Carme Chaparro revela als seus seguidors tot el que s’amaga sota la taula dels presentadors de televisió

Carme Chaparro ha publicat dilluns, 18 de desembre, al seu compte d'Instagram, una imatge que no ha deixat indiferents els seus seguidors a la xarxa social, i és que la presentadora ha mostrat una part de la televisió que no es veu mai en directe. Es tracta, ni molt menys, que de la zona que hi ha baix la taula d'un presentador de televisió. 

 

La periodista ha volgut compartir una fotografia, ensenyant el curiós lloc que han escollit els tècnics de so per col·locar el micròfon de Chaparro: les seues sabates. 

Cal dir que la periodista ha compartit la imatge amb el següent missatge: «O el vestit és massa llarg, o el cable del micròfon massa curt. L'única solució ha estat posar-lo a les botes. Quina sort que no veieu com anem baix la taula de l'informatiu». 

 

La presentadora ha rebut un gran nombre de comentaris, i és que molts usuaris han quedat realment sorpresos. «Prenc nota», «Secrets d'ofici» o «Jo sempre he imaginat que anàveu despullats o en pijama», són tan sols algunes de les reaccions. 

 

Va confessar que patia la síndrome o vertigen de Ménière 

La periodista va confessar a través de les mateixes xarxes socials que patix la coneguda com a síndrome o vertigen de Mènière, una malaltia que es caracteritza per un xiulet constant a l'oïda, i que a dia de hui no té una cura coneguda. 

Chaparro va confessar la seua malaltia després de publicar-se un article a 'El Confidencial', en què es parlava d'esta malaltia que a tot l'Estat pateixen 3 de cada 1.000 persones, amb edats que van des dels 25 fins als 65 anys. Esta síndrome provoca grans molèsties a les persones que la pateixen, i algunes, incapaces de superar la pressió psicològica a què estan sotmeses les 24 hores del dia, han arribat fins i tot a suïcidar-se. 

 

La presentadora ha explicat a Twitter que ha perdut quasi completament l'audició a la seua oïda dreta, i que el so que escoltava, d'alta freqüència, és constant, especialment durant el dia. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.