Cermi CV retrà homenatge als 13 esportistes paralímpics valencians als seus V Premis

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Cermi Comunitat Valenciana ha aprovat retre homenatge als seus V Premis als 13 esportistes paralímpics valencians per la seua «destacada actuació» als recents Jocs Paralímpics de París 2024, segons ha informat l’entitat en un comunicat.

Així ho va decidir este dijous en el seu Comitè Executiu. El reconeixement es durà a terme el 3 de desembre al Saló de Cristall de l’Ajuntament de València, coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.

Entre les persones homenatjades es troben destacats esportistes de diverses disciplines com a natació, atletisme, triatló, rem i ciclisme, que han aconseguit sis medalles i sis diplomes paralímpics, «demostrant el gran esforç i dedicació darrere de cada entrenament i prova».

Es tracta d’Enrique Alhambra Mollar (Natació), Héctor Cabrera Llácer (Atletisme), Iván José Cano Blanco (Atletisme), Héctor Catalá Laparra (Triatló), Eva Coronado Tejeda (Natació), Ariadna Edo Beltrán (Natació), Nagore Folgado García (Atletisme), Javier García Martínez (Reme), Vicente Gil Ros (Natació), David Julián Levecq Vives (Natació), Kim López González (Atletisme), José Antonio Marí Alcaraz-García (Natació), Joan Raga varo (esportista de suport), i Ricardo Ten Argilés (Ciclisme).

Segons el Cermi CV, els 13 esportistes de la delegació valenciana han deixat una «petjada inesborrable» a París 2024, i l’entitat vol «reconèixer la seua labor tant en l’àmbit esportiu com el seu paper com a referents en la lluita per la inclusió de les persones amb discapacitat».

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.