Cermi CV retrà homenatge als 13 esportistes paralímpics valencians als seus V Premis

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Cermi Comunitat Valenciana ha aprovat retre homenatge als seus V Premis als 13 esportistes paralímpics valencians per la seua “destacada actuació” als recents Jocs Paralímpics de París 2024, segons ha informat l’entitat en un comunicat.

Així ho va decidir este dijous en el seu Comitè Executiu. El reconeixement es durà a terme el 3 de desembre al Saló de Cristall de l’Ajuntament de València, coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.

Entre les persones homenatjades es troben destacats esportistes de diverses disciplines com a natació, atletisme, triatló, rem i ciclisme, que han aconseguit sis medalles i sis diplomes paralímpics, “demostrant el gran esforç i dedicació darrere de cada entrenament i prova”.

Es tracta d’Enrique Alhambra Mollar (Natació), Héctor Cabrera Llácer (Atletisme), Iván José Cano Blanco (Atletisme), Héctor Catalá Laparra (Triatló), Eva Coronado Tejeda (Natació), Ariadna Edo Beltrán (Natació), Nagore Folgado García (Atletisme), Javier García Martínez (Reme), Vicente Gil Ros (Natació), David Julián Levecq Vives (Natació), Kim López González (Atletisme), José Antonio Marí Alcaraz-García (Natació), Joan Raga varo (esportista de suport), i Ricardo Ten Argilés (Ciclisme).

Segons el Cermi CV, els 13 esportistes de la delegació valenciana han deixat una “petjada inesborrable” a París 2024, i l’entitat vol “reconèixer la seua labor tant en l’àmbit esportiu com el seu paper com a referents en la lluita per la inclusió de les persones amb discapacitat”.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.