26 casos positius per Covid-19 i 61 treballadors en quarantena en l’Ajuntament de València

 

Actualització 28/10/2020 a les 15.00 hores. Este matí de dimecres la regidora de Personal de l’Ajuntament de València, Luisa Notario, ha confirmat que el brot de coronavirus afecta a 26 treballadors del consistori. D’eixos 26, quinze són agents de la Policia Local.

 

En total, el personal que està en quarantena a conseqüència d’este brot de coronavirus ascendix a les 61 persones. D’elles, 36 formen part del cos de seguretat de la Policia Local.

 

Un total de 15 agents de la Policia Local de València, positius per Covid-19

Un total de 15 agents de la Policia Local de València estan afectats per coronavirus, cinc d’ells, destinats a la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) i encarregats de la vigilància de mercats ambulants, a conseqüència d’un mateix brot, segons han informat fonts d’este cos de seguretat.

 

Els altres deu afectats corresponen a casos aïllats registrats en els últims dies mentres que els cinc agents del mateix brot es van contagiar després de participar en un esmorzar recent, segons fonts consultades per Europa Press.

 

Esta situació ha obligat a posar en quarantena a 36 agents més que han pogut estar en contacte amb les persones que han donat positiu, en aplicació estricta del protocol de salut pública. No obstant això, s’espera que tots ells es vagen incorporant progressivament al servici en els pròxims dies, segons el que s’establix en el protocol.

Últimes notícies

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.