Almoradí desallotja als veïns i demana «extremar la precaució» davant la situació del riu Segura

 

L’Ajuntament de la localitat alacantina d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura, ha informat del desallotjament de barris, una pedania i un polígon, al mateix temps que ha instat a extremar la precaució davant de la situació del riu Segura, que ha «trencat en alguns punts» aigües avall del pont d’Algorfa.

 

A través dels seus comptes en xarxes socials, l’Ajuntament detalla que s’ha desallotjat el barri més pròxim al pont i que s’ha evacuat als veïns de la pedania del Saladar amb autobús, mentres que «molts» altres se’n han anat en els seus propis vehicles i amb l’ajuda de la Creu Roja. A més, s’ha informat de què el nivell del riu «continua pujant i supera els 5 metres, un nivell preocupant».

 

 

Davant d’esta situació, l’Ajuntament ha reclamat que s’extremen les precaucions i ha indicat que s’ha produït un trencament en la conducció d’aigua potable pel que és «probable que no hi haja subministrament en la localitat». En este sentit, ha anunciat que se suspén el Mercat Setmanal i qualsevol altre acte programat com el Urban Festival. A més, s’ha advertit que només s’atendran urgències en l’Ambulatori.

 

L’Ajuntament d’Almoradí ha indicat que es procedirà al desallotjament del polígon de les Maromas i ha reclamat que s’extreme la precaució i se seguisquen les indicacions en les zones de l’Erica i Gabato. Fins i tot, recomana a totes les persones que visquen en cases de l’horta que abandonen les seues cases, ja que el trencament és, de moment, incontrolable.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Batemon i McGhee tomben el Valencia Basket al Roig Arena en un final calent

L’Ilerna Lleida ha estrenat la Lliga Endesa amb un triomf de prestigi al Roig Arena (100-105), liderat per James Batemon i Darius McGhee davant un Valencia Basket irregular i imprecís en els moments clau.

L’Ilerna Lleida sorprén el Valencia Basket en un final a cara o creu al Roig Arena

L’Ilerna Lleida ha guanyat el Valencia Basket per 100-105 en l’estrena a la Lliga Endesa, amb Batemon i McGhee decisius en un final ajustat al Roig Arena.

Rescatat un ciclista ferit a Banyeres i dos menors perduts al Montgó

Els bombers han rescatat un ciclista de 30 anys greument ferit en un bike park de Banyeres de Mariola i dos jòvens senderistes de 17 i 16 anys extraviats al Montgó, a Dénia.

Quatre-centes persones omplin la plaça de l’Ajuntament de València per la llei de vivenda ‘Maricarmen’

Centenars de persones s’han concentrat a la plaça de l’Ajuntament de València per donar suport al decret de vivenda ‘Maricarmen’ i a l’acampada de Madrid. El Sindicat de Llogateres reclama aturar desnonaments, renovar lloguers, limitar preus i reformar la LAU.

El València Basket inicia l’era Torralba amb la Supercopa LF Endesa

El València Basket ha conquistat la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz davant l’Innova-TSN Leganés, dotzé títol del club i primer de l’era Javi Torralba. El tècnic estrena projecte després d’una profunda renovació en la banqueta i en la plantilla.

El València Basket alça la seua quarta Supercopa LF Endesa

El València Basket ha tornat a conquistar la Supercopa LF Endesa en Torrejón de Ardoz després de superar el Leganés (76-64), en una final intensa i igualada que llança el nou projecte taronja amb títol.

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.