26 casos positius per Covid-19 i 61 treballadors en quarantena en l’Ajuntament de València

 

Actualització 28/10/2020 a les 15.00 hores. Este matí de dimecres la regidora de Personal de l’Ajuntament de València, Luisa Notario, ha confirmat que el brot de coronavirus afecta a 26 treballadors del consistori. D’eixos 26, quinze són agents de la Policia Local.

 

En total, el personal que està en quarantena a conseqüència d’este brot de coronavirus ascendix a les 61 persones. D’elles, 36 formen part del cos de seguretat de la Policia Local.

 

Un total de 15 agents de la Policia Local de València, positius per Covid-19

Un total de 15 agents de la Policia Local de València estan afectats per coronavirus, cinc d’ells, destinats a la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) i encarregats de la vigilància de mercats ambulants, a conseqüència d’un mateix brot, segons han informat fonts d’este cos de seguretat.

 

Els altres deu afectats corresponen a casos aïllats registrats en els últims dies mentres que els cinc agents del mateix brot es van contagiar després de participar en un esmorzar recent, segons fonts consultades per Europa Press.

 

Esta situació ha obligat a posar en quarantena a 36 agents més que han pogut estar en contacte amb les persones que han donat positiu, en aplicació estricta del protocol de salut pública. No obstant això, s’espera que tots ells es vagen incorporant progressivament al servici en els pròxims dies, segons el que s’establix en el protocol.

Últimes notícies

Detingut a València un home buscat per un homicidi a Bòsnia-Herzegovina

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 31 anys reclamat per Interpol per un homicidi comés a Sarajevo en 2020.

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.