L’assassí de la dona soterrada a una finca d’Alzira s’entrega després de retornar des dels EUA

El marit i presumpte autor del crim que va posar fi a la vida de Yana Rose, Michael Martin Hoseyni, ha decidit posar-se en les mans de la justícia espanyola després de negociar la seua entrega amb les autoritats espanyoles.

Una setmana després que es desenterrara el cadàver de Rose, la Policia l’ha detingut en arribar a l’aeroport de Barajas des dels EUA, ja que havia aconseguit eludir l’acció de la justícia i fugir fins al seu domicili a Denver, Colorado.

L’arrest ha sigut possible després que els agents es posaren en contacte amb coneguts de Hoseyni i li oferiren sotmetre’s a la legislació espanyola, on es preveuen vora 20 anys de presó, en compte de la nord-americana, on es contempla la cadena perpètua per als homicidis agreujats.

Presumptament, Hoseyni assassinà la seua parella el passat 25 de desembre, dia de Nadal, en un apartament turístic a San Roque (Cadis), on havia arribat amb ella dies abans des d’Itàlia per fer un viatge pel sud d’Europa.

El crim es va conéixer després que la mare de Rose, es tractara de posar en contacte amb la seua filla per felicitar-li les pasqües. Finalment, acabà contactant amb el seu gendre, qui li va mentir i li va dir que havia discutit amb Rose i se-n’havia anat sense explicacions. En escoltar eixe relat, la mare es va cridar una amiga de la família resident a València, que va ficar la denúncia el 9 de gener.

La incriminació de Hoseyni va ser possible pel registre de la posició geolocalitzada del seu mòbil, que revelaven la seua ubicació a San Roque la nit del 26 desembre. Així han obtingut de l’apartament turístic on es veu com Hoseyni emporta el cos de Rose al maleter del cotxe. Després es pogué comprovar que viatjà per l’AP-7 amb parades en Múrcia, Alacant i València.

L’autor dels fets va cercar un punt on soterrar el cadàver i això el va conduir fins a un camí proper a l’Hospital de la Ribera, a Alzira. Abans de sepultar el cadàver, Hoseyni va ser gravat a una tenda de bricolatge comprant pics, pales i adob per accelerar la descomposició del cos. Seguidament, va fugir fins a Milà on va agafar el vol de tornada Colorado, on s’havia amagat fins ara.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.