13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Cepeda, en el centre de la polèmica per una broma sobre la parella d’Aitana

El cantant Cepeda | Europa Press

 

Pareix que Cepeda encara no ha passat pàgina amb la història d’amor que va viure amb la seua companya d”Operación triunfo’, Aitana Ocaña. Tot i que ell ha dit públicament que no vol saber res del passat i ha exigit als seguidors del concurs que no s’aferraren a temps passats, ara és ell el que no consegueix digerir els records i les seues ganes de fer reviure el passat s’han fet visibles amb una publicació en les seues xarxes socials.

 

El cantant, en un moment d’avorriment, ha decidit emular una fotografia de l’actor d”Élite’ Miguel Bernardeau. En esta imatge, l’actor apareix publicitant un perfum en una actitud molt elegant i això li ha valgut a Cepeda per a imitar-lo acompanyat d’un plàtan. Han calgut pocs minuts per a que els seguidors del cantant començaren a fer circular la imatge, fet que ha fet enfadar molt als fans d’Aitana i de la seua parella.

Aitana no l’escolta

No és la primera volta que Cepeda intenta captar l’atenció de la seua ex, ja ho va intentar fent una versió d’un dels temes d’Aitana, però la repercussió va ser mínima. Ara pareix que esta provocació també passarà desapercebuda per a la cantant i la seua actual parella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla en quarts, ronda a partit únic prevista entre el 3 i el 5 de febrer. Bossio va anticipar un encreuament exigent i va destacar l'empenyiment de l'afició.

Les Corts guarden un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz

Les Corts han rendit un minut de silenci en memòria de les víctimes del sinistre de Adamuz, amb participació de tots els grups i missatges de suport i prudència informativa.

Pérez Llorca presidix un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Còrdova

Pérez Llorca ha presidit un minut de silenci en memòria de les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ajusta la seua agenda a l'espera del dol nacional.

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.

Baldoví demana que Pérez Llorca explique en Les Corts la seua postura sobre el finançament autonòmic

Compromís ha sol·licitat la compareixença del president per a fixar posició sobre el nou model de finançament. Baldoví ha defés negociar la proposta del Govern i ha criticat la 'Declaració de Saragossa' per vaga.

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.