Catalá, sobre les ‘raons institucionals’ de Vox per a no votar la seua reprovació: ‘Jo respecte les opcions’

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha assenyalat, respecte a les raons esgrimides pel grup municipal de Vox per a no votar a favor de la seua reprovació que demanava l’oposició, que ella és «molt respectuosa» amb les decisions dels partits diferents al seu. «Jo respecte molt les opcions», ha remarcat.

Així s’ha pronunciat la primera edil ‘popular’ a preguntes dels mitjans sobre el fet que el portaveu de Vox –soci de govern del PP en el consistori valencià– i segon tinent d’alcalde, Juanma Badenas, justificara votar en contra de la moció per a reprovar a Catalá «per raons merament institucionals».

Quan se li ha preguntat si no haguera sigut millor que Vox votara en contra de la proposta perquè creu que l’alcaldessa no mereix ser reprovada, Catalá ha resolt: «Jo respecte molt les opcions, soc molt respectuosa amb les decisions dels partits que no són el meu».

Últimes notícies

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.