Cermi CV retrà homenatge als 13 esportistes paralímpics valencians als seus V Premis

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Cermi Comunitat Valenciana ha aprovat retre homenatge als seus V Premis als 13 esportistes paralímpics valencians per la seua “destacada actuació” als recents Jocs Paralímpics de París 2024, segons ha informat l’entitat en un comunicat.

Així ho va decidir este dijous en el seu Comitè Executiu. El reconeixement es durà a terme el 3 de desembre al Saló de Cristall de l’Ajuntament de València, coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.

Entre les persones homenatjades es troben destacats esportistes de diverses disciplines com a natació, atletisme, triatló, rem i ciclisme, que han aconseguit sis medalles i sis diplomes paralímpics, “demostrant el gran esforç i dedicació darrere de cada entrenament i prova”.

Es tracta d’Enrique Alhambra Mollar (Natació), Héctor Cabrera Llácer (Atletisme), Iván José Cano Blanco (Atletisme), Héctor Catalá Laparra (Triatló), Eva Coronado Tejeda (Natació), Ariadna Edo Beltrán (Natació), Nagore Folgado García (Atletisme), Javier García Martínez (Reme), Vicente Gil Ros (Natació), David Julián Levecq Vives (Natació), Kim López González (Atletisme), José Antonio Marí Alcaraz-García (Natació), Joan Raga varo (esportista de suport), i Ricardo Ten Argilés (Ciclisme).

Segons el Cermi CV, els 13 esportistes de la delegació valenciana han deixat una “petjada inesborrable” a París 2024, i l’entitat vol “reconèixer la seua labor tant en l’àmbit esportiu com el seu paper com a referents en la lluita per la inclusió de les persones amb discapacitat”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.