Anuncios

L’acusat de matar a Marta Calvo, pare d’una xiqueta

Presó sense fiança pel principal sospitós de l'assassinat de Marta Calvo

Jorge Ignacio, principal sospitós de l’assassinat de Marta Calvo | EFE

 

L’acusat de matar a Marta Calvo, Jorge Ignacio P.J. de 37 anys i d’origen colombià, és pare d’una xiqueta, ja que va mantindre una relació sentimental quan era molt jove amb una xica, segons ha explicat ‘Las Provincias’.

 

Anuncios

La filla, que és menor d’edat, està aïllada de totes estes informacions que giren sobre son pare, segons ha explicat la seua iaia per part de mare, Luz Ángela: «Ella no sap res i volem que siga d’esta forma pel seu bé». A demés, la iaia, que viu en Tolima –lloc a on va nàixer Jorge–, assegura estar «desconcertada» per totes les notícies que estan eixint a la llum, «tot açò és inaudit, gravíssim, no em crec el que està passant. La seua família és treballadora, amb molts principis i ell no tenia cap relació amb les drogues, era una persona molt normal».

 

Luz Ángela explica que Jorge, quan tenia 22 anys, va estar amb la seua filla, Lina Maria i «no van arribar a casar-se, només una relació molt bonica». Més tard es van separar i ell va decidir viatjar fins a Espanya, segons va explicar, per a estudiar en la universitat.

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios