Torna el Brass Festival amb tres concerts en Alacant este cap de setmana

 

«La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Alacant ha decidit, d’acord amb la Brass Academy Alacant, tenint present algunes limitacions d’aforament, donar continuïtat al festival musical estiuenc Summer Brass Festival 2020 i celebrar la seua novena edició els pròxims dies, en concret durant el cap de setmana i en la plaça de l’Ajuntament», ha declarat el regidor Antonio Manresa.

 

El programa del festival anota que el concert inaugural serà el divendres, dia 3 de juliol, a les 21.00 hores. Davall de la direcció de Rudi Korp, actuarà el col·lectiu Ensemble Brass Academy Alacant. El segon concert serà el dissabte, dia 4. Sobre l’escenari tocarà el grup Concert Moggio. El tercer espectacle està previst per al diumenge, 5 de juliol, quan cobre protagonisme l’agrupació Spanish Horns.

 

Mateix horari: 21 hores

Les tres actuacions estan fixades per a que comencen a les 21.00 hores, són de caràcter gratuït, però cal accedir a les localitats amb entrada – invitació, que es pot conseguir de manera electrònica amb la finalitat de controlar en la mesura del possible l’aforament i evitar possibles riscos de contagi per coronavirus.

 

Des de la Regidoria de Cultura informen que les entrades – invitació es poden conseguir a través de la plataforma Eventbrite, a on ja estan disponibles. «Només es poden traure dos entrades per persona i es distribuiran 200 per actuació», segons aclarixen des de l’organització.

 

Dos mini concerts

L’IX International Summer Brass Festival Alacant 2020 es compon, a demés, de 2 mini concerts de la zona Edusi, que es faran en el pati del centre cultural Cigarreras -carrer de Sant Carles, 78- i en la plaça de Quijano -en el centre històric-. Estes actuacions estan previstes, respectivament, per a les vesprades del dissabte i del diumenge, totes dos a les 20.00 hores.

 

El primer mini concert, en el pati de Cigarreras, disposarà de 190 localitats i el segon, en la plaça de Quijano, de 40. El regidor de Cultura ha expressat la seua confiança en «que els amants de la música que seguisquen estos concerts tinguen molt present que han de compaginar la visió estètica amb l’atenció i el respecte als altres per a evitar els riscos pel Covid-19, ja que el virus seguix entre nosaltres».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.