Carmen de Rosa, reelegida presidenta de l’Ateneu Mercantil de València

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

Carmen de Rosa Torner ha sigut reelegida presidenta de l’Ateneu Mercantil de València i continuarà al capdavant durant els pròxims quatre anys, «reafirmant el seu compromís amb la modernització i dinamització d’esta històrica entitat».

Juntament amb De Rosa –que es presentava com a única candidatura en la renovació de càrrecs de la institució– es conforma una nova Junta Directiva integrada per tretze membres –set dones i sis homes– que combinen experiència en la gestió amb noves incorporacions destinades a impulsar projectes innovadors.

Carmen de Rosa, qui va assumir la presidència en 2013, ha sigut reelegida en 2017, en 2021 i arrancarà una nova legislatura en els primers dies de 2025, donant continuïtat com fins ara al projecte de transformació, modernització i projecció cultural de l’Ateneu Mercantil.

«Amb el seu renovat lideratge, l’Ateneu Mercantil de València continuarà sent un referent cultural i social en la ciutat, apostant per una gestió moderna i propera a les seues sòcies i socis, i oberta a la societat civil valenciana», destaquen des de l’entitat.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.