L’assassí de la dona soterrada a una finca d’Alzira s’entrega després de retornar des dels EUA

El marit i presumpte autor del crim que va posar fi a la vida de Yana Rose, Michael Martin Hoseyni, ha decidit posar-se en les mans de la justícia espanyola després de negociar la seua entrega amb les autoritats espanyoles.

Una setmana després que es desenterrara el cadàver de Rose, la Policia l’ha detingut en arribar a l’aeroport de Barajas des dels EUA, ja que havia aconseguit eludir l’acció de la justícia i fugir fins al seu domicili a Denver, Colorado.

L’arrest ha sigut possible després que els agents es posaren en contacte amb coneguts de Hoseyni i li oferiren sotmetre’s a la legislació espanyola, on es preveuen vora 20 anys de presó, en compte de la nord-americana, on es contempla la cadena perpètua per als homicidis agreujats.

Presumptament, Hoseyni assassinà la seua parella el passat 25 de desembre, dia de Nadal, en un apartament turístic a San Roque (Cadis), on havia arribat amb ella dies abans des d’Itàlia per fer un viatge pel sud d’Europa.

El crim es va conéixer després que la mare de Rose, es tractara de posar en contacte amb la seua filla per felicitar-li les pasqües. Finalment, acabà contactant amb el seu gendre, qui li va mentir i li va dir que havia discutit amb Rose i se-n’havia anat sense explicacions. En escoltar eixe relat, la mare es va cridar una amiga de la família resident a València, que va ficar la denúncia el 9 de gener.

La incriminació de Hoseyni va ser possible pel registre de la posició geolocalitzada del seu mòbil, que revelaven la seua ubicació a San Roque la nit del 26 desembre. Així han obtingut de l’apartament turístic on es veu com Hoseyni emporta el cos de Rose al maleter del cotxe. Després es pogué comprovar que viatjà per l’AP-7 amb parades en Múrcia, Alacant i València.

L’autor dels fets va cercar un punt on soterrar el cadàver i això el va conduir fins a un camí proper a l’Hospital de la Ribera, a Alzira. Abans de sepultar el cadàver, Hoseyni va ser gravat a una tenda de bricolatge comprant pics, pales i adob per accelerar la descomposició del cos. Seguidament, va fugir fins a Milà on va agafar el vol de tornada Colorado, on s’havia amagat fins ara.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellen a Elx un cultiu interior de marihuana amb més de 126 quilos de cabdells

El detingut va ser interceptat quan transportava una gran càrrega de droga en una furgoneta després d’una persecució pels carrers del municipi

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.