Cepeda, en el centre de la polèmica per una broma sobre la parella d’Aitana

El cantant Cepeda | Europa Press

 

Pareix que Cepeda encara no ha passat pàgina amb la història d’amor que va viure amb la seua companya d»Operación triunfo’, Aitana Ocaña. Tot i que ell ha dit públicament que no vol saber res del passat i ha exigit als seguidors del concurs que no s’aferraren a temps passats, ara és ell el que no consegueix digerir els records i les seues ganes de fer reviure el passat s’han fet visibles amb una publicació en les seues xarxes socials.

 

El cantant, en un moment d’avorriment, ha decidit emular una fotografia de l’actor d»Élite’ Miguel Bernardeau. En esta imatge, l’actor apareix publicitant un perfum en una actitud molt elegant i això li ha valgut a Cepeda per a imitar-lo acompanyat d’un plàtan. Han calgut pocs minuts per a que els seguidors del cantant començaren a fer circular la imatge, fet que ha fet enfadar molt als fans d’Aitana i de la seua parella.

Aitana no l’escolta

No és la primera volta que Cepeda intenta captar l’atenció de la seua ex, ja ho va intentar fent una versió d’un dels temes d’Aitana, però la repercussió va ser mínima. Ara pareix que esta provocació també passarà desapercebuda per a la cantant i la seua actual parella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

Un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95 ha permés a l’Atzeneta UE sumar un punt al camp del José Mangriñán davant la UD Vall de Uxó, en un duel intens de Tercera Federació grup VI.

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.