Carme Chaparro revela als seus seguidors tot el que s’amaga sota la taula dels presentadors de televisió

Carme Chaparro ha publicat dilluns, 18 de desembre, al seu compte d'Instagram, una imatge que no ha deixat indiferents els seus seguidors a la xarxa social, i és que la presentadora ha mostrat una part de la televisió que no es veu mai en directe. Es tracta, ni molt menys, que de la zona que hi ha baix la taula d'un presentador de televisió. 

 

La periodista ha volgut compartir una fotografia, ensenyant el curiós lloc que han escollit els tècnics de so per col·locar el micròfon de Chaparro: les seues sabates. 

Cal dir que la periodista ha compartit la imatge amb el següent missatge: «O el vestit és massa llarg, o el cable del micròfon massa curt. L'única solució ha estat posar-lo a les botes. Quina sort que no veieu com anem baix la taula de l'informatiu». 

 

La presentadora ha rebut un gran nombre de comentaris, i és que molts usuaris han quedat realment sorpresos. «Prenc nota», «Secrets d'ofici» o «Jo sempre he imaginat que anàveu despullats o en pijama», són tan sols algunes de les reaccions. 

 

Va confessar que patia la síndrome o vertigen de Ménière 

La periodista va confessar a través de les mateixes xarxes socials que patix la coneguda com a síndrome o vertigen de Mènière, una malaltia que es caracteritza per un xiulet constant a l'oïda, i que a dia de hui no té una cura coneguda. 

Chaparro va confessar la seua malaltia després de publicar-se un article a 'El Confidencial', en què es parlava d'esta malaltia que a tot l'Estat pateixen 3 de cada 1.000 persones, amb edats que van des dels 25 fins als 65 anys. Esta síndrome provoca grans molèsties a les persones que la pateixen, i algunes, incapaces de superar la pressió psicològica a què estan sotmeses les 24 hores del dia, han arribat fins i tot a suïcidar-se. 

 

La presentadora ha explicat a Twitter que ha perdut quasi completament l'audició a la seua oïda dreta, i que el so que escoltava, d'alta freqüència, és constant, especialment durant el dia. 

Últimes notícies

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.

Jaume Guardeño continua la seua recuperació en una clínica de neurorrehabilitación a Barcelona

El ciclista Jaume Guardeño ha sigut traslladat a la Clínica Guttmann de Barcelona, centre de referència en neurorrehabilitación, on continuarà recuperant-se del greu accident patit mentres entrenava el 31 de març.

Montero i Sako es reincorporen al València Basket abans de la Final Four de l’Eurolliga

Jean Montero i Neal Sako se sumen de nou als entrenaments del València Basket després de superar els seus problemes físics, a pocs dies de la semifinal d'Eurolliga davant el Reial Madrid.