Torna el Brass Festival amb tres concerts en Alacant este cap de setmana

 

«La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Alacant ha decidit, d’acord amb la Brass Academy Alacant, tenint present algunes limitacions d’aforament, donar continuïtat al festival musical estiuenc Summer Brass Festival 2020 i celebrar la seua novena edició els pròxims dies, en concret durant el cap de setmana i en la plaça de l’Ajuntament», ha declarat el regidor Antonio Manresa.

 

El programa del festival anota que el concert inaugural serà el divendres, dia 3 de juliol, a les 21.00 hores. Davall de la direcció de Rudi Korp, actuarà el col·lectiu Ensemble Brass Academy Alacant. El segon concert serà el dissabte, dia 4. Sobre l’escenari tocarà el grup Concert Moggio. El tercer espectacle està previst per al diumenge, 5 de juliol, quan cobre protagonisme l’agrupació Spanish Horns.

 

Mateix horari: 21 hores

Les tres actuacions estan fixades per a que comencen a les 21.00 hores, són de caràcter gratuït, però cal accedir a les localitats amb entrada – invitació, que es pot conseguir de manera electrònica amb la finalitat de controlar en la mesura del possible l’aforament i evitar possibles riscos de contagi per coronavirus.

 

Des de la Regidoria de Cultura informen que les entrades – invitació es poden conseguir a través de la plataforma Eventbrite, a on ja estan disponibles. «Només es poden traure dos entrades per persona i es distribuiran 200 per actuació», segons aclarixen des de l’organització.

 

Dos mini concerts

L’IX International Summer Brass Festival Alacant 2020 es compon, a demés, de 2 mini concerts de la zona Edusi, que es faran en el pati del centre cultural Cigarreras -carrer de Sant Carles, 78- i en la plaça de Quijano -en el centre històric-. Estes actuacions estan previstes, respectivament, per a les vesprades del dissabte i del diumenge, totes dos a les 20.00 hores.

 

El primer mini concert, en el pati de Cigarreras, disposarà de 190 localitats i el segon, en la plaça de Quijano, de 40. El regidor de Cultura ha expressat la seua confiança en «que els amants de la música que seguisquen estos concerts tinguen molt present que han de compaginar la visió estètica amb l’atenció i el respecte als altres per a evitar els riscos pel Covid-19, ja que el virus seguix entre nosaltres».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.