Carme Chaparro revela als seus seguidors tot el que s’amaga sota la taula dels presentadors de televisió

Carme Chaparro ha publicat dilluns, 18 de desembre, al seu compte d'Instagram, una imatge que no ha deixat indiferents els seus seguidors a la xarxa social, i és que la presentadora ha mostrat una part de la televisió que no es veu mai en directe. Es tracta, ni molt menys, que de la zona que hi ha baix la taula d'un presentador de televisió. 

 

La periodista ha volgut compartir una fotografia, ensenyant el curiós lloc que han escollit els tècnics de so per col·locar el micròfon de Chaparro: les seues sabates. 

Cal dir que la periodista ha compartit la imatge amb el següent missatge: «O el vestit és massa llarg, o el cable del micròfon massa curt. L'única solució ha estat posar-lo a les botes. Quina sort que no veieu com anem baix la taula de l'informatiu». 

 

La presentadora ha rebut un gran nombre de comentaris, i és que molts usuaris han quedat realment sorpresos. «Prenc nota», «Secrets d'ofici» o «Jo sempre he imaginat que anàveu despullats o en pijama», són tan sols algunes de les reaccions. 

 

Va confessar que patia la síndrome o vertigen de Ménière 

La periodista va confessar a través de les mateixes xarxes socials que patix la coneguda com a síndrome o vertigen de Mènière, una malaltia que es caracteritza per un xiulet constant a l'oïda, i que a dia de hui no té una cura coneguda. 

Chaparro va confessar la seua malaltia després de publicar-se un article a 'El Confidencial', en què es parlava d'esta malaltia que a tot l'Estat pateixen 3 de cada 1.000 persones, amb edats que van des dels 25 fins als 65 anys. Esta síndrome provoca grans molèsties a les persones que la pateixen, i algunes, incapaces de superar la pressió psicològica a què estan sotmeses les 24 hores del dia, han arribat fins i tot a suïcidar-se. 

 

La presentadora ha explicat a Twitter que ha perdut quasi completament l'audició a la seua oïda dreta, i que el so que escoltava, d'alta freqüència, és constant, especialment durant el dia. 

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.