12.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

26 casos positius per Covid-19 i 61 treballadors en quarantena en l’Ajuntament de València

 

Actualització 28/10/2020 a les 15.00 hores. Este matí de dimecres la regidora de Personal de l’Ajuntament de València, Luisa Notario, ha confirmat que el brot de coronavirus afecta a 26 treballadors del consistori. D’eixos 26, quinze són agents de la Policia Local.

 

En total, el personal que està en quarantena a conseqüència d’este brot de coronavirus ascendix a les 61 persones. D’elles, 36 formen part del cos de seguretat de la Policia Local.

 

Un total de 15 agents de la Policia Local de València, positius per Covid-19

Un total de 15 agents de la Policia Local de València estan afectats per coronavirus, cinc d’ells, destinats a la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) i encarregats de la vigilància de mercats ambulants, a conseqüència d’un mateix brot, segons han informat fonts d’este cos de seguretat.

 

Els altres deu afectats corresponen a casos aïllats registrats en els últims dies mentres que els cinc agents del mateix brot es van contagiar després de participar en un esmorzar recent, segons fonts consultades per Europa Press.

 

Esta situació ha obligat a posar en quarantena a 36 agents més que han pogut estar en contacte amb les persones que han donat positiu, en aplicació estricta del protocol de salut pública. No obstant això, s’espera que tots ells es vagen incorporant progressivament al servici en els pròxims dies, segons el que s’establix en el protocol.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es manté com la més endeutada amb el 40,5% del PIB

La Comunitat Valenciana es va mantindre com l'autonomia més endeutada: 40,5% del PIB. En termes absoluts suma 62.424 milions, només per darrere de Catalunya.

Pluges en la Comunitat Valenciana deixen un incendi per llamp i una teulada esfondrada a Vinaròs

La borrasca ha desencadenat quatre actuacions del Consorci de Castelló, amb tres avisos a Vinaròs per acovardisques, un incendi i una solsida. Alacant no ha registrat incidents.

Avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 30 litres en una hora

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís groc en la Comunitat Valenciana per ruixats i tempestes, amb fins a 30 l/m² en una hora i 80 en 12. El risc es repartix per províncies amb franges horàries diferenciades.

UPV i UV reprenen les classes presencials després de passar l’alerta a nivell groc

Les universitats de València reprenen hui l'activitat lectiva presencial en normalitzar-se les alertes meteorològiques. La UV torna a les 15.00 i la UPV a les 14.00 a València i Gandia.

Revolta nega desviament de diners després de la dana i acusa a Vox de voler controlar-la

L'organització juvenil rebutja irregularitats en els fons per a l'emergència de València i atribuïx les denúncies a una maniobra política de part de Vox. Anuncia que publicarà una auditoria externa per a acreditar la seua gestió.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 30 l/m²

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís groc en la Comunitat Valenciana per precipitacions intenses i tempestes. El litoral de Castelló concentrarà els majors acumulats, amb 30 l/m² en una hora i 80 en 12.

Pérez Llorca diu que la comissió de la DANA li decep per ‘vendre un relat’

Juanfran Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre la DANA de València li està decebent perquè, al seu juí, els grups busquen vendre un relat. Ha evitat pronunciar-se sobre Salomé Pradas i ha criticat que la comissió avance en paral·lel a causes judicials.

Dos detinguts per robatoris amb força en locals d’hostaleria de La Font, Xeraco i Cullera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i a una dona per tres robatoris amb força en locals d'hostaleria de La Font d'en Carròs, Xeraco i Cullera. Van sostraure uns 5.000 euros i van causar danys materials.