10 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Cermi CV retrà homenatge als 13 esportistes paralímpics valencians als seus V Premis

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Cermi Comunitat Valenciana ha aprovat retre homenatge als seus V Premis als 13 esportistes paralímpics valencians per la seua “destacada actuació” als recents Jocs Paralímpics de París 2024, segons ha informat l’entitat en un comunicat.

Així ho va decidir este dijous en el seu Comitè Executiu. El reconeixement es durà a terme el 3 de desembre al Saló de Cristall de l’Ajuntament de València, coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.

Entre les persones homenatjades es troben destacats esportistes de diverses disciplines com a natació, atletisme, triatló, rem i ciclisme, que han aconseguit sis medalles i sis diplomes paralímpics, “demostrant el gran esforç i dedicació darrere de cada entrenament i prova”.

Es tracta d’Enrique Alhambra Mollar (Natació), Héctor Cabrera Llácer (Atletisme), Iván José Cano Blanco (Atletisme), Héctor Catalá Laparra (Triatló), Eva Coronado Tejeda (Natació), Ariadna Edo Beltrán (Natació), Nagore Folgado García (Atletisme), Javier García Martínez (Reme), Vicente Gil Ros (Natació), David Julián Levecq Vives (Natació), Kim López González (Atletisme), José Antonio Marí Alcaraz-García (Natació), Joan Raga varo (esportista de suport), i Ricardo Ten Argilés (Ciclisme).

Segons el Cermi CV, els 13 esportistes de la delegació valenciana han deixat una “petjada inesborrable” a París 2024, i l’entitat vol “reconèixer la seua labor tant en l’àmbit esportiu com el seu paper com a referents en la lluita per la inclusió de les persones amb discapacitat”.

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.