Catalá, sobre les ‘raons institucionals’ de Vox per a no votar la seua reprovació: ‘Jo respecte les opcions’

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha assenyalat, respecte a les raons esgrimides pel grup municipal de Vox per a no votar a favor de la seua reprovació que demanava l’oposició, que ella és “molt respectuosa” amb les decisions dels partits diferents al seu. “Jo respecte molt les opcions”, ha remarcat.

Així s’ha pronunciat la primera edil ‘popular’ a preguntes dels mitjans sobre el fet que el portaveu de Vox –soci de govern del PP en el consistori valencià– i segon tinent d’alcalde, Juanma Badenas, justificara votar en contra de la moció per a reprovar a Catalá “per raons merament institucionals”.

Quan se li ha preguntat si no haguera sigut millor que Vox votara en contra de la proposta perquè creu que l’alcaldessa no mereix ser reprovada, Catalá ha resolt: “Jo respecte molt les opcions, soc molt respectuosa amb les decisions dels partits que no són el meu”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.