L’assassí de la dona soterrada a una finca d’Alzira s’entrega després de retornar des dels EUA

El marit i presumpte autor del crim que va posar fi a la vida de Yana Rose, Michael Martin Hoseyni, ha decidit posar-se en les mans de la justícia espanyola després de negociar la seua entrega amb les autoritats espanyoles.

Una setmana després que es desenterrara el cadàver de Rose, la Policia l’ha detingut en arribar a l’aeroport de Barajas des dels EUA, ja que havia aconseguit eludir l’acció de la justícia i fugir fins al seu domicili a Denver, Colorado.

L’arrest ha sigut possible després que els agents es posaren en contacte amb coneguts de Hoseyni i li oferiren sotmetre’s a la legislació espanyola, on es preveuen vora 20 anys de presó, en compte de la nord-americana, on es contempla la cadena perpètua per als homicidis agreujats.

Presumptament, Hoseyni assassinà la seua parella el passat 25 de desembre, dia de Nadal, en un apartament turístic a San Roque (Cadis), on havia arribat amb ella dies abans des d’Itàlia per fer un viatge pel sud d’Europa.

El crim es va conéixer després que la mare de Rose, es tractara de posar en contacte amb la seua filla per felicitar-li les pasqües. Finalment, acabà contactant amb el seu gendre, qui li va mentir i li va dir que havia discutit amb Rose i se-n’havia anat sense explicacions. En escoltar eixe relat, la mare es va cridar una amiga de la família resident a València, que va ficar la denúncia el 9 de gener.

La incriminació de Hoseyni va ser possible pel registre de la posició geolocalitzada del seu mòbil, que revelaven la seua ubicació a San Roque la nit del 26 desembre. Així han obtingut de l’apartament turístic on es veu com Hoseyni emporta el cos de Rose al maleter del cotxe. Després es pogué comprovar que viatjà per l’AP-7 amb parades en Múrcia, Alacant i València.

L’autor dels fets va cercar un punt on soterrar el cadàver i això el va conduir fins a un camí proper a l’Hospital de la Ribera, a Alzira. Abans de sepultar el cadàver, Hoseyni va ser gravat a una tenda de bricolatge comprant pics, pales i adob per accelerar la descomposició del cos. Seguidament, va fugir fins a Milà on va agafar el vol de tornada Colorado, on s’havia amagat fins ara.

Últimes notícies

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.