Un bar de València limita el temps de consum a la seua terrassa

Un bar en el centre de València ha pres la decisió de limitar el temps a la seua terrassa segons la consumició, 20 minuts per a prendre un café i 25 minuts per a consumir un refresc o una cervesa.

Amb aquesta mesura volen evitar que la clientela ocupe una taula de la terrassa durant molt de període de temps amb una sola beguda, alguna cosa que “no els ix rendible”.

Ací, ho fa evident un missatge: “20 minuts un café, 25 un refresc”. Gravat a guix en una xicoteta pissarra aquest negoci avisa, un euro cinquanta ja no val “tot el temps del món“.

Com ells, mateixos expliquen que hi ha dies que pujar la persiana no ix rendible si no es limiten els temps de consum. En molts casos, les factures ofeguen el sector de l’hostaleria.

“Un restaurant que tinga una terrassa i estiguen dues persones per a un café tot el matí està perdent diners“. Explica una clienta mentre assaboreix els últims minuts del seu tallat. Per descomptada empatia no mancada en la majoria de les taules d’aquesta cèntrica plaça “Ho entenc, han de fer-ho rendible” afig un altre consumidor. 

La veritat és que durant tot el matí el ritme ha sigut frenètic pel fet d’anar i vindre de turistes i valencians que respectaven la norma.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.