per a que comencen a les 21.00 hores, són de caràcter gratuït, però cal accedir a les localitats amb entrada – invitació, que es pot conseguir de manera electrònica amb la finalitat de controlar en la mesura del possible l’aforament i evitar possibles riscos de contagi per coronavirus.

 

Des de la Regidoria de Cultura informen que les entrades – invitació es poden conseguir a través de la plataforma Eventbrite, a on ja estan disponibles. «Només es poden traure dos entrades per persona i es distribuiran 200 per actuació», segons aclarixen des de l’organització.

 

Dos mini concerts

L’IX International Summer Brass Festival Alacant 2020 es compon, a demés, de 2 mini concerts de la zona Edusi, que es faran en el pati del centre cultural Cigarreras -carrer de Sant Carles, 78- i en la plaça de Quijano -en el centre històric-. Estes actuacions estan previstes, respectivament, per a les vesprades del dissabte i del diumenge, totes dos a les 20.00 hores.

 

El primer mini concert, en el pati de Cigarreras, disposarà de 190 localitats i el segon, en la plaça de Quijano, de 40. El regidor de Cultura ha expressat la seua confiança en «que els amants de la música que seguisquen estos concerts tinguen molt present que han de compaginar la visió estètica amb l’atenció i el respecte als altres per a evitar els riscos pel Covid-19, ja que el virus seguix entre nosaltres».

Últimes notícies

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.

La frase de Mazón que el temporal se n’anava a Conca estava en un informe de Pradas

Missatges incorporats a la instrucció penal van mostrar que la frase que Mazón va pronunciar durant la DANA de 2024 figurava en un resum enviat per Salomé Pradas. El document preveia un desplaçament cap a la regió muntanyenca de Conca i una menor intensitat a partir de les 18.00.

Morant defén que el PSOE ha reaccionat de manera immediata davant els casos d’assetjament

Diana Morant ha assegurat que no es pot demanar més al PSOE davant les denúncies d'assetjament, subratllant mesures en hores i suport a les víctimes. També ha reclamat explicacions a Vox i ha donat per resolta una querella contra Leire Díez.

Kindelán urgix a simplificar la regulació financera per a impulsar el creixement a Europa

La presidenta de la AEB ha reclamat una simplificació reguladora urgent per a reforçar el creixement i la competitivitat d'Europa. CECA i UNACC han demanat un marc més proporcionat i basat en principis, mentres el sector avança en inclusió i digitalització.

La Generalitat retira 18.304 vivendes turístiques del registre en 2025 i activa noves revisions

La Comunitat Valenciana ha donat de baixa 18.304 VUT en 2025 per incomplir el decret llei 9/2024, amb faltes com la referència cadastral o el NIF. Turisme prepara dos fases per a revisar 11.029 ICUS i depurar 3.394 referències duplicades.

El TSJ valencià ha denegat les cautelarísimas contra els servicis mínims de la vaga de metges

El Tribunal Superior de Justícia valencià ha rebutjat la petició de CESM per a suspendre o reduir els servicis mínims durant la vaga de metges. La decisió manté vigent la resolució de la Generalitat mentres s'estudia el fons del recurs.

La jutgessa de la DANA rebutja anul·lar actuacions des de setembre i nega repetir declaracions

La instructora manté vàlides les diligències practicades des del 4 de setembre i descarta retrotraure la investigació. Ordena a més dos noves diligències.