Cermi CV retrà homenatge als 13 esportistes paralímpics valencians als seus V Premis

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Cermi Comunitat Valenciana ha aprovat retre homenatge als seus V Premis als 13 esportistes paralímpics valencians per la seua “destacada actuació” als recents Jocs Paralímpics de París 2024, segons ha informat l’entitat en un comunicat.

Així ho va decidir este dijous en el seu Comitè Executiu. El reconeixement es durà a terme el 3 de desembre al Saló de Cristall de l’Ajuntament de València, coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.

Entre les persones homenatjades es troben destacats esportistes de diverses disciplines com a natació, atletisme, triatló, rem i ciclisme, que han aconseguit sis medalles i sis diplomes paralímpics, “demostrant el gran esforç i dedicació darrere de cada entrenament i prova”.

Es tracta d’Enrique Alhambra Mollar (Natació), Héctor Cabrera Llácer (Atletisme), Iván José Cano Blanco (Atletisme), Héctor Catalá Laparra (Triatló), Eva Coronado Tejeda (Natació), Ariadna Edo Beltrán (Natació), Nagore Folgado García (Atletisme), Javier García Martínez (Reme), Vicente Gil Ros (Natació), David Julián Levecq Vives (Natació), Kim López González (Atletisme), José Antonio Marí Alcaraz-García (Natació), Joan Raga varo (esportista de suport), i Ricardo Ten Argilés (Ciclisme).

Segons el Cermi CV, els 13 esportistes de la delegació valenciana han deixat una “petjada inesborrable” a París 2024, i l’entitat vol “reconèixer la seua labor tant en l’àmbit esportiu com el seu paper com a referents en la lluita per la inclusió de les persones amb discapacitat”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alvise defén davant el Parlament Europeu mantindre la seua immunitat enfront de la causa del Suprem

La comissió d'Assumptes Jurídics del Parlament Europeu ha escoltat a Luis 'Alvise' Pérez abans de decidir si demana retirar la seua immunitat per una investigació del Tribunal Suprem per assetjament a una fiscal de delictes d'odi.

Alemanya vincula a un detingut a Elda i a una dona en Rheine amb un suposat espionatge per a Rússia

La Fiscalia alemanya atribuïx a un ucraïnés detingut a Elda i a una romanesa arrestada en Rheine labors de seguiment contra una persona vinculada a l'enviament de drons a Ucraïna.

El sector aeroespacial valencià es reforça amb un pla estratègic fins a 2030

El sector aeroespacial valencià, amb un creixement pròxim al 50% en el numere d'empreses i una facturacion anual de 735 milions, es recolza en un pla estrategico fins a 2030 per a guanyar posicion internacional. El full de ruta es basara en innovacion, sostenibilitat i colaboracion publique-privada, encara que fins i tot no té pressupost ni terminis tancats.

Detingut en l’aeroport de Múrcia un anglés per l’homicidi d’un txec en una platja de Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut en l'aeroport de Múrcia a un ciutadà britanico de 40 anys amb antecedents, acusat de matar d'un tret al cap a un home txec en una platja de Torrevieja el passat 1 de març.

Compromís aplaudix que Mazón declare davant la jutgessa per la gestió de la DANA de 2024

Compromís celebra que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024 i li recorda que està obligat a dir la veritat quan declare.

Debat en Les Corts per la Setmana Santa de Sagunt: tradició, igualtat i possible pèrdua de festa nacional

El PP defén compatibilitzar arrelament i inclusió en la Setmana Santa de Sagunt mentres PSPV i Compromís exigixen més fermesa per a garantir la igualtat de les dones en la confraria.

Compromís demana al Síndic de Comptes que investigue les irregularitats del bo comercie d’Alacant

Compromís defendrà en Les Corts una iniciativa perquè el Síndic de Comptes revise les presumptes irregularitats del bo comercie d'Alacant, mentres el PSPV reclama una comissió sobre els fons de Revolta.

El sol avança l’ambient de Setmana Santa i plena les platges d’Alacant

El sol i les temperatures suaus animen a molts veïns i visitants a gaudir ja de la platja del Postiguet i del passeig marítim a les portes de la Setmana Santa.